styret
Forumsvar skapade
-
kungen skulle vara intressant med en siffra i såna fall.
-
Svara på inlägg? det var ju ahn som postade inlägget.
om du inte tar upp plats med ditt så kan vi få svar på frågan.åter till caravellen.
jag tycker det är intressant, undrar nämligen jag med. -
nä bussen är inte inköpt ännu.
Lacken är så jävla skabbig, typ rollad och flames´en är sunkigt gjorda av en halvdan graffare.Jag tycker en surfbuss ska väcka lagom med uppseende.
Jag funderar iofs på att göra om lackeringen schysst men med samma motiv.
Känner ett par killar som går karosseri på fordonsprogramet som kanske kunde fixa en billig lackering, betala bara lacken.Döskalleknopparna blir helt klart kvar.
man skulle iofs kunna ha schysst färg som inte drar åt sej all sol på hela öland som den svarta har en benägenhet att göra men fortfarande ha flames.
Benvit folka med snygga flames skulle ju faktiskt vara riktigt coolt.jo så får det nog bli.
Iofs skulle det nuvarande sticka rätt rejäli i ögonen på entusiasterna i typ2-klubben…är det någon som planerar att åka på bussfest 2003?
ska försöka fixa bilder under veckan.
-
ÖWC ölands windsurfingklubb är sveriges största och vi närmar oss 400 medlemmar och ökade iallafall förra året.
måste vara svårt att räkna genom medlemsantal eftersom väldigt många är medlemmar i ett par surfklubbar.
-
jag ahr iofs bara spela h3o så jag ahr inga andra spel att jämföra med så jag tyckte det var schysst som fan
en skolkande förmiddag i skivkutiken med fet surfabstinens. -
jo det verkar rätt jobbigt att lifta med dom.
men i mindre backar där man kan gå upp igen borde det ju vara rätt gutt. Jag tycker det verkar helschysst.
-
Bussen jag ahr på G är ju förövrigt en t2:a, svart med flames och döskallar på alla låsknoppar och växelspaken.

…den ska nog målas om lutar det åt…
men jävla oduglingar som har haft den innan, satt igen öppningen ut till bakluckan för att behålla värmen.
mesar!
märks dom inte är några surfare, som hellre sparar in klumpsumman och köper nytt segel istället för att spara in extrapengrna på värmen varje resa till två segel i slutändan
. Mesar säjer jag bara.Snickra snickra så ska det nog funka.
-
tack äntligen något svar.
skate 112 verkar hellt schysst, en rätt hårt seglad 2002a skulle kanske inte vara helt omöjlig att få tag på.
Det låter som att vi har samma stil ungefär, det går att köra mellan öarna och stranden på haga samtidigt som man borde kunna tricka en hel del.
är det nån som har nått liknande så hör gärna av er.
-
Annars finns det ju småbröder att indoktrinera till prylvärldens härliga atmosfär
.Julklapp gammal men helt fräsh 3,3a som man själv kan knycka ifall man skulle ah turen att få tillräckligt med vind (han kan ju inte gå ut då ändå
)planerad födelsedagspresent. en taskig kopierad version av free your mind.
det ska nog bli surfare av honom med.
-
och sen behöver man inte vara bitter och påstå att det blåste mer förra sommaren som man alltid gör när det i själva verket oftast är jämlikt.
-
okej, var bara nyfiken.
mitt första minne av surfbussar kretsar kring den.eller om surfbussar som nått ballt och viktigt i en surfares liv
.jag och robban var nere i kleva och seglade våra gamla surfpartner respektive supegamla bic, typ en månad efter att vi hade börjat segla lite på alvar.
klockan var väll runt 7-8 på kvällen och vi var precis på väg att kånka upp dom gamla åbäkena till min första surfmobil, en gamal grov cykelkärra med en träkonstruktion ovanpå där allt spändes på och kopplades sen efter mörbylångas ”snabbaste skrothög”, min trogna yamaha DT.
hel plötsligt rullar det ner två skitsnygga folkabussar och sisst i karavanen kom en vit cheva med regpåletn Getwet.
Det är en bild som fortfarande finns kvar i huvet.
Sen dess har jag vart fast besluten om att nån dag skulle jag också glida runt i mn aldelles egna surfbuss.Den dagen är nu bara några månader bort.

har inget med den här disskussionen att göra men iallafall.
-
newbie som man är så får man väll sätta mål som
gipp och nosetack som sportkepsar
helikopterslag, känns inte helt omöjligt.hoppas kan man ju alltid…
-
getwet:
är det du som har vanen med samma regplåt som ditt nickname? -
ToB:
Jag ahr tänkt på det där med takräcken och har testat farsans gamla men dom var för låga så det hår man bygga om lite men inget som lite el, tråd och plattjärn kan åtgärda.getwet: jag tänkte påd et också efter att ha varit inne på typ2klubben och det verkar vettigt. Om man skulle få tag på ett sånt (finns väll iofs nytillverkade) så skulle man bara behöva lägga i nån platta i den fer att stativet ska stå stadigt.
får se om man kommer över något sånt rack skulle det ju vara bagarns enkelt.
Men att bygga ett tar nog inte speciellt lång tid heller iofs.tack för hjälpen allihop.
-
håller med. inte för många såna brädor.
men det är klart, vilken känsla varje gång man drar den ur boardbagen. Måste kännas kul att kunna dra ut en så pass snygg bräda.
inte lika kul när man får en liten smäll och en gulgröna epoxyn måste fram…
lät negativt men var inte menat så.