Forumsvar skapade

Sida 132 av 163
  • surfslusken

Medlem
    24 mars, 2007 vid 20:55 som svar på: Stekhet Afton Varberg

Ja har beställt en helt BLÅ SF 3,7a kan de bli mkt vackrare än så tro?? Föresten så kan ja plocka med mina nya Gul vantar om nån e sugen på o klämma o känna på dom? 😉 ( se http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47907 )

• surfslusken

Medlem
    23 mars, 2007 vid 10:01 som svar på: Guls nya vante…

@Oregistrerade 371799 wrote:

ingen som har erfarehet av oneills handske?
    surfslusken?

Menar du, erfarenhet under surfförhållanden eller under lite mer …. typ privata stunder?

• surfslusken

Medlem
    22 mars, 2007 vid 22:32 som svar på: Guls nya vante…

@dude 371633 wrote:

Är det någon som hittat var man kan köpa dem? Och hur mycket kostar de där? Som sagt så är priset en faktor.

Va i danmark igår o svängde in på Surfline o hittade Guls nya vantar modell öppen. Fick ge (rena rånet) 289 danska pengar för dom. Har inte hunnit testa dom mer än här hemma än, men dom run…… ja menar funkar nog fint på vattenet me hoppas ja!

• surfslusken

Medlem
    22 mars, 2007 vid 21:03 som svar på: Kramp i underarmarna

@Rasmus_W 371710 wrote:

Jag tror det beror på att slusken inte jobbar sig varm när han surfar. Jag har aldrig nånsin blivit pissnödig medan jag varit ute och surfat, man brukar inte bli det när man svettas rejält.

VA???? Aldrig blivit pissnödig när du surfat??? Kör du max halv timmes pass?Eller e du en sån där som heller aldrig pissat i dräkten, aldrig besökt en porrsite på nätet, aldrig fantiserat om nån annan när du idkat älskog med tjejen, aldrig mätt snazen osv osv.

• surfslusken

Medlem
    22 mars, 2007 vid 17:14 som svar på: Stadium XXL

@dr Masse 371599 wrote:

Jag har sagt det förr och säger det igen. Jag fattar inte vad det är som gör att alla sporter måste bli större för att bli bättre.

http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=1727

Men jag är ju en erkänt trögtänkt kille, oah!

Håller så me!!! Inte fan blir de roligare för mej o surfa för att fler håller på. Har heller inget behov av att packa på andra mitt intresse. Så fort nån för de på tal så avråder jag dom från att ens fundera på att börja, med argumentet att ett liv utan surfberoende är mycket enklare o billigare!

• surfslusken

Medlem
    22 mars, 2007 vid 17:08 som svar på: Kramp i underarmarna

@wind-lover 371694 wrote:

Jo, dricka är alltid bra!… Men jag kan känna att när jag är fullt uppe i surfet och dricker emellanåt att jag mår illa och får ont i magen av att man är igång så mycket… och det är ju lite jobbigt om man inte dricker heller… –störigt– 😉

Jo visst e de bra o dricka ordentligt före o under surfpasset. Men den här tiden på året när man kör me den riktigt täta dräkten (ännu värre me torrdräkt) kan man ju inte pissa! De funkar ju inte o ligga i vattnet vaska ur de där varma sköna me vinterdräkten. Eller e de här bara ett problem för oss äldre ”prostata gubbar”???

• surfslusken

Medlem
    18 mars, 2007 vid 15:45 som svar på: Vart skall man bo i Stockholm med omnejd

@gurra1978 370778 wrote:

Ok surfslusken. Både du och jag vet att västkusten har bättre surf än Stockholm men det som förvånar mig är att du var nere vid Apelviken idag vid två tillfällen, men jag såg dig aldrig ute på vattnet. Då kan man ju lika gärna bo i Stockholm om man bara ska konfa, eller hur? 😉 😉 😀

/Gurra som körde 3 h 3.7 och 3 h 4.2 idag

Va faktiskt nere 3 ggr!!! O bra sugen, men de funkar inte o surfa me vantar för mej. Gjorde ett försök senast 15 jan, testade 3 olika vantar. Lyckades köra tre 20 min pass, varav en kvart bara var ett lidande me kramp. Samtidigt var en av Gbgarna ute UTAN vantar o tyckte de va helt ok!! Ingen rättvisa här i världen. Ja vette fan om de beror på, att ja förfrusit händerna ett anatal ggr när man va liten, dum(are) o åkte skidor eller för att man ruskat ”lite” för mkt tupp senaste åren?? (Internets fel)

• surfslusken

Medlem
    18 mars, 2007 vid 10:42 som svar på: 5,7 på 400mast?

