styret
Forumsvar skapade
-
har inte hunnit surfa själv och det är inga stormstyrkor men kolla in öwc´s webcamsida http://www.owc.nu/webcam
-
Marra nej för bövelen! Haga Park ligger på Öland och ingen annan stans. Om sanningen ska fram, och det ska den väll, så blir det itne så mycket oi nuförtiden, har väl en fem gamla skivor eller nått som går på då och då, då är det mest angelic uppstarts eller gutersnipe. kmmer inte ihåg fler namn, det är brända mp3skivor med sedan länge försvunna skivomslag.
MAC!
Inget doppande med några tyskmustascher bubbelbadet bara. En som verkligen skulle behöva skaffa sej en murre är page-Olle den gamle luffaren, hem och knåpa med dej. Han kanske kan bidra med hår själv. Det måste ju klippas lite där uppe om det ska bli hockey, och det ska det väl. -
tror att vår anonyma vän menar att det skulle vara kul om fler än en liten klick på max 15 personer kunde pyssla med det. jag vet inte hur det skulle gå till men det skulle vara kul om det funkade.
-
Oi Oi Marra.
långhårswankers get of my boots.nu fortsatte jag där jag inte ville men jag blev å exalterad när jag såg Marras presentation. det är inte alltför ofta man träffar vettigt folk som lyssnar på Oi.
-
Dreads i sej blir ju fan inte äckliga. Men det är klart dom måste skötas, men mögel… nja…
Är det egentligen nått att bry sej om det där med frisyr, för att den ska vara ”surf”.
kör själv med 3 milimeter, helt skötselfritt och håller inget kallvatten. praktiska skäl.att ha det som man själv tycker är gött, det är surf.
-
Många ÖWC:are skulle nog hävda att jag måste ha letat upp den själv på grund av min höga frekvens av nätsurfande.
Men ska jag berätta sanningen så hittade jag den via typ2-klubbens forum.
Hur personen där hade hittat den har jag ingen aning om. -
fan hjälp killen om du kan, ge fan i att svara annars.
jag förmodar att du menar skateboard.testa dom första gångerna stillastående men gå snabbt på att träna rullande i låg hastighet.
jag brukar ha bakre foten så att jag ahr hela främre trampdynan på kicken, men så långt bak det går iallafall, och sen främre foten cirka 5 centimeter bakom främre trucken, men det är personligt.
sen släpper du på framfotstrycket/ökar bakfotstrycket så att nosenåker upp snabbt. En milisekund efter att du har tryckt ner baken så drar du din främre fot uppåt/framåt över brädan med yttersidan av foten mot griptapen, vilket gör att brädan lyfts uppåt och framåt. Dra upp bakbennet och du har gort din första ollie. sen är det bara att nöta och nu ska du börja tänka på att hoppa samtidigt som brädan lyfter så du kommer högre.
När du testar i fart, tänk på att vara över brädan hela tiden, så det blir ett hopp framåt. Annars kommer brädan fortsätta och du stå kvar och då slår du din lilla svanskota och armar du tar emot med.
LYCKA TILL.
-
styret
Medlem29 september, 2003 vid 20:41 som svar på: sälja systemkamera – ngn på konfen som har koll?det är dåliga andrahandsvärden på fotoprylar.
mitt tips är att du snackar med folk på fotosidan.se forum istället. Folk som är lite mer inriktade på din fråga.
lycka till med försäljandet och inköp av *ryser* digital kompaktkamera…
-
det beror på hur segelmakarn lagar det. byter han rutan kanske det kan vandra av uppåpåt tusenlappen, lite under.
Men om han limmar över det med märkduk eller vad det heter så kommer priset ner till runt 400 skulle jag tro. -
vi har skivan i klubbhuset och det svänger.
-
Det går att köra rätt fort med vanliga cykelkärror. hänge min, som iofs är rätt stor, efter min DT när den fortfarande gick och det gick som smort.
testa med cykelvagnen först.
-
styret
Medlem24 september, 2003 vid 17:52 som svar på: Reparationstips vid genomgående spricka…HELP!vad gott det måste haluktat i vardagsrummet efter diverse plastprodukter.
-
jag tror inte du vinner på att beställa från tyskland mot att köpa av tillexempel Johan på Surf-unique.
skiljer kanske nån hundring eller två men det tycker jag man kan lägga för att få beålla ett par shopar i sverige.