styret
Forumsvar skapade
-
är det så sjukt viktigt att det är exakt rätt kulör?
ta nån liknande bara. -
kan ju vart vad jag syftade på.
dock ”plockar” han nog inte bara vad som helst… -
kolla in spotguiden som finns under övrigt på owc.nu
-
Ännu en bottennotering på 2 segel här.
7.0 5.0
Men jag ahr bara haft fel segel två gånger i år. dels i går och dels för två veckor sen då 5.0an var för stort.ska köpa lite nya grejer nu kring waveclassic. planerad linje
7.0 6.2 5.4 -
115liter, men iallafall.
-
jag körde med mina jävligt långt framf örrut och tyckte inte det var några problem som helst, men sen en dag, då vinden lös med sin frånvaro och inspirationen flödade över mej så gorde jag slag i saken och flyttade bak mina linor till balanspunkten.
Vilken skillnad. -
min neilprydedräkt har fet garanti på sömmar. Det borde din också ha. kolla upp det.
-
styret
Medlem22 augusti, 2003 vid 14:33 som svar på: Minsta hyfsat nytt freeridesegel till 460 mast?va? vilka 6.2or har rekomendrad 460. finns ju ett par men inte dom flesta väll?
-
så länge storleken på seglet är något sånär inom rekomendationerna som finns till brädan så är det lungt.
men ja till en x-ray ska du nog ha en freeriderigg som du tordes kunna få för några tusenlappar.
-
en schysst begagnad RRD Twintip.
bra allaround freestylare. -
styret
Medlem18 augusti, 2003 vid 21:24 som svar på: Film från stormen förra veckan – Öland/Grönhögenjaha henke. nu har skolan börjat igen och jag kan börja stjäla kameror. bara att invänta nästa storm då.
otroligt sugen på att filma. i väntan på pengar till vågis.
-
det är helt klartt bättre med lite grundvind.
-
seglas i chopp på haga.
-
du borde plana tidigare. beror såklart på vilka brädor du har men generellt sett ska väll en bredare bräda plana tidigare, längre fen gör sitt till det med. rätt mycket till och med tror jag.