styret
Forumsvar skapade
-
jag tycker ungefär likadant om mitt 7.0
har än så länge inte vart i behov utav nått segel kring 6.0 och då seglar jag ofta (tror jag, i jämförelse med många andra). man kan platta det bra och kan hålla det när andra seglar runt 6.2Beror såklart lite på annan utrusting hur länge man kan hålla det.
-
en freestylebräda är utvecklad för att gå bra och vara lätt att tricka med på plattvatten/chopp och göra freestylemanövrar. (våg och freestyle är två skillda grenar).
En vågbräda är designad för att gå i vågor, med allt vad det handlar om, men mest för att rida vågor, unefär som man rider en våg när man vågsurfar som vanligt. Doms ka självklart vara lätta att hoppa från vågorna med och vara lättstyrda och är oftast designade för mindre segel och hårdare vindar.
En freeride har man mest till at cruisa med, nöjeskappsegla lite med polarna och så.
Slalom är mer på blodigt allvar.
hadlar mer om att bränna för allt vad tygen håller mellan bojarna dra en gipp och sen dra som ett as igen.
Dom två senare är inget jag är dunderinsatt i så eventuella fel får gärna rättas till.Vart är min saft!
-
alla coola grejer hade utgått. det var tråkigt.
en sån där multistation med allt skulle vart onödigt men skoj att ha här hemma. och den lila gula fanns inte längre den heller. -
om det är tvunget att vara en folka så kan det vara smidigare att kolla på köpsälj på http://www.typ2-klubben.com
-
jävlar vad skumma dom var i röven.
vad ska det vara bra för?
-
vi är för bövelen i full gång och tränar vi med!
-
okej. sålt är det iallafall.
och enligt kenneths egna utsago så kommer han inte skicka nått framöver. Så vill man köpa pryttlar får man komma ner till haga. -
styret
Medlem7 augusti, 2003 vid 09:15 som svar på: Kan det vara värt 10 000 + rostarbete + lackering?har ignen erfarenhet själv men kolla in på http://www.typ2-klubben.com
kolla under arkiv->köptips
mycket matnyttigt. -
Snacka på om vikt. det gör nog marginell skillnad.
Kan tilexempel berätta att mackan ljungkvist -S77 kör på 30% master. Och hans placeringar under året har väl varit bättre än era.Klart som fan polarn ska ha en X3:a!
-
jag tror du har missförstått nått. men jag är itne säker.
Jags kulle nog köpa nått typ japanskt. bilar som går hur långt som helst, maskinellt. rosten är väl en annan fråga, folkabussar brukar iofs vara rätt hårt åtgågna av rost dom med.
Själv planerar jag att köpa en större kombi, typ volvo 745, opel omega eller nån japanare.
tror dom funkar nästan lika bra som surfbilar, men har ingen direkt erfarenhet, har ju inte ens körkort ännu…