styret
Forumsvar skapade
-
den sjönk till botten och är alltså försvunnen?
-
En polare till mej seglar sin 112:a (fanatic skate) i kulingvindar. inga probs.
-
108liter till 68 kilo funkar alldelles utmärkt. det är väl mest en vanesak.
skitskönt att ha lite att stå på utan full planing.
ska man ha en bräda tycker jag man ska satsa på rätt stort. -
jag väger nästan 14 kilo mindre än dej äoch kör 108 liter. är toknöjd med storleken på bräda.
Det känns inte speciellt stort. jag tror man vinner mer på lite mer volym.
JP är ju inte världens hållbaraste, även om jag överdrev lite grann. men jag ahr fått uppfattningen om att dom är ganska sköra.
-
go big or go home!
113 alltså.men akta dej för att andas på den, då går den sönder.
-
tyckte att beasten såg konstig ut för att vara vågis.
och lite väl lik syncron…
kolla läknarna igen är du snäll. skulle vara kul att se beasten. -
jag har handlat lite där och jag är helnöjd.
både med grejerna (köpte en boardbag för en 500ing som ligger och skaver i containern på haga, syns inte ens att den är använd ännnu) och med servicen.så nöjd att jag lurar på att köpa mina vågsegel där nästa år.
-
vad är det för buckla då?
är det bara en buckla och inget trasigt är det väl inget att bry sej om. -
vad har du för hjälm?
tror att gath-hjälmarna som finns på dom större vindsurfbutikerna har öronskydd. men jag är inte säker.
-
vad är det för typ av bräda du har? 116 liter låter helt rätt för din vikt. men jag ahr ju en förkärlek för lite större brädor med.
-
tror jag dyker upp. med eller utan utrustning.
fett med ös utlovades av olle. -
beror såklart på din egna storlek
-
om du läser igen så står det att cissi är sponsrad.
anledningen till att jag itne skrev om anna var sponsrad eller inte var för att jag hittar inte hennes namn på några teamsidor. och kan itne minnas att jag har sett några dekaler i hennes segel mer än namn och nummer.
även fast jag ahr för mej att hon är det så tog jag säkrast i att skippa att skriva det. Men tycker att hon borde vara det.
hade för mej att hon körde för paradise men visste (vet) som sagt inte.träffade henne idag men glömde fråga.