Forumsvar skapade

Sida 129 av 163
  • surfslusken

Medlem
    27 juni, 2007 vid 14:43 som svar på: Rev i A-bay

@hellgren 392784 wrote:

Vart skickar jag pengar??

Till mej! Så ser jag till att dom kommer surfare till nytta!

• surfslusken

Medlem
    27 juni, 2007 vid 09:53 som svar på: Rev i A-bay

Var skriver ja på?

• surfslusken

Medlem
    18 juni, 2007 vid 20:33 som svar på: Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

@jonteasu 391153 wrote:

Nu orkade jag inte läsa hela er diskussion… Men blir det några lättklädda bilder eller?

Ja la ju upp en på mej förut men den vart ju censurerad illa kvickt. Så om nån annan kan prova o se hur de går så får ja iaf reda på om de va pga mitt utseende och/eller betende på bilderna de va fel på eller om alla naturliga bilder censureras per automatik.

• surfslusken

Medlem
    17 juni, 2007 vid 14:32 som svar på: Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

Jaha, nu har tråden havererat.

• surfslusken

Medlem
    17 juni, 2007 vid 14:06 som svar på: Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

JIIIHOOO!!! Fortsätt, fortsätt! Äntligen en intressant diskussion, t o m med några riktigt genomtänkta inlägg.

• surfslusken

Medlem
    15 juni, 2007 vid 21:47 som svar på: Där man sätter fenan?

@TDK 390663 wrote:

Bara att inse Ila. Konfen är inte till för coooola killar som dig. Utan för de lite mer försynta pojkarna och flikkorna här i svea rike.

Har faktiskt haft dom funderingarna ett tag o du har nog rätt. Konfen känns inte riktigt som nåt för mej längre. Hmmmm…. ja börjar nog bli gammal.

• surfslusken

Medlem
    15 juni, 2007 vid 21:31 som svar på: Där man sätter fenan?

Vette fan va man ska hitta på här näst. När man skriver helt ärliga spontana inlägg får man skit, anstränger man sej för att roa läsarna o bifogar lite skojiga bilder till får man skit o inläggen bort plockade, och nu försöker man smälta in o följa strömmen me meningslösa tråkiga inlägg om lika tråkiga o menigslösa saker så undrar ni om man e full eller inte hunnit lira skinnbanjo på en vecka?
    Hur fan ska man bära sej åt??

• surfslusken

Medlem
    14 juni, 2007 vid 20:41 som svar på: handled, nyckelben

@pure 390350 wrote:

Det är ju rätt relevant att ställa frågan här på grund av:

1. Det finns kanske nån doktor här som vet hur vindsurfingen belastar
    kroppen och på så sätt kan ge tipps om när stackarn kan va på banan igen.

2. Det finns andra som har haft liknande olyckor som vindsurfar som vet när det är dags att mounta den vita plankan.

3. Vindsurfing är en drog och vi måste alla stödja varandra när vi har ångest för att inte kunna surfa.. jag blir grinig efter att varit utan surf i en vecka tänk då på stackarn här som kanske inte kan surfa på månader.. och det är svårt att få medlidane från (den icke surfande) omgivningen om att man har surfabstinens…

Men håller med om att det dyker upp ett o annat ufo inlägg ibland men det är ju bara o ignorera dom..

Jo, när man tänker efter lite så är de ju faktiskt helt sant som du skriver. Tänkte inte på de, ska fundera lite innan ja skriver i fortsättningen.

• surfslusken

Medlem
    14 juni, 2007 vid 20:34 som svar på: Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

@Rasmus_W 390271 wrote:

Fan vad tråkig jag måste vara. Det har säkert att göra med en viss oförmåga att fatta ironi och så vidare. Jag tycker verkligen inte att sexistiska skämt är ett dugg kul, inte på nåt vis.

Säkert dags för mig att slappna av lite och skaffa en mer laidback attityd.

