styret
Forumsvar skapade
-
jag kunde fan inte annat än skratta när jag såg videon måste jag påstå. dels för att det var så fult med wsbrädan och dels för att user är så jävla dåliga.
höhö
-
fan att skolket är lite väl högt som det är. får spara in en massa tid nu över nästkommande månader så man kan dra ut mycket till våren med. då får man ju bli en av dom stora tuffa killarna och parkera och rigga uppe vid parkeringen.
halkkörningen på tisdag sen är det fan inte långt kvar.ska försöka komma ut på lördag om det blir nått.
är foten fixad så flakan sitter nu eller kenta? annars får vi väl köra på nått flak sen istället.
-
fan galet sugen på att köra lite. men kan fan inte skolka mer den här veckan.
hoppas på haga på lördag. är du på?
-
jag själv lurar på att ta extraknäck som krokimodell på en folkhögskola här hemma.
2-300 i timmen plus käk och fika för att stå och vara naken på ett podie. -
99:an är inte heltdunm iallafall.
efter vad man har hört har det inte funnits en enda halvdan modell av den brädan.
tror att robert här på konfen kör 01an. -
”ÖWC”
östöländskt hembränt
multivitaminhäll ihop i vit plastmugg, svep
-
hårda grabbar byter såklart om utomhus. lite friskluft har ingen dött av.
Klart du får in brädan. osäker på hur många pasagerare du får in men du får ju emd dej brädan iallafall.
jag fick in min 266:a i vår lilla astrakombi (som nu är i bilhimmeln, tacka fan för det) fällde inte baksätet utan la den ovanpå ryggstödet uppochner.
-
lirar rootsreggae och dancewhall/ragga
grym kanal. -
för att citera Kenneth
”Inte illa va tre fotonr utgivna i år. Det är tre st mer utskick än vad förbundet orkat med”. -
dom längre X5-masterna har mer kol
-
anonym: läs din surfersparadise-katalog igen.
-
styret
Medlem3 november, 2003 vid 06:47 som svar på: Program för att redigera film i digitalformat…Antar att det var pc-program du var ute efter. måste påstå att ska man göra det seriöst är det bara att skaffa sej en mac.
final cut, pro edit och Imovie. dessutom bättre renderingsvaror och exporteringsmöjligheter.tyvär måste jag säja. men för vanlig hemanvändare är det klart man ska köra på programen som har listats här.
rambo: har inte testat pinacle själv, hur är det att jobba med egentlgen? om du jämför med tillexempel premiere då.
-
allt det där utom det sista suger alltid