surfslusken
Forumsvar skapade
-
@Davo 398071 wrote:
Flytta till västkusten.
Eller så kan du flytta hem till mej i Varberg, Apelviken e perfekt o lära sej i. 😉
-
@Rasmus_W 400779 wrote:
Såja Ila… Det går nog över ska du se.
Jasså? Helt plötsligt är de den tonen som gäller när man gjort sig skyldig till ett klavertramp som balanserar är på gränsen till åtalbart oavsett om nån känner sig kränkt eller ej. Ska vi va såna så kan ju jag erkänna att du tillhör den absoluta tomteeliten på konfen. Finns de överhuvudtaget nån fråga i nåt ämne du inte har ett absolut korrekt svar på?
-
@frippe75 400713 wrote:
trisst att det inte blev något surfat… funderar på en bom-körning till Torö imorgon bitti
/För många koppar svart
Ohh.. tack för ditt medlidande, ja hoppas verkligen att du får en bra surfdag på Torö imorrn och att familjen mår bra osv osv bla bla…
Fan skärp dej Frippe! Du börjar ju låta som dom andra tomtarna här på konfen! Fan fick inte ja surfa ida så hoppas ja att de blir riktigt skit för dej på Torö imorrn! Typ vinden dör efter 10 min o du får simma in från Landsort. Eller att de blåser sidvind me 3meters vågor men din mast pajar när du ska rigga, punka på väg dit, att du glömmer selen hemma, ja du fattar va ja menar. Nu ska ja ut ta ett par pilsner, de funkar iaf ALLTID!
-
@frippe75 400686 wrote:
Fan skusken…. Skarpt!
De va nog inte så mkt jag själv, utan en kombo av bitterheten över dagens sketna surf o en skvätt spanskt rötjut som talade.
-
Ida va de plattvatten i hela jävla Varberg! Vart inte mer än knappa knä höjd på ”vågorna” i varken Apelviken eller Lejet! För o inte nämna den sunkiga ”vinden” som aldrig kom! RUNK!!!!
-
Tycker ni verkligen att det är lämpligt att posta sånt kvinnoförnedrande grabbsnusk i detta forum. Tänk på att de även finns tjejer/kvinnor som läser detta, ska dom behöva få kastat i ansiktete att deras enda uppgift i ett förhållande är att tillfredställa mannen sexuellt så att han slipper göra det själv. Betänk vidare att de finns folk som sitter på sina arbetsplatser i öppna kontorslandskap och ängnar dagarna åt att surfa på konfen, ska då deras kollegor som håller koll på vad kollegan brevid gör under arbetstid behöva få se sånt här? Att sen framställa alla homo, och bisexuellamän som såna som gärna utövar analsex på kommunala badinrättningar är ju på gränsen till kriminellt och borde genast tas bort av moderatorn.
M A O: Eftersom de är helt upp till varje läsare att tolka bilder o det som skrivs helt hur han/hon vill så kan alla bilder o allt som skrivs bli kränkande/tas illa upp av nån eller många. Nåt av de bästa o mest tänkvärda ja läst här på konfen va som nån skrev här i en annan tråd: ”Humor kränker alltid någon, bra humor kränker många”. Så om vi ska ha ett forum helt befriat från humor för att inte riskera att kränka någon så är de nog lika bra o lägga ner. Så länge man skämtar kan man skämta om ALLT!
-
Jag har oxå gjort illa mej i knät en gång för många år sen.
-
Jag skulle alla gånger valt kite. De e både roligare o coolare.
-
@Jesper_B 399059 wrote:
Råkar befinna mig i östra skåne… Håller brallorna får man äntligen kolla in detta omtalade spot. Ses! /Jesper B
Jo, håller prognosen i sej så lär sällskap va de sista du kommer sakna där Jeppe. Och om nu prognosen inte dras ner, gudarna vill och bakfyllan inte håller en i säng för länge så kanske t o m ja dyker upp!!!
-
Kunde ju faktiskt va jag på bilden, ja brukar va både packad o ha tomteluva. MEN min ”tomteluva” e BLÅ! Dessutom ser du aldrig mej i vita jalingar, de borde va förbud mot o sälja såna, av förklarliga skäl.
-
@fredrik.ygge 396493 wrote:
Vad är poängen? Gruppmobbning? Skittråd!!!
Uuuups! Där va ju ett nick ja glömde lägga in bland kandidaterna!
-
@Lars_K 396488 wrote:
Jag tycker vi är tomtar allihopa som hänger här…
Så de tycker du? Trodde inte de om dej som kör Proof o allt, hade ja vetat de så hade ja givetvis lagt in dej bland kandidaterna.
-
@Knatte 396475 wrote:
Om du motiverar till vad du menar med tomte?? Så kanske jag skall svara 🙂 Om tomte innebär att hjälpa andra och ge tips och råd, så är det väl ok..
Menar du tomte som något negativt så tror jag att du själv ligger rätt nära en tomte-utnämning :tongue:Vi låter definitionen av ”Tomte” va fri, blir nog intressantare så:)
-
Kom in i verkligheten nu. simpa89 citerar en mkt kort, o korrekt, version av vad som gäller i teorin juridiskt. Men sen är ju verkligheten som vanligt nåt helt annat. För som simpa89 oxå på pekar är de köplagen som gäller och parterna räknas som ”jämnbördiga”, dvs de finns ingen hjälp att hämta från konsumentverk, ARN, polis etc. Dvs för att få rätt är de bara en stämmnings ansökan till tingsrätten som gäller. Sen när fallet till slut tas upp, nångång i en avlägsen framtid, så gäller de att kunna lägga fram bevis för sina påståenden. Handlar de bara om vad som sagts lär de inte bli nåt av. Även om fallet skulle bli ett sk ”små mål” (tvist om mindre värden) så verkar de väl bli lite väl mkt jobb för att man inte kollade igenom brädan när innan man slog till? Är nog bara o inse att man slarvat me att klämma på brädan o lära sej till nästa gång.
-
@frippe75 395230 wrote:
Jag har en del skona bilder ifran 1:a Juli men datorn akte hem med familjen som underhallning pa planet sa feting bilderna ligger hemma…
Ola, suiten hos hamid ar inbokad bara att sta pa full gas ifran casablanca. ev. surf imorgon!!
Bra cover up de där me surfresa Frippe, säkert bara en ren tillfällighet att familjens hemresa råkar tajma så fint me Olas ankomst. Ni kommer säkert ligga där hos Hamid o packa bajs så hårt att ni inte får på er våtstället dan efter. O så har ni sån tur att tysk Lasse som alltid sover näck, o då menar ja ALLTID, även i samma säng me hetro killar, ”råkar” va på plats han me. Vilket jävla böckling konvent ni ordnat!!!