Hotsails SF kan du nog köra upp till 5,8an me bra resultat på 400 me en shysst förlängar.

• surfslusken

Medlem
    18 mars, 2007 vid 10:37 som svar på: Vart skall man bo i Stockholm med omnejd

@getwet 370819 wrote:

Surfslusken, försöker du lätta upp stämmningen igen med hjälp av lite komik o ironi?

Nja, eftersom jag inte skrivit nåt sen inlägget där jag gjorde ett försök att få vissa tomtar (läs DEJ!) att förstå att min inlägg i den här tråden var menade som komiska/ironiska så har jag inte gjort nåra fler ansträngningar att lätta upp stämningen. O de är nog lika bra det eftersom vissa tomtar (läs DU) tydligen inte ens kan skilja på vem de är som skriver inläggen.

• surfslusken

Medlem
    17 mars, 2007 vid 22:31 som svar på: Vart skall man bo i Stockholm med omnejd

@getwet 370787 wrote:

Du e ju rätt tjatig själv……vill gärna framstå som en hardcore surfare! Förvånande att du bor i Varberg men fortfarande dras med en stöddig Stockholms attityd.

Okej, sorry. Nu har man återigen begått de stora misstaget att försöka lätta upp stämninge genom lite komik o ironi. Ja kan ha viss förståelse (dock mkt liten) att sånt misstolkas i skriven form. Okej man ska ju helst inte använda sig av ironi när man pratar med barn, men jag inbillar mig att de flesta här på konfen är iaf uppe i tonåren mentalt, men ja kanske har fel? Att sen påstå att Stockholmare skulle ha en mer ”stöddig attityd” än folk från andra städer och att den defekten dessutom kan ”botas” med en flytt till Varberg avslöjar än större mentala luckor. Att jag hävdar mej själv som en ”hardcore surfare” (vad nu de är?) kan inte ens bero på ett grovt missförstånd, de bara ytterligare ett tydligt tecken på hur fördomsfulla vissa är.

• surfslusken

Medlem
    17 mars, 2007 vid 20:28 som svar på: Vart skall man bo i Stockholm med omnejd

Va ett jä….la tjat om Gotland, ja tolka de som att killen skulle flytta till Stockholm? (stackarn)

Men okej, om ni envisas me att dra in att ni har 3tim till Gotland så får ja väl ta o få ett slut på diskussionen. Jag säger bara här har vi Danmark!!! Nu snackar vi bra spot med INTERNATIONELLA mått mätt!!!

In your face!!!, go west coast, go west coast (skakar baken som en hip-hop neger)

• surfslusken

Medlem
    17 mars, 2007 vid 08:54 som svar på: Vart skall man bo i Stockholm med omnejd

Haa-haaaa….. blåser de dåligt borta på Maui eftersom både Jesper B o Frippe75 har så mkt tid/energi o lägga på att haussa Stockholm, eller är de så att vi har träffat en riktigt öm punkt?? Men de är bara bra om ni lyckas locka dit nåra surfare, de börjar bli trångt på vattnet även på vardagarna här i Varberg!;)

• surfslusken

Medlem
    16 mars, 2007 vid 22:43 som svar på: Vart skall man bo i Stockholm med omnejd

@dr Masse 370611 wrote:

För det bästa är nog att bo så nära Gotland som möjligt, ah!

Eller så långt från Stockholm som möjligt, aaaahhhh!

• surfslusken

Medlem
    16 mars, 2007 vid 21:46 som svar på: Vart skall man bo i Stockholm med omnejd

Tyvärr kompis! Surfen i Stockholm e lika bra som skidåkningen. Bara till att va ärlig mot sig själv o inse de. De gjorde jag till slut o flytta till Varberg, önskar ja gjort de mkt tidigare bara.

Stockholm är nog en bra stad om man gillar att jobba o jaga karriär mkt mer e de inte. Jo föresten, fika på Fjällgatan e fint på sommarn!

• surfslusken

Medlem
    13 mars, 2007 vid 15:10 som svar på: Bil på Kanarieöarna

@alexasu 369818 wrote:

om du inte bangar ormgrop med fyra andra grabbar.

Just ja, de va de som var haken med eran tripp. Dom måste ja tyvärr säga: tack, men nej tack. Vore kul me den roadtrippen, men inte värt o sabba ringen för.

Sida 132 av 163
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications