styret
Forumsvar skapade
-
Skulle vara skitbra att få lite test på rushwind.
jag läste nånstans att rushwind höll sej med billiga och lite äldre material för att hålla priserna nere, vilket inte gör mej nått. Men på SP,s hemsida står det nått om dom senaste materialen. Är det bara säljsnack eller är det lögner och förtal som florerar på konfen?

jag tycker gun Groove verkar vara nått för mej. eventuellt Rushwind Reach. Reach har ju fördelen att dom har dom exakta storlekarna jag var ute efter, 7.0 och 6.0 och att dom troligtvcis finns att klämma på nere på haga, inga långa resor.
Men man vill ju veta vad dom går för.Hör av dej då. skulle vara skitgött.
Gun hör man ju mycket gott om och man ahr väl alltid vägarna förbi nån shop nån gång.
förövrigt precis klarat mitt nationella prov i Matte B. Så nu ska det ut och firas med bräda och segel.
-
Nu kommer jag och sticker ut hakan här.
har funderat på det där med träning för surifngen som alla snackar om.
Och nu kommer jag kunna uppfattas som fräck.
Jag skiter väll i hur pass mycket träning det ger. Jag skiter också i att jag måste ha större, vad-det-nu-kan-vara-för-muskelus för att sätta min pushloop.
för mej handlar det bara om att vara på vattnet och har roligt. -
jo när fågelskådare råkar få med bilder på kites i närbild (typ ett par meter utanför tornet) istället för den polynesiska snäckpiparen. i ett fågelskyddsområde så får man väl anta att det kan störa fågellivet…
-
Fast!
kiteförbudetpå haga finns ju för att länsstyrelsen och fågelskådarna tycker det stör fågellivet. det ligger ett fågelsskyddsområde i anslutning till surfvattnet på haga.
fast… det är skönt att slippa dom med
-
funderar på att börja klättra i vinter, när dert inte blir så mycket vattentimmar.
det verkar schysst, har testat lite såna väggar på skoj på semestern och så. är det nått jags ak satsa på eller?
-
håller med Mac, lördagsfesten lär ösa!
supercross bara på söndan.
-
nordligt är ju gött! fyller seglet bättre.
-
kan tillägga att mina mountainbikeäventyr går oftast mellan mörbylånga och Haga Park

jävligt intressant cykelområde. ska ni ner hit så ta med bågen för vindstilla dagar.
man cyklar på vad som borde vara stranden men som ligger ungefär 4-7 meter upp. över en sandravin som kan vara jävligt kul att hoppa ner för eller utmana på andra sätt

varierat med tajta stigar och branta men korta backar både ner och upp… -
för övrigt ligger det en DRY och skräpar på haga för tillfället. har legat där sen i onsdas. nån som vet vems den är?
det står nog fan tillochmed det ufo står för på den nu när du säjer det. får kolla nere i brorsans garage.
-
jag kan medela att uppvärmningaen är i full gång på haga och hemmaseglarna ser jävligt lovande ut.
satt och tittade på cirkusen nån halvtimme när jag själv var alldeles för trött för att fortsätta med överriggad 6.7kläppe, s77, s-54, cissi södergren med flera ser otroligt bra ut.
så kom över och visa er!
det kommer bli toppklass på surfingen -
vad gör man inte när det inte blåser?
om jag får välja så är jag antingen ute på mountainbiken eller donar i mörkerrummet eller vid datorn. men oftast har man så mycket planerat med folk överallt. jag verkar alltid ha massa extragrejer att göra när det blåser. surfing och skolarbete bruar komma på efterkälke tyvär.men som sagt. mountainbike är jävligt gött. eller dona med bilder vid datorn, inte sällan surfrelaterat.
-
jag lärde mej surfa på en ufo…
den är det fan inget fel på… hehe -
okej. tänkte väll det. hehe
-
det är itne min buss. det är mina polares, dom var på väg och göra sitt livs dumhet och kränga av den till mej men det sket sej. Men i Roskilde var den.
Knatte: var inlägget till mej?
isåfall tror jag inte det, dom köpte den av en gubbe utanför oskarshmanstrakten har jag för mej. var iallafall i småland. -
jg skulleåtersändmin bordbg till surfunique i dagarna och ”posten” på ica ville ha 202 pistoler för det…
1,8 kg INTE skrymmande. Dom fuckade upp det rejält måste jag säja. Skickade farsansbrosskivor på 8,6kg veckan innan för 70 spänn.
lyckades lösa det till sisst iallafall.