Edit: Det här var inte specifikt riktat till susrfslusken, jag bara högg en kommentar i raden.

Helt okej o hugga just min komentar. Den va faktiskt inte de minsta ironisk denna gång. Var bara helt ärlig o skrev min första spontana tanke. Ja, jag gillar vackra lättklädda tjejer! Sen om det är just de som gör mej till en dålig människa eller de faktum jag både erkänner o står för de vet ja inte.

Och föresten behöver du inte be om ursäkt för att du e tråkig här på konfen. Du e i gott sällskap, 99% av alla som skriver här är just tråkiga tyvärr. Så jag ett tungt lass o dra med att försöka roa alla läsare!

• surfslusken

Medlem
    14 juni, 2007 vid 20:26 som svar på: handled, nyckelben

@Adloon 390293 wrote:

lagom till sommarlovet så bröt jag handleden och nyckelbenet 🙁
    undra hur länge det tar för att läka…….

Jaha, o va vill du att vi ska göra åt saken? Tror du inte de e bättre du ställer den frågan till din läkare??? Han borde va mer kunnig i ämnet än dom stollar du hittar här?

Va fan har de blivit av SURF konfen? Liknar mer en allmän ”jag vill oxå ha lite uppmärksamhet” forum. Idioter som annonserar om allt från att dom fått ännu än unge, katten e sjuk, hur mkt dom har på jobbet osv osv. Vem fan tror ni bryr sej???

• surfslusken

Medlem
    13 juni, 2007 vid 20:10 som svar på: Transport Stockholm Varberg

Men Lasse, du måste missat en etta i måtten. Din mamma e ju minst 130 cm runt midjan, o vikten e väl ungefär den samma i kg.

• surfslusken

Medlem
    13 juni, 2007 vid 19:55 som svar på: Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

@southe 390103 wrote:

Tyvärr är jag borta hela helgen, då jag lånat ut lägenheten till släktingar men i hela nästa vecka har jag ett extra rum med säng där hon kan bo. Huset har också ett extra rum med dusch som vi får hyra för 75 kr natten om hon vill vara för sig själv.

Jag är tjej. Om det nu kan garantera att snuskiga förslag inte dyker upp…:)

Hör av dig till mig på telefon eller meddelande på surfzone om det fortfarande är aktuellt
    0708-982285

Hoppla hoppla!! Äntligen nån som snackar mitt språk! Ska bara få tag i kalifornia donnan så slår ja en pling när vi e på väg!!!

• surfslusken

Medlem
    13 juni, 2007 vid 07:29 som svar på: Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

Foto, lättklätt o i helfigur, ska ALLTID bifogas i en sån förfrågan! Du måste förstå att man blir misstänksam annars. Tror du hon vill stanna till i Vabg på vägen?

Hon spelar väl inte fotboll hoppas jag?

• surfslusken

Medlem
    10 juni, 2007 vid 08:46 som svar på: Vindsäkert spot med plattvatten?

Vindsäkrare plattvattenställe (iaf juni-aug) än Sotavento på Fuerte lär va svårt o hitta.

• surfslusken

Medlem
    7 juni, 2007 vid 18:01 som svar på: Hur var Gislövshammar igår (lör)??

@Ola_P 388980 wrote:

Man bör alltså köra med skydd och en lättillgänglig hård kolförlängare när man seglar på samma break som dig Ila? 😉

Skydd tycker dom ju att man ska köra med vad man än sysslar me nuförtiden. Men ja gillar o leva på kanten o kör utan, vad ja än utövar. Men ska man få köra vågor så är de nog bara till o ta för sej. Är man en trevlig, snäll regelryttare (sissy) blir de inte mkt åka av. De gäller ju föresten de mesta här i livet. O visst e en fin våg lätt värt o ta lite nävhyttningar o glåpord för, kanske t o m en färlängar fäktning så länge man slipper få den i bakhuvet!

Sida 129 av 163
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications