Forumsvar skapade

Sida 113 av 163
  • surfslusken

Medlem
    6 mars, 2008 vid 22:52 som svar på: Bahia Feliz (Gran Canaria) vs Sotavento (Fuerte)?

Prova Corralejo då, segla vid centret mitt i stan eller Flag Beach!

• surfslusken

Medlem
    1 mars, 2008 vid 17:43 som svar på: Designslarv?

@Rasmus_W 448547 wrote:

Slusken: Varför så jante?

Min roll i livets skådespel! Precis som vissa andra tydligen fick rollen som tomtar och idioter!

• surfslusken

Medlem
    1 mars, 2008 vid 01:49 som svar på: Designslarv?

Näe, antagligen har dom som designat surfsegel i 25år inte gjort annat än slarvat, surfat o rökt taskigt gräs. Så de är ju tur att en hållfasthetsingenjör som du äntligen fått upp ögonen för deras lallande o förhoppnings kan visa dom hur de hela ska gå till.

• surfslusken

Medlem
    28 februari, 2008 vid 11:38 som svar på: nytt från SA

OCH??!! E de där verklighet eller bara illusion?? Ska iväg till Kauai o kolla om den sista Veg Edge burgaren i SA för mej e på riktigt!

• surfslusken

Medlem
    23 februari, 2008 vid 11:30 som svar på: Surfing nära Fuerte – Jandia

De finns vågsurfspots nere i söder me. De ligger nåra typ tvärs över ön från Sotavento, dvs västkusten. Kommer inte ihåg va dom heter men de e bara o kolla upp. De e absolut inte långt från Sotavento, men bil e nog ett måste. Tror inte bussen går dit.

• surfslusken

Medlem
    9 februari, 2008 vid 14:48 som svar på: Fjasko biler på Surfslusken

@Tim.Eriksson 443070 wrote:

Torö fick jag för mig spontant. Inte för att jag varit där (än!)..

natti

Bra gissat där Tim! De e inne i Kärringviken på Torö, 21 jan i år.

• surfslusken

Medlem
    5 februari, 2008 vid 10:12 som svar på: Fjasko biler på Surfslusken

@Spray 441982 wrote:

Eller så har du comviqfrillA? dålig täckning

Nar de skamtet va kul hade val du knappast fatt pubishar? Om du inte fattade sa va de just de som va orsaken till badmossan. Men INTE av naturliga skal, inga problem me kalufsen har inte. O badmossan va historia flera dar innan den spolningen!

• surfslusken

Medlem
    31 januari, 2008 vid 19:07 som svar på: Fjasko biler på Surfslusken

@Tim.Eriksson 441929 wrote:

Får man fråga varför han har den… ? Vill inte få vatten i öronen pga någon anledning?

Näe, de va så att dom hyvla av mej allt hår efter att ja däcka i soffan efter en lite mindre lyckad fest. Så dan efter brännde ja min nya flint så hårt att ja inte kunde vistas ute utan nåt på skallen, o de enda som funkar om man ska surfa e ju en gammal hederlig Speedo badmössa!

• surfslusken

Medlem
    30 januari, 2008 vid 10:45 som svar på: Fjasko biler på Surfslusken

@Oregistrerad 441681 wrote:

Men de ser du val for fan pa bilden att han INTE kan!!! Eller e du helt sluth??

De va jag som skrev de dar, lite problem me inloggningen har ner ifran.

• surfslusken

Medlem
    1 januari, 2008 vid 00:00 som svar på: Förhoppningar inför surfåret 2008!?

Att kröka mindre!

• surfslusken

Medlem
    31 december, 2007 vid 23:56 som svar på: Nyårslöfte!

O hur jävla fulla va ni när ni gav dom löftena??

• surfslusken

Medlem
    31 december, 2007 vid 13:01 som svar på: Lejet idag!

De e bara lastbilschaffisar o kärringar som kör me kortare tampar än 30″!!

• surfslusken

Medlem
    30 december, 2007 vid 23:54 som svar på: Lejet idag!

@gurra1978 436095 wrote:

Det vet ju du allt om, dvs krökning och hur allt då går i en nedåt gående spiral 😉

Jag kör med 24 tampar men ditt djupseende är säkert grumligt då du säkert startat nyårsfirandet redan nu.

Glöm inte att skicka lite elaka inlägg från Sydafrika nu i januari och februari. Konfen behöver folk som säger vad de tycker, även om det inte alltid är så lämpligt :laugh: :laugh: :laugh:

Snacka inte me dom där korta tamparna din tomte!!! Visst har de blivit en del (åt helvete för mkt) kröka senaste månaden, men så blir de ju alltid i december 🙁
    Och varför skulle JAG börja skriva ELAKA inlägg för?? Har ja ju aldrig gjort förr, så får man inga kompisar. Kanske nåt du borde tänka på??? O om du tror ja ska sitta i Sydafrika o va bitter så tror du SÅ fel. Bitterheten kommer ja dränka i de lokala rötjutet!!

Hmmm….undra om de e nån ide packa me nå surfprylar överhuvudtaget??

• surfslusken

Medlem
    30 december, 2007 vid 21:27 som svar på: Lejet idag!

@gurra1978 435980 wrote:

Det var en bra dag i Lejet med 4.2 och några riktigt fina vågor. Sju seglare i början typ sen var vi bara två på slutet. Rätt nice tills min lånade kolbom gick av och böjdes väldigt konstigt : )

071229.jpg

Gott nytt år!

Kol?? Möjligen kolstål som den ser ut. Men de mest mystiska på bilden (förutom din nuna) e dom där ögglorna som hänger på bommen! Kör du me 12″ tampar??

• surfslusken

Medlem
    30 december, 2007 vid 18:41 som svar på: Bra surf & jobb, var hade ni flyttat?

@frippe75 436045 wrote:

Ni som verkar ordnat det för er…. alltså flyttat…

Frippe!! De som gäller e: Vaaarberg !

Sida 113 av 163
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications