styret
Forumsvar skapade
-
Ähh och!?. Nä vad gör det om ditt rostiga chassi pajjar och karossen lägger sej på sidan och börjar svänga okontrelerat åt det hållet? Jag menar mötande bilar har väll inga problem med det…
Eller att det trillar av nån plåtbit mitt på motorvägen… däck klarar väll det mesta? eller?
Som sagt så finns det en anledning till att man inte får köra med skrotbilar hur som helst.Har man inte råd att få bilen i kördugligt skick så varför lägga pengar på soppa? Spara dom slantarna och fixa till kärran för dom.
-
Jag blev lite orolig när jag tittade på guns. (tor det var den) på surfunique.Det går tydligen att plocka bort mastfacket. Tycker det verkar lite lurigt.
Men säkert fixat ordentligt men ändå…Snackar vi om samma bag. öhhhh
-
S-77 verkade skita i det.
såg honom på haga med grästrimmer i högsta hugg i högernäven och röd-spritsdunken i vänstra. i full färd med att elda upp allt vad växtlighet heter….
-
Bor jag verkligen på såna varma breddgrader eller är det fler ute i riket som seglar utan både huva och handskar?
Tycker alla verkar klaga och ser ut som astronauter eller djuphavsdykare ute på vattnet.
Det man inte dör av det härdas man av.
-
Måste bara klaga lite. Det är jävligt oansvarigt att köra obesiktigat.
Speciellt om man vet att det är fel som inte kommer gå igenom.
Finns en anledning till att man kontrollerar bilar.Det finns andra människor i traffiken. Och skulle då nått slitet i bilen gå åt hellvete så kan det orsaka betydligt mycket tråkigare saker än att du får betala böter.
Ge fan i att köra osäkert och riskera din och andras hälsa.
-
hehe. okej.
Typ dra i den bulten två gängor eller nått. ungefär som killen som glömt sin 2003 års modell kiteboard på stranden för lite sen…
-
Tänkte bara förtydliga (tror jag) för dom som inte förstod att alltså ha seglen i takboxen.
Så då anpassar man väl boxen efter vad man ahr för grejer.
Formula och våg-grejer har ju lite olika dimmensioner
Men tror nog att många kommer långt med en rätt lång standardbox.Tips är ju att köra på dom smalare varianterna så kan man ha brädan bredvid. Det känns nog lite tryggare än att lägga den ovanpå takboxen.
-
calle_kuling
Jag har hört om fenomenet tidigare men inte kunnat snacka med nån av dom. så jag får fråga dej.
Hur fan TAPPAR man en fenna?
-
Jag håller typ alltid i grejerna (och visst är det kul
) Men traschade förr brädan trots att jag höll i. bomsidan slog i nosen då så var den historien slut.Får se om jag ser till dej på haga nån dag dfå. funderade på att sticka ut idag men var för bakfull… hehe.
Får se om jag ser till dej nån dag då.
Då blir vi två med blå brädor och läckra nosar
-
Kör Du med hängsele?
Isåfall kör med rätt korta tampar och när den släpper hänger du dej nästan rakt neråt och riggen helt upprätt.
Få bort så mycket vikt som möjligt från brädan genom att böja knäna som fan och peka med dom framåt (eventuellt lite lovart). Brukar köra så och då greppar den igen.
Sen lägger jag ner vikten på frambennet först.Och som sagt. vikten på främre foten.
-
nu lev det mycket att fundera på. får lura lite på det där.
Har såklart bomskydd men upptäckte snart att nya rädan var för kort… hehe
ska laga skiten på tisdag iallafall.
sen får jag se vilken lösning det blir. -
precis så jag tänkte.
får let lite efter pads då. finns ju inte på hemsidorna hos nån av dom vanliga försäljarna. SP hade för kite såg jag. Dyrt iofs men det får man väll ta.
Är det nån skillnad på kitepads och vindsurfpads?
-
Som det har nämnts innan i tråden och som kommer upp nu när det disskteras snyggaste bilden.
Internet visar ju aldrig högre upplösning än 96dpi. (72 för mac)
så är det målet med bilderna så finns det ju faktiskt ingen anledning att skaffa nån värstingkamera.