Forumsvar skapade

Sida 119 av 125
  • stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 10:17 som svar på: Styrketräning

Jag tycker du är inne på rätt spår, kan vi inte diskutera vilka muskler vi inte behöver träna så kan man ju ligga i soffan och vila dem och känna att man gör helt rätt i det.. smile.gif

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 10:14 som svar på: Kite i Australien

Eller ligga på stranden, dricka paraplydrinkar och spana på brudar.. cool.gif

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 10:06 som svar på: Kite i Australien

Det verkar inte blåsa nått vidare där.. någon som har egna erfarenheter.. Perth på västkusten verkade vara ett hyfsat blåshål iaf

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 10:01 som svar på: Kiteolyckor…

Det ligger en tråd på konfen om kite olyckan i Gtb.. kanske kan den inspirera nån till någon bar idé

• stebe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 09:24 som svar på: Kite i Australien

Komplettera gärna med länkar till vindstatistik över olika platser i Australien.. jag funderar också på att fara dit ner och plugga cool.gif

• stebe

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 21:19 som svar på: Kiteolyckor…

Inlägg raderat av KiteKonfMaster

• stebe

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 21:12 som svar på: Byske

Låter schyst.. hoppas ni har lite bättre vindar än vi här på östgötaslätten cool.gif

/stefan

• stebe

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 19:51 som svar på: Byske

Brorsan är belägen i Umeå funderar på att ta en tur dit upp vinter och åka lite.. vi har en stuga i Strömbäck funkar det att köra på viken där eller finns det bättre ställen att få vind på… smile.gif

• stebe

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 14:20 som svar på: tänkte fråga en sak..

Även om ni är Rambo X2 confused.gif skulle jag ta det lite försiktigt innan jag ger mig på en kille som käkar kryptonit

Skyldig

• stebe

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 14:07 som svar på: tänkte fråga en sak..

Känner du igen den, i så fall har nån snott den och försöker kränga den som kite-bom
    laugh.gif

• stebe

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 13:57 som svar på: Klippt ur GP: 19-årig draksurfare svårt skadad

Vad som är mycket vind för en kitare beror helt på hur stor drake du har det finns allt mellan 2-3m^2 upp till 25m^2 så det går att köra iallt från 3m/s till 20-25m/s. Stordrake mycket vind är den farliga kombinationen.
    För en nybörjare rekomenderas lite större drake i mindre vind då blir det lite mer kontrollerat..

Ursäkta intrånget men jag tentapluggar så då läser jag även windsurfen för att slå ihjäl lite tid.. smirk.gif

• stebe

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 13:39 som svar på: tänkte fråga en sak..

Här kan du köpa dig en ny mycket bättre pinne finns massa bra tips om hur du skall hyvla till den på bästa sätt också.. wink.gif
    http://www.osterbybradgard.com/

• stebe

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 13:26 som svar på: tänkte fråga en sak..

Pröva att gå till polisen nån kanske har lämnat in den där. Har du förresten frågat den ursprunglige ägaren så han inte bara har tagit tillbaks den.. smirk.gif smirk.gif smirk.gif

• stebe

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 20:21 som svar på: Looking for kitesurfer around Linköping – Motala

Det skulle vara kul att få åka lite men prognoserna för helgen ser inge vidare ut men de har ju aldrig stämt förr så kanske om vi har tur.. cool.gif

• stebe

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 19:28 som svar på: Looking for kitesurfer around Linköping – Motala

Ja det börjar bli tomt i Garderoben wink.gif
    Dojerna kom faktiskt idag..två par till och med posten hade slarvat bort avin till de första.. men jag nöjer mig nog med och hämta ut ett av dem cool.gif

Sida 119 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications