surfslusken
Forumsvar skapade
-
surfslusken
Medlem22 september, 2007 vid 14:23 som svar på: Begagnade Våtdräkter alt. billigare nya@Kamaaina 417216 wrote:
Visste inte att du kissar på dig….
Nog mkt du inte vet om mej. Men den som på står att han/hon aldrig dragit en kiss i våtstället är förmodligen samma människor som aldrig porrsurfat eller haft sexuella tankar om nån annan än sin fasta partner.
-
@Supasonic 417179 wrote:
Hur många trådar här på konfen har inte handlat om ”tjejen i den röda celican” och här ännu än, för det var hon som var där. Det borde läggas upp en sticky på detta så att folk slipper fråga…
Ja….men de e ju …typ kul att tjejer oxå surfar.
-
@tina svensson 416879 wrote:
En tjej som surfade i Lejet nu i helgen, vem var det:)?
hej hå
Hoppas inte de va hon i röda Celican?? För isf missa ja ju nåt!!!
-
surfslusken
Medlem21 september, 2007 vid 17:53 som svar på: Begagnade Våtdräkter alt. billigare nyaTjacka beggad (dvs ner kissad) dräkt??? Va äckligt!!! E ju knappt så man vill dra på sej sin egna som dom luktar!
-
@frippe75 415840 wrote:
En ny kamera är väl en bra start… men allvarligt vad har du gjort??? Visst är det motljus men man blir ju lite nyfiken på vad det är för kamera som ger så dåligt resultat ???
HAAAAA….äntligen slut me medhårsstrykningen o färdig daltat?? Sån uppriktighet belönas me en aloha av mej!!!! 😉
-
surfslusken
Medlem14 september, 2007 vid 22:29 som svar på: What you see it what you get! -JPs nya marknadsföring av 2008års brädor@Miracle 414630 wrote:
Cobras huvudsakliga styrka är ju billig arbetskraft och duktiga hantverkare vad jag hört hittills.
Frid.
/Richard
Duktiga hantverkare på Cobra?? Hmmmm…. konstigt eftersom de mest kommer skit ur den fabriken. Om dom killarna är ”duktiga” vad är då snubbarna som knegar på te x Proof, Quattro, Withcraft, Magma osv, gudar? Cobras ”styrka” är att dom kan leverera billiga plankor i stora volymer till många tyskar.
-
@wind-lover 412838 wrote:
Riktigt bra dag i apelviken!!! Någon som fångat lite bilder från lördagen?
GRYMT stundtals i Apel ida. Dom ggr man hade tur me både vind o våg så va de nog bästa ridningen ja vart me om i Apelviken.
-
Jo då, finns såååå mkt ”man borde”. Men hur hur kul skulle de enda livet man har va då?
-
@andersbq 412632 wrote:
Hepp, men det är först på eftermiddagen som det blir vinkel och mera vind. Peaken är vid 16-18 och det vrider hela tiden mot norr, ser ut som repris på lördagen för 2 veckor sedan när det var bäst vid 20-21.
E de du som e han Windguru?
-
@Oregistrerad 410185 wrote:
ha ha Apelviken ni skojar , när var det bra där ??
Näe, de e så sant. Sist man såg ett par bara toppiga bröst i Apelviken va sent 90-tal! Nästa surfresa blir till Ibiza, tror en långhelg räcker.
-
@S.. 410079 wrote:
Du menar då de hade dansk vågtävling?
Jag seglade alltid in i området då AP-flaggan var uppe, då är det ju uppskjuten tävling. Sen var det inte alltid jag hann ut då de galna danskarna satte igång igen… Vilket resulterade i ett långt danskt finger 😉
/Staffan
Ja lovar att respektera tävlingsområdet lika mkt som du respekterade andras (läs min) våg i Klittmöller i våras. Dvs jag ska segla runt mitt i tävligsområdet o visa finger åt alla som har nåt i mot de! Och ditt beteende ang tävligsområdet där ha ju som sagt redan kommenterats av ett gäng ovan.
-
@gurra1978 409704 wrote:
:confused2: Apelviken har varit bra många gånger. Ett av Sveriges bästa spots enligt mig och jag har provat ett antal. Visst är inte vinkeln alltid den bästa men i lördags och söndags var den helt ok. Det är min personliga åsikt.
Du har aldrig haft en bra åsikt Gurra!
-
@ForFun 406513 wrote:
Lite distansbilder från Farstanäs idag…
Bappel
Fukk, de såg ut o va grymt fint!
-
@Nachoman 406260 wrote:
Var kör ni, ligger lite trådar ute om detta men var är egentligen bäst en sån här dag?
Hade funderingar på Näsa äng, men det verkar vara för mycket väst för det.kör på Kellys, stans bästa musik o 19 spänn/flaska pilsner fram till midnatt!
-
Va du yrar Gurra! Sniffat lim? De stank i Lejet ikväll, o då menar ja inte bara min gamla gummidräkt! Visst fin solnedgång, roliga gubbar på vattnet, men surf va de fan inte!