stebe
Forumsvar skapade
- 
Jag tycker du är inne på rätt spår, kan vi inte diskutera vilka muskler vi inte behöver träna så kan man ju ligga i soffan och vila dem och känna att man gör helt rätt i det..
   - 
Eller ligga på stranden, dricka paraplydrinkar och spana på brudar..
   - 
Det verkar inte blåsa nått vidare där.. någon som har egna erfarenheter.. Perth på västkusten verkade vara ett hyfsat blåshål iaf
 - 
Det ligger en tråd på konfen om kite olyckan i Gtb.. kanske kan den inspirera nån till någon bar idé
 - 
Komplettera gärna med länkar till vindstatistik över olika platser i Australien.. jag funderar också på att fara dit ner och plugga
   - 
Även om ni är Rambo X2
 skulle jag ta det lite försiktigt innan jag ger mig på en kille som käkar kryptonitSkyldig
 - 
Känner du igen den, i så fall har nån snott den och försöker kränga den som kite-bom

- 
Vad som är mycket vind för en kitare beror helt på hur stor drake du har det finns allt mellan 2-3m^2 upp till 25m^2 så det går att köra iallt från 3m/s till 20-25m/s. Stordrake mycket vind är den farliga kombinationen.
För en nybörjare rekomenderas lite större drake i mindre vind då blir det lite mer kontrollerat..Ursäkta intrånget men jag tentapluggar så då läser jag även windsurfen för att slå ihjäl lite tid..
   - 
Här kan du köpa dig en ny mycket bättre pinne finns massa bra tips om hur du skall hyvla till den på bästa sätt också..

http://www.osterbybradgard.com/ - 
Pröva att gå till polisen nån kanske har lämnat in den där. Har du förresten frågat den ursprunglige ägaren så han inte bara har tagit tillbaks den..

- 
stebe
Medlem21 oktober, 2003 vid 20:21 som svar på: Looking for kitesurfer around Linköping – MotalaDet skulle vara kul att få åka lite men prognoserna för helgen ser inge vidare ut men de har ju aldrig stämt förr så kanske om vi har tur..
   - 
stebe
Medlem21 oktober, 2003 vid 19:28 som svar på: Looking for kitesurfer around Linköping – MotalaJa det börjar bli tomt i Garderoben

Dojerna kom faktiskt idag..två par till och med posten hade slarvat bort avin till de första.. men jag nöjer mig nog med och hämta ut ett av dem