Forumsvar skapade

Sida 118 av 125
  • stebe

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 10:32 som svar på: Snowkite i Hemsedal?

Nope.. men jämför projekterad area det är den som är intressant..

• stebe

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 09:53 som svar på: Surfers paradise !

Kolla windstatisktik på windguru.cz Problemt med surfersparadise tror jag är att det inte blåser så mycket. Vinden skall visst vara mer pålitlig på västkusten..

• stebe

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 19:16 som svar på: Höjdtagning!!!

Jepp, ss fuel 17, svårt vet jag inte men inte lika enkelt som med en del mindre drakar jag kört. Men storleken verkar ha en viss betydelse också.. eller hur tjejer

• stebe

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 09:32 som svar på: Kite i Australien

Lite vind info och schyssta länkar http://www.seabreeze.com.au/

• stebe

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 14:14 som svar på: För/emot att en person ska censurera inläggen!?

Jag håller med du Mav wink.gif

• stebe

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 14:12 som svar på: Höjdtagning!!!

Tack för ett bra svar Hampe, ss har ju även två tampar på LE har även dessa effekt på höjdtagnings förmågan.

• stebe

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 10:47 som svar på: Höjdtagning!!!

Jag har upplevt att det är lättare att ta bra höjd med en mindre kite. Kan det stämma eller har det och göra med de modellar jag testat eller tekniken..

• stebe

Medlem
    26 oktober, 2003 vid 08:10 som svar på: Var finns ett riktigt kiteforum?

Inläggen imorse handla om bajs, braj, brudar och ett par stycken var nog någon som hade somnat med pannan på tangentbordet…ingen nämd ingen glömd

Som reggad användare brukar jag alltid få seriösa svar på mina frågor och lite oseriösa inlägg att garva åt ibland tycker jag bara bidrar till en avslappnad stämning på forumet.

Ge Steffo en andra chans.. tongue.gif

• stebe

Medlem
    25 oktober, 2003 vid 17:11 som svar på: 15 m2 i vinter?

Det beror väldigt mycket på snöförhållandena där du tänker köra en halv meter lössnö eller tung blöt snö ger nästan lika mycket motstånd som vatten. Men om det är hård skarsnö behöver du inte mycket drag alls.. Men jag förstår inte heller vitsen att köpa för liten drake, du kommer kunna ha jävligt skoj med din 15 på snön..

• stebe

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 18:21 som svar på: Se hit Östgöta-kajtörs

Körde i varamon idag.. det bralla på riktigt bra jag flög som en vante efter min 12 i byarna.

Jag och Björn drar dit vid nio imornbitti.

Krya på dig Walle jag hade gärna lånat din pyro om den fanns i Linköping. Jag kunde knappt röra mig i all neopren jag packat på mig idag..

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 17:01 som svar på: KiteLife is back…

Pandenallsmäktige, Kitelife, Pan, DAMP… jag blir helt snurrig i huvet crazy.gif

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 14:40 som svar på: Abstinens! Har inte fått kitea på hela dagen!

Inte undra på att det är mycket olyckor i sporten.. smirk.gif

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 14:23 som svar på: Abstinens! Har inte fått kitea på hela dagen!

Eller hur.. smirk.gif
    Jag kan mycket bättre shocked.gif

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 12:48 som svar på: Kiteolyckor…

En organiserad idrotts form borde väl vara lättare att behålla laglig än vilda western kitande på våra stränder.

Jag förstår inte hur ett förbund skulle underlätta för staten att förbjuda nånting.. i sånna fall ångrar jag att jag startade förbundet…*Nuskavirånabanker*

Jag fattar ingenting… confused.gif

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 10:43 som svar på: Kite i Australien

Jag skulle vara tacksam om du kunde skicka lite länkar med info om Perth till mig, det finns ett par universitet där som jag har spanat in. laugh.gif

stebe284@student.liu.se
    mvh
    /stefan

Sida 118 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications