Forumsvar skapade

Sida 228 av 269
  • styret

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 16:18 som svar på: Påhopp på Surfbutiker!!!

jag som väl kan klassas som öwc-local kan säja att det är en rätt allmän åsikt att konfen är lite åt dagishållet. tar ofta skit för jag sitter här, jag måste erkänna att jag är nog mer åt öwc-hållet än åt älska konfenhållet fastän jag är här hela tiden.
    jag ahr utvecklat ett beroende. jag tycker att många medelanden här på konfen är jävligt onödiga och bara jobbiga och har börjat sålla rätt friskt men lägger väl inte dom smartaste inläggen jag heller.
    kul att den finns men ska nog inte tas på för stort allvar.

• styret

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 21:24 som svar på: NEEEJ

tv4as tittatsiffror rasade nog ned med 50% minst. nu är det osm sagt inga riktiga dokusåpafolk kvar.

jag blev lite besviken faktiskt. men vi får hoppas produktionsteamet (strix?) gör allt för att få in honom igen, på äkta dokusåpevis.

• styret

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 15:44 som svar på: -kan man genomföra en roadtrip utan pengar??!

hehe polarna käkade rester från borden på backstageområdet på hultan i somras vilket resulterade i nått skumt munsår och sunkmage… hehe
    fast det är kanske är skillnadmellan barnfamiljer i borås och en massa roadiedrägg ute i turnébussar året om med… hehe

• styret

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 15:35 som svar på: BROMMA SKIDSPORT OSERIÖS SKITBUTIK!

om du har köpt nått du vet att du har garanti på, vilken man väl istort sett alltid har på dräkter, men inte har fått några garantipapper på så sparar man kvittot eftersom det då funkar som ditt intyg på att din garantitid inte har gått ut.

• styret

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 20:28 som svar på: Nya(?) tag i PWA…

shit 700 bagare! det låter ju nästan som nått som min kassa skulle palla. kul skulle det vara också.
    när är det? kanske har stått nånstans men är trött och orkar inte läsa.

• styret

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 20:19 som svar på: Inomhussurfing

shit som fan.
    inte direklt dom vanliga sponsorerna i seglen heller…
    fan vad coolt. mens om sagt, det blir väll inte det mans uktar efter utan mer en cool grej då och då.

• styret

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 15:59 som svar på: Är säsongen nu över?

TobC
    fan på Haga är det inga problem att få folk att komma ut och surfa i vinter. själv kör jag nog minst till slutet av november, sen får vi se vad som händer. Körkortet kommer i december och det skulle ju vara kul att få köra en gång själv till surfet i år så vem vet.

Vi lär synas på vattnet då. inte så många ute…

• styret

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 19:08 som svar på: Är säsongen nu över?

mitt mål för året är att köra november ut. och jag vet att vi är flera som kommer göra det på haga. igår var det iofs jävligt kallt. men så kand et vara när man går ut innan solen har gått upp.
    gol ikapp med tuppen utifrån bädan…

• styret

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 18:50 som svar på: Dojjor

kör med NPdojjor i 4milliters neopren och tycker att dom funkar hur bra som helst.
    Dom har en bra gummikant uppdragen kring och över tårna som tajtar åt och känns som att den gör skorna varmare just där. körde dom igår och frös ingenting om fötterna.

• styret

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 20:09 som svar på: Trollis..?

jag sak dit och dra med mej kameran.
    får se om jag lyckas stjäla en videokamera från skolan, eventuellt någor brutalt teleobjektiv till systemaren också.

han kanse inte är så pepp på att låna ut eftersom jag kommer skolka ifrån fotolektionen imorrn… hmmm

• styret

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 18:27 som svar på: sk8 för gubbar..

Nya galaxen tror jag, även om det här är en fråga för ”övrig brädsport” eller vad forumet heter.

nyagalaxen.com
    Info om oldboysen

• styret

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 18:24 som svar på: surfmusik i mina öron

nä fyfan… laugh.gif

• styret

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 18:24 som svar på: surffilm:Backwash= SKiT!”!!!

håller med combat.
    har inte sett filmen iofs. men som surffilmer ser ut nu känns bara hype på stora hopp. ett hopp/trick per sekvens.

jävligt gärna lite sköna bakgrundsbilder och inklippsbilder från runt om och stranden.

Men ahr som sagt inte sett filmen själv.

• styret

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 18:18 som svar på: Trollis..?

Jag skulle ha varit där med kameran idag men hellvetet till körskola kom ivägen.
    Henke och Ramström (tror jag det var) var där iallafall. Hade tydligen vart bra som fan.

Själv fick man nöja sej med en timme på hagas, för dagen helt platta golv, vid 07.00-08.00

• styret

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 18:16 som svar på: surfmusik i mina öron

Rambo räknar upp många bra band.

tillägg skulle vara:
    Satanic Surfers (som jag citerar som signatur)
    The kristet utseende, bra peppande musik och jävligt kul texter
    Komeda
    looptroop
    chickenpox
    Kalle baah
    leftover crack
    electric six
    Black Sabbath
    Division of laura Lee
    the thrills
    The coral
    The bustups
    Skalatones

går att räkna upp hur många som helst.
    föresten såg att rambo ahde nämnt satanic Surfers men dom är så grymma så dom är värda att nämnas igen.

Måste passa på att tipsa om http://www.skawars.nu när ändå reggae och vissa skaband räknas upp. man måste vara medlem men ack så mycket bra musik det finns där. community och bra ”letavidaresida” för folk med drömmar om baktakt och allt annat som hör jamaicansk musik till.

Att det är massa keffa Rastafahris där och hänger får man förbise

Sida 228 av 269
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications