styret
Forumsvar skapade
-
var ute för samma sak fast med en neilpryde och när jag pumpade på 5.0. min kom vi fram itll att det måste ha varit en transportskada på. kasnke samma sak?
-
nä han var där mest under juni.
jag ska kanske åka upp en sväng på lördag. fast kan inte ha några prylar med mej.
vart surfar ni då?
tror vi skulle bo i mariehamn, eventuellt ta en tripp till föglö -
kan du segla pråm behöver du nog itne så stora grejer.
dom flesta tipsar om freeridebrädor kring 130-150liter.
jag vet inte vad du väger eller vad du vill köra men det är igna problem att gå ner till strax över hundra litare som andra bräda om man ävger som jag, kring 70.
tycker inte du ska köpa några av dom paketen. -
ja det kan du ju tycka.
om ni nu kommit överens… -
om han säljer det som kit så får du väl tro honom på orden.
annars kan du ju kolla upp vad det är för bom respektive mast och sen kolla vad seglet har för specifikationer. -
brorsans flickvän är från åland som dom ahr vart där en del nu över sommarn och han sa att det blåste som fan hela tiden. det stämmer altså?
-
kan låta medlea att jag planade först igår på mina prylar.
långt innan nån annan just då.sen på kvällen kom S Kläppe, Anna Jönsson och Cissi södergren så då hade jag inte mycket att sätta emot…
-
vem är du då?
och vilket segel rör det sej om? -
nått kilo eller två under 70kg.
Men föresten så förutsatte jag att ditt 7.2 var nått freemove/freestyle. Annars kan det bli jobbigt.
-
säj att du är ute efter ett freestylesegel när du letar efter ett att köpa. så borde det lösa sej,
-
bra rutet.
jo en månad är dålig och så kaxas det från framstjärten direkt. Kolla våran statistik.
tror att det blir fler surfdagar här per år pågrund av vattentemperaturen.
Nu är juli över och vi har haft 3 seglingsdagar av 4 möjliga än så länge i augusti. -
brisen börjar nog ta sej nu. marken har torkat upp så nu börjar livet igen.
Juli har vart ganska dött men det bvrukar det vara. Augusti brukar vara bättre. ska dra ut nu och invänta vinden.