Forumsvar skapade

Sida 231 av 269
  • styret

Medlem
    16 september, 2003 vid 21:33 som svar på: viktigt! behöver tjejsurfbilder!

mycket av innehållet på sidan var ju ganska tragiskt.
    men viss visst hoppas bara att det snart lanseras nakenbilder på goya och compello, eller ännu hellre dunken.

ska lämna in det som förslag på ÖWC´s årstmöte, att vi lanserar en nakenkallender med dom mer kända medlemmarna, typ S. kläppe, M. Ljungkvist, Kenneth mfl.
    Gärna lite surfbetonade erotikbilder, kanske poledancing mot en mast, nån som kasar ner våtdräkten som slänger en sugande blick över sin ena bara axel, lekfulla krypbilder på klubbens easyrider, småsexiga ombytningsbilder i bussarna eller kanske en lite oskarp bild där man precis kan skönja en naken kropp genom ett blött monofilmsfönster.
    vad tror ni skulle det dra in cash till föreningen?

• styret

Medlem
    16 september, 2003 vid 20:07 som svar på: Byggt en wakeskate!!!

fan ni skulle ha sett på high 5 idag på viasat explorer.
    dom åkte nån kort typ av bräda utan bindningar, skulle tro det var en skimboard, efter en hobiecat, en liten segelkatamaran. helt sjukt. han stod och väntade på en flotte så seglade dom förbi och kastade över linan sen hoppade han i.

testa om det funkar efter brädan… smile.gif

• styret

Medlem
    16 september, 2003 vid 08:54 som svar på: Fulast 2004?

eller så tar vi och surfar på skiten istället och avgör brädorna på det sättet.

bara ett förslag.

• styret

Medlem
    15 september, 2003 vid 16:55 som svar på: 245 TiC säljes!!!!

ja sälj skräpet och flytta ner hit istället tobbe!
    kom hem från kanada för en timme sen. JÄVLA U-LAND!

rejsade dock lite vattenskoter och hoppade i vattenfall.

• styret

Medlem
    5 september, 2003 vid 17:11 som svar på: Läst i Bilaga Barometern Småland

hmmm hon var typ 20.
    det är alltså barometerns ungdomsbilaga som skrivs av ugdomar.

• styret

Medlem
    4 september, 2003 vid 19:37 som svar på: Läst i Bilaga Barometern Småland

medela i förväg så jag hinner låsa in snhöriga jag är rädd om.

• styret

Medlem
    4 september, 2003 vid 14:03 som svar på: Läst i Bilaga Barometern Småland

reportrar är ett roligt släkte.
    kan säja att dom fick inte många av sakerna jag sa rätt.
    vippen var det roligaste.

Jag är inte direkt nöjd med min medverkan jag medela. Såhär var det.
    Min vän fotografen Davva ringen mej. ”tjena du. Vi ska plåta lite surfbilder till tidningen kan du snacka med lite folk nere på haga?”
    visst för fan fixar jag.
    Det blåste och blåste tre dagar i sträck med rätt mycket folk på vattnet, ingen Davva inte.
    sen på den fjärde dagen, totalt dött. ringer han. Tjena du vi måste ta bilderna idag. öhhh… okej javisst kom och hämta mej.

i bilen på väg till stranden frågar dom om jag vill ta intervjun före eller efter bilderna…

så ja… ingen höjdare helt enkelt.
    men bilderna blev fina, stämningsbilder i solnedgången.

/Pär Lundgren

• styret

Medlem
    2 september, 2003 vid 20:34 som svar på: Indiviuella inställningar???

det finns inga fel i linplaceringen. beror helt på seglingstilen och vad man själv tycker känns skönt.

FUCKA UPP ALLT!

• styret

Medlem
    2 september, 2003 vid 20:27 som svar på: Kristen surfklubb?

Men varför måste man ha en egen surfklubb för kristna? Surfare brukar inte vara svåra mot folk bara fr dom inte tycker som dom. Det är om man själv är sån idealist så man inte klarar av att umgås med okristligt folk.
    Själv är jag vegetarian och helt klart minoritet bland surfare, man kanske får nån spydig kommentar nån gång men det är ju med glimten i ögat så inget att bry sej om. Det funkar ju inte att sluta in sej i sina fraktioner bland surfarna, då tappar man ju halva grejen, gemenskapen!

Kristna, kommunister, emu-positiva, bögar, poliser och diabetiker, välkomna allihop.

• styret

Medlem
    2 september, 2003 vid 18:13 som svar på: lägg in bilder på era bilar!

här har illustrtor/photoshop gått varmt iallafall.

• styret

Medlem
    1 september, 2003 vid 17:43 som svar på: Kristen surfklubb?

Vi på öland är högst troende…
    Nattvardsvin dricks ofta och om vi har tagit slut på det så är inte vi pjoskiga utan vi kan ta nattvardsölet eller nattvardsmultivitaminen utan problem.

Nått sånt måste vi ju ha gjort för det är nån som styr som gillar oss. kolla vädret från dom större tävlingarna som gått här.

• styret

Medlem
    31 augusti, 2003 vid 17:46 som svar på: Segelgarderob??

klart det inte behöver vara, men om man inte har nån vidare ekonomi så får det bli sunksegel.
    beror ju på vad man räknar som inga pengar. känner folk osm tycker att 1500 inte är några pengar…

jag gjorde iofs ett hyffsat klipp och köpte ett gammalt 4.4 av bröderna kläppe för 40 spänn… funkar perfekt. men det är ju inte en tillstymmelse till monofilm eller x-ply i det. så bakhandstrycket kan bli rätt markant i det…

• styret

Medlem
    31 augusti, 2003 vid 11:39 som svar på: Segelgarderob??

köp ett gammalt sunksegel till neråt 4.5-4.7 så kan du ta ett par dagar till.

• styret

Medlem
    30 augusti, 2003 vid 19:10 som svar på: Segelgarderob??

det låter kanon för att segla på öland.
    Brisen ligger ofta kring 6.0-7.0 strecket och dom gånger den verkligen puttar på så kommer 5.0 in lagom.

kör 7.0 och 5.0 och det funkar i stort sett alltid.
    Nu ett tag har man fått låta ett par dagar blåsa bort men det är sånt man får ta när ekonomin är begränsad.

• styret

Medlem
    30 augusti, 2003 vid 15:24 som svar på: bilder på cykelkärror

fast jag skulle inte vilja dra det bygget efter cykeln/mopeden.

Sida 231 av 269
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications