surfslusken
Forumsvar skapade
-
surfslusken
Medlem2 december, 2007 vid 17:55 som svar på: Vem har bokat Kurs i Margarita med Guy i Februari?@Spray 432037 wrote:
Vem är han Gay Cribb, kan han surfa överhuvudtaget?
Haaaa…mer såna sköna kommentarer!!!
Blir en aloha för den!
-
@El_Duderino 432006 wrote:
Men vänta nu här, då är alltså du snubben som inte kunde få upp den?
Världen är bra liten!
Jo, men de va ju bara för att syrran ser ut som hon gör. Men när hans mamma dök upp o visade hur 800gram benfritt ska hanteras så va vi på banan igen!
-
@El_Duderino 432003 wrote:
Aha, ok.. för hans syrra (som är här) sa att hon skulle dit….
Jasså, så de va dej hans syrra skulle till? Hon sa bara att hon skulle till en kompis när hon åkte från mej i morse.
-
-
@Spray 431802 wrote:
Jag åkte förbi apelviken den 26september iår. Självklart hade man visoner om ett tätbefolkat vatten men inte en jäkel på hela viken. Det blåste kanske 4m/s. Besviken satte man kosan hemmåt igen, hade ju verklgien förväntat mig att få se några riktiga surfare.
Men snälla lilla du, du får ju ge de minst 10m/s till innan d blir intresant i Apelviken.
-
@Supasonic 431537 wrote:
Kan du inte skriva en guid om hur man gör folk upprörda med skämtsamma inlägg på konfen! Du lyckas varje gång!!!
Var bara ärlig o skriv de första du känner o tycker när du läst ett inlägg så tar de tydligen hus i helvete! Funkar tydligen varje gång för mej iaf!
-
@andersbq 431402 wrote:
När fan blir gammal blir han religiös!
När slantarna sinar o spriten e slut gör vissa vad som helst för en stänkare!
-
@getwet 431274 wrote:
Att ha humor är en gåva som ska premieras, att däremot försöka göra sig lustig i en sådan här tråd ter sig direkt olämpligt och mycket smaklöst.
Du har återigen visat din briljerande förmåga att vara rolig på helt fel ställe, i detta fall otroligt vedervärdigt ska tilläggas.
Dina roliga och underfundiga inlägg i Konadebatten känns väldigt bleka helt plötsligt inför dessa plumpa rader från dig, hade hoppats på bättre smak än så slusken!Oooohh…suck! Ska du veva igång den gamla debatten nu igen? De här med vad som är humor o inte, och vad som isf är bra resp dålig sådan har vi belyst grundligt i en av trådarna där bilden på mina Gul handskar censuredes. Leta upp den om du e intresserad av en grundlig genomgång.
Hur som så är jag fortfarande av den åsiketen att man kan skämta om ALLT och ALLA så länge man just skämtar!
-
ja kör Vabg-Sthlm 14dec o retur runt 18-20 dec.
-
@NiklasD 430986 wrote:
Hej,
är det någon som skall åka till Varberg från Stockholm inom den närmaste tiden och kan ta med en bom till SP?
//Niklas, 070-642 82 94Ja kör upp till Sthlm 14dec o tillbaka till Varberg runt 18-20 dec. Så löser du de inte före de så kan den få åka me mej.
-
@Hänkö 431125 wrote:
Fin respekt du visar anhöriga..!! NOT !!! Skamvrån en stund va??
Ber så hemskt mycke om ursäkt om du tog illa vid dej. (Din humor befriade tomte!) Men de framgår väl ganska tydligt att de är rubrik skrivarens taskiga svenska jag hånar o inte nåns anhöriga?
-
surfslusken
Medlem27 november, 2007 vid 21:02 som svar på: Julklappar – vad skriver ni på er önskelista?@Rasmus_W 431090 wrote:
Jag vill segla min nya freewave86:a innan nyår. I Sverige.
E väl inget o gnälla här om, ut o segla! Tomten har för fan fullt upp me viktigare grejer så här års!
-
surfslusken
Medlem27 november, 2007 vid 20:15 som svar på: Julklappar – vad skriver ni på er önskelista?@Ola_P 431066 wrote:
Stå på stranden och snacka samt dricka rödvin kommer man väl rätt långt på? Och nån fin flicka bör du väl kunna hitta där?
Har tyvärr inte varit i SA, så jag har inte stenkoll på vad det finns för annat att göra.Huvudsaken e att man kommer. Sen hur långt, eller var de hamnar e av mindre vikt. Men ja har lovat mej själv att försöka hålla mej borta från donnorna där nere, risken att man annars kommer hem me mer än man åkte ner me e nog överhängande. Hmmm…men sen har man ju den där svagheten för kex…o en panna rödtjut gör en ju inte direkt starkare inför den frestelsen 🙁
-
”Tragik, vi är en mindre”
??? Inte ja iaf. Känner mej snarare än större eftersom ja just vart på gymet.
-
surfslusken
Medlem27 november, 2007 vid 19:15 som svar på: Julklappar – vad skriver ni på er önskelista?@Ola_P 431026 wrote:
Skall du verkligen surfa i SA? Jag trodde det fanns annat för dig att göra där…
Typ vad??? Tänkte iofs att ja ska bälja i mej en massa fylligt lokaltproducerat rötjut. Men förutom de o surfa har ja ingen aning om va man sysslar me där nere, har ju aldrig varit där. Så upplys mej gärna!!