stebe
Forumsvar skapade
- 
Nope.. men jämför projekterad area det är den som är intressant..
 - 
Kolla windstatisktik på windguru.cz Problemt med surfersparadise tror jag är att det inte blåser så mycket. Vinden skall visst vara mer pålitlig på västkusten..
 - 
Jepp, ss fuel 17, svårt vet jag inte men inte lika enkelt som med en del mindre drakar jag kört. Men storleken verkar ha en viss betydelse också.. eller hur tjejer
 - 
stebe
Medlem28 oktober, 2003 vid 14:14 som svar på: För/emot att en person ska censurera inläggen!?Jag håller med du Mav
   - 
Tack för ett bra svar Hampe, ss har ju även två tampar på LE har även dessa effekt på höjdtagnings förmågan.
 - 
Jag har upplevt att det är lättare att ta bra höjd med en mindre kite. Kan det stämma eller har det och göra med de modellar jag testat eller tekniken..
 - 
Inläggen imorse handla om bajs, braj, brudar och ett par stycken var nog någon som hade somnat med pannan på tangentbordet…ingen nämd ingen glömd
Som reggad användare brukar jag alltid få seriösa svar på mina frågor och lite oseriösa inlägg att garva åt ibland tycker jag bara bidrar till en avslappnad stämning på forumet.
Ge Steffo en andra chans..
   - 
Det beror väldigt mycket på snöförhållandena där du tänker köra en halv meter lössnö eller tung blöt snö ger nästan lika mycket motstånd som vatten. Men om det är hård skarsnö behöver du inte mycket drag alls.. Men jag förstår inte heller vitsen att köpa för liten drake, du kommer kunna ha jävligt skoj med din 15 på snön..
 - 
Körde i varamon idag.. det bralla på riktigt bra jag flög som en vante efter min 12 i byarna.
Jag och Björn drar dit vid nio imornbitti.
Krya på dig Walle jag hade gärna lånat din pyro om den fanns i Linköping. Jag kunde knappt röra mig i all neopren jag packat på mig idag..
 - 
Pandenallsmäktige, Kitelife, Pan, DAMP… jag blir helt snurrig i huvet
   - 
Inte undra på att det är mycket olyckor i sporten..
   - 
Eller hur..

Jag kan mycket bättre
   - 
En organiserad idrotts form borde väl vara lättare att behålla laglig än vilda western kitande på våra stränder.
Jag förstår inte hur ett förbund skulle underlätta för staten att förbjuda nånting.. i sånna fall ångrar jag att jag startade förbundet…*Nuskavirånabanker*
Jag fattar ingenting…
   - 
Jag skulle vara tacksam om du kunde skicka lite länkar med info om Perth till mig, det finns ett par universitet där som jag har spanat in.

stebe284@student.liu.se
mvh
/stefan