styret
Forumsvar skapade
-
brukar alltid skita sej för mej.
men är det dej (du som la origiganlmedelandet) som jag har mailat bilder till?
säj till annars, har lite ritningar och sånt liggande nu. -
satte mina första bodydrags idag. testade lite förra året men den har legat nere i träningen av vulcan och hopp och så.
så idag så hade jag väl inget bättre för mej, fullt tryck i 5.3 och trött på att slå mej när man tränar typ vulcan så jag slängde bara ner frambenet på skoj och vips så satt den…
Har däremot lite broblem med att inte få överdriven krafft framåt efter ett tag, så man gör något mer liknande superman och tioll sisst landar framför den planande brädan (och fenan).
men pareringarna kommer väl med tiden.Kom ner för långt nån gång när jag låg helt framåt och mina genetalier fick sej en liten touch.
det var inget vidare.
men nu är det ju bara att träna vidare tills den rä fulländad… -
jäpp. upplevde samma grej Förrut.
har du nått gummi eller dylikt på insidan av bomfästet?min har lsutat glida men jag tror jag ska sätta dit nått iallafall. nya masten var helt hisshandlad i färgen upptäckte jag idag.
-
Skillnaden du kommer uppleva i snurrarna kommer du känna i planingen med.
Förmodar jag.Det borde ju rent tekninskt vara svårare med en större rigg.
Jag fåtr återkomma imorrn då jag har testat 7.0an
verkar bli väder för det. -
det finns ett pensionat i närheten. kanske är nått?
Vandrarhem finns också. vet inte vad stora frögården har för verksamhet nuförtiden.
det var sånt förrut.Pensionat:
Bo pensionat, vickleby (kanske 2-4km)
0485 – 360 01Vandrarhem: Haga, kring 5 minuters gångväg från båda
Sandbergen Vandrarhem: 0485-365 93
Stora Frögården: 0485-36333Välkommen ner!
-
grymt tryck i 5.3
ett tag var det överriggat.Haga park.
dessutom helt okej hoppvågor.
men det brydde jag mej inte om utan grejade första bodydragen idag. WOHA! -
idag funderade vi på att skruva av fenorna och surfa på riggytan på haga istället för på vattnet.
Som ni kanske har räknat ut har regnet inneburit höjt vattenstånd, över hela campingen. -
har jag inte fel så är det ett par vindsurfare inblandade i redaktionen tillockmed.
Har ni numret från när dom var neråt och vågsurfade hela redaktionsgänget?
på guppbilden i blå truckerkeps ser vi en välkänd surfbutiksinnehavare, tillika en av dom äldsta freestylarna på svenska cupen. -
ja det är det ju inga chambers i.
hur pass stor är buktningen?
du ahr dragit så mycket ned hal så att akterliket har släppt? alltså den bakre delen av seglet från lite över bomen
Där ska det vara fladdrigt ner till kanske tredje lattan.
är det itne det har du dragit för lite nedhal.