Forumsvar skapade

Sida 110 av 163
  • surfslusken

Medlem
    21 april, 2008 vid 17:34 som svar på: Böjd mastförlängare, slänga eller bända?

Bara kröka tillbaka o köra som inget hänt!

De lär inte funka länge, men tänkte bara komma me lite omväxling eftersom de blir så jävla tjatigt när 17 pers (läs tomtar) måste repetera samma svar som packade kackaduor!

• surfslusken

Medlem
    17 april, 2008 vid 15:11 som svar på: Byggingenjör i Halmstad?

@manno 458986 wrote:

Var inte elaka nu! Jag jobbar faktsiskt STENHÅRT på att skaffa en äldre asrik flickvän!!

Inget o sträva efter. Ja har proavt på livet både som asrik och me flickvän,
    gav mej ingenting:(

Bättre söka tillfällig lycka i brännvin o unga blondiner.

• surfslusken

Medlem
    17 april, 2008 vid 14:36 som svar på: Tampar

@styret 459007 wrote:

shit vilken tråd!

slusken skriver vettiga inlägg, Andy följer med i en tråd som han inte skapat själv och sist men inte minst, BENGSTEN!
    jag måste ta och lägga mej med benen i högläge. Det här är bara för extremt!

Ja, än e tydligen inte undrens tid över!! Ska de fortsätta så här kommer vi kanske t o m se Jesper B me 36″ tampar, Surfslusken som en stadgad familje far, Andy på hederligt arbete och kunna gå in på Padees här i Varberg nån dag i veckan UTAN att hitta en små blaskig BENGSTEN hängades över en pilsner!

Fast långt innan allt de händer ligger de nog ett tjockt istäcke över både Kattegat o helvetet.

• surfslusken

Medlem
    17 april, 2008 vid 09:38 som svar på: Byggingenjör i Halmstad?

@styret 458975 wrote:

Och så ser vi ju hur de gick för honom… 😉

Gick inte han den bara för o ha nåt o falla tillbaka på när han inte är ung o vacker nog längre för att försörja sej som fotomodell??

HAAAAAAAAAAAAAA……

• surfslusken

Medlem
    17 april, 2008 vid 06:15 som svar på: Byggingenjör i Halmstad?

@Tim.Eriksson 458944 wrote:

Plugg, kex och surf? 🙂

Japp, o så nåra pilsner o en skvätt brännvin på de så e livet komplett!

• surfslusken

Medlem
    17 april, 2008 vid 05:22 som svar på: Byggingenjör i Halmstad?

De otäcka me dom där KY-utbildningarna är att de visst är närmare 90% som har jobb efterslutad utbilning. Ja har haft turen o klara mej bättre:)

Annars kan ja varmt rekomendera http://www.campus.varberg.se där finns mkt kul o läsa. O närmare surf kan man nog inte plugga i sverige. Sen att studenterna till 85% är kex gör de inte sämre kan ja lova!

• surfslusken

Medlem
    15 april, 2008 vid 12:47 som svar på: Nu jävlar

Maaartin!!! Min ljumske e fortfarande kass, va fan ska ja göra???

• surfslusken

Medlem
    14 april, 2008 vid 19:14 som svar på: fest,sprit och surf i pozo isommar!

Fest o sprit???

Låter som en väldigt seriös surfresa de där.

• surfslusken

Medlem
    14 april, 2008 vid 14:23 som svar på: Nu jävlar

@martinlundgren 458265 wrote:

Tänkte bara meddela att jag fått hjälp av http://www.nutrivision.se inför min satsning denna säsong. Nu jäklar ska de surfas!. . Kommer med surffilm från Sa i vinter snart.

Inbillar du dej att de ska gå bättre me pulverburkmat än me ett kilo kadaver o din hemlagade grönsaks soppa i diskhon??

• surfslusken

Medlem
    10 april, 2008 vid 21:28 som svar på: Gömma nyckeln när du e på vattnet.

@Svenne 457623 wrote:

Satan, du hann före.

Ja när de e fler som ska in i rökan vill man ju gärna va först!

• surfslusken

Medlem
    10 april, 2008 vid 19:37 som svar på: Gömma nyckeln när du e på vattnet.

@NLC 457545 wrote:

Vad är det för fel på att knipa fast bilnyckeln mellan skinkorna? Funkar ju skitbra

Funkar ännu bättre o trycka upp hela knippen i rökan o dra på en remsa silvertejp.

• surfslusken

Medlem
    10 april, 2008 vid 19:31 som svar på: Du som vill ha en Hotsailsmaui sittsele?

@J.S. 457584 wrote:

Men Jesper, för helvete!

Varför är du inte kvar på Maui och skriver schyssta reportage??
    Då måste vi vänta tills nästa gång, kan du inte fejka ett??:smile:

Sitt selen! Är det antioxidant modell stolpiller!??:mad:

Jesper har alltid fejkat, han har aldrig varit på Maui. O inte kört me längre tampar än 18″ me knut på heller, han bara hittar på!

• surfslusken

Medlem
    9 april, 2008 vid 20:04 som svar på: Tampar

Den här tråden vart lite jobbig i längden:(

• surfslusken

Medlem
    9 april, 2008 vid 14:21 som svar på: Tampar

Verkar som tråden gått in på sluttampen???

• surfslusken

Medlem
    9 april, 2008 vid 07:02 som svar på: Tampar

@Jesper_B 457193 wrote:

Jag vägrar inte 30”. Var har du fått det ifrån? Allt jag sagt är 1) Det är djädrigt mycket mode i detta med tamplängd, och 2) Det är individuellt. Jag vet inte vad folk i gemen har för längder och det kan mycket väl vara att många borde prova längre. Jag har till och med för mig att jag skrev någonstans ovan att mina kunder som vill köpa riktigt korta tampar rekommenderar jag att prova längre.

Jag tänker ändå leta fram ett par 18”, slå knut på dem och ut och rippa. Sen slänger jag på ett par 38” och rippar vidare, bara för att djävlas!

Men slusk, du kanske inte kan uttyda vad som är seriöst och vad som är på skämt i texten ovan? Jo det är klart du kan, du är ju den hårda, roliga ironins mästare. Själv är jag nästan klar med min bokföring och då, dvs snart, kommer jag bli mycket gladare. Här också!

Jeppe, för alltid 17 (sorry 18 med knut), B

”Slusk/Andreas,
    28” längre sträcker jag mig inte, i var fall inte i första vändan. Men tänk då på att det bara var ett par år sedan jag gick upp till 26” från 24”! /Jesper”

De där kan väl ganska lätt tolkas som att du i stort sätt vägarar sträcka dej längre än 28″ iaf, eller???

Nu ska ja köra i från denna snötäckta hellhole som ni kallar huvfudstad o köra till varma soliga Varberg o ta tag i min bokföring o bli en glad individ ja me!!

Sida 110 av 163
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications