styret
Forumsvar skapade
-
jag vet inte vem det är som lämnar siffrorna men engelska boards har ju en databank på brädor frånochmed -00.
-
jag ahr iofs knappt någon erfarenhet av freeride brädor. Testat typ en eller två brädor.
Men är iallafal ordentligt nöjd med min allaroundfreestyle.
Dom är svåra att tröttna på. -
köp en mer allaround freestylebräda.
dom går bra att segla runt och glida med och går att tricka med.
typ fanatic skate, rrd twintip.
har för mej att AHD och tabou med flera gör liknande brädor men har bara testat dom två jag nämnde och kan alltså inte uttala mej om dom andra.Jag är väldigt nöjd med min twintip max. (som förövrigt kom hem från 3 veckor hos CLS idag. ohh så härligt, och snyggt.)
-
jag upplever samma fenomen på min slalom men inte på min freestyle.
plana
främre fot
bakre foten
ta inte med dej seglet bak utan det ska ha sitt ursprungliga läge tills du känner att det verkligen börjar röra sej. då ska du luta riggen lite bakåt. -
fast samtidigt som wave classic drar jag på turné med en teatergrupp till canada.
Så det skiter sej för min del iallafall.
-
jag får se hur det blir med mitt sånt däringa men kanske att det blir nått tävlande. skulle ju vara skönt att klara av en tävling på den nivån innan man måste börja köra amatör
-
så först framåt sen bakåt på nått sätt.
jag antar att det är downwind 360? eftersom man först faller av. -
hur fan blir det när man får backvind?
ska seglet rotfarande vara lite framåt så man faller ur vind? eller ska det bakåt så man lovar uppåt. för man måste väl igenom vindögat eller?när man får backvind lägger man trycket på tårna då eller?
-
jag ahde inget att göra så jag gorde ett försök till illustration direkt.
Paint funkar fint… hehe
fan jag har ingen stans att ladda upp bilden. lösen till ftp:n?
-
fan synd att jag inte har några bilder på densom jag hade…
jag tog bara en gammal cykelkäära modell större och snickrade ihop en schysst ställning. kan illustrera senare i kvll tror jag.
jag drog min efter moppen. funkade kanonfint.
det är ett bra alternativ om man bor nära. jag bodde 8 kilometer ifrån usrfet… hehe -
Hur ska man egentligen markera attman planerar att gippa?
-
iofs brukar öland bjuda på bättre vind än vad prognoserna förutspår. så vi är itne nervösa inte.
-
du förstår inte min koppling emellan kultur och uppfattning om sunt förnuft… eller?
-
samma tyg på dina gardiner som dom vi ahr i klubbhuset på haga…
för övrigt.