Forumsvar skapade

Sida 140 av 163
  • surfslusken

Medlem
    15 februari, 2006 vid 13:58 som svar på: Går det att segla på västkusten nu?

Visst e de ovanligt mycke vinter här i Varberg just nu, men is finns bara på skridskobanan på torget. Går utmärkt o surfa både i Lejet o Apelviken om de bara blåser. Är nog tropisk värme om du jämför med Torö eller än värre, Väddö!

Men hur går de med flyttplanerna då Gurra??

• surfslusken

Medlem
    14 februari, 2006 vid 15:51 som svar på: AJAJAJAJ … Vad klantigt (Maui resenärer sökes)

Sluta larva dej o va så gniden nu igen Frippe! Lämna ditt härke till planka hemma o så tjackar du en fin Quattro custom på plats istället!

• surfslusken

Medlem
    13 februari, 2006 vid 14:37 som svar på: Toyota Rav4 WB

Linda, e du o Staffan ihop eller?? Ser lite så ut på bilden.;)

• surfslusken

Medlem
    13 februari, 2006 vid 12:52 som svar på: Stekhet Afton 2006

Tack alla som kom o gjorde kvällen till vad den blev! Otroligt kul hade jag iaf, sorry för dom suddiga bilderna men jag hade ju hunnit få i mej nån pilsner jag me.

Ser att några här erkänner att dom tog en pilsner eller kanske två, t o m nån som har tre på sitt samvete;) Men me tanke på att de gick åt 6 brickor x 24 pilsner = 144 stycken måste vi vart nåra som snitta fler än 3! (Bla Jesper B och jag själv).

• surfslusken

Medlem
    12 februari, 2006 vid 17:21 som svar på: AJAJAJAJ … Vad klantigt (Maui resenärer sökes)

Du e allt ett sorligt kapitel Frippe!
    vi börjar bli riktigt trötta på alla historier om hur du lyckas klanta till allt, som kassa kreditkort på Kanarieholmarna, när du kör med halva masten upp och ner i 2 veckor i Marocco osv osv.

Vi väntar med spänning på din första historia där du INTE lyckas klanta till nåt. Kommer det någonsin att hända tro???

• surfslusken

Medlem
    9 februari, 2006 vid 20:46 som svar på: Stekhet Afton 2006
    The_Novice wrote:
    Jag har bilen på verkstan för ett lackjobb och har blivit lovad att den skall vara klar imorgon eftermiddag. Än så länge är det jag och en polare så det finns plats i bilen för fler, är ni två från Gbg?

Hmmm… plötsligt verkar det som alla Göteborgs surfares bilar/bussar packat ihop eller blivit insnöade osv osv, och alla är ute eftersamåkning till Varberg.

Kan väl inte ha nåt o göra med att Stekheta i år lagts på en fredag och det utlovats pilsner?????;)

Men d e lugnt, ja får helt enkelt lägga ännu mer på kylning!:)

• surfslusken

Medlem
    9 februari, 2006 vid 12:39 som svar på: Stekhet Afton 2006

Nu ligger förfriskningarna (läs pilsnern) på kylning så att vi har nåt att svalka oss under den STEKHETA kvällen imorrn!

• surfslusken

Medlem
    7 februari, 2006 vid 18:38 som svar på: Stekhet Afton 2006
    Lars_K wrote:
    Kommer SP och andra konkurrenter också och visar grejjer? Hörde att de gjorde det förra året…?

Folk från både SP och Swell dök upp på Stekheta här i Varberg förra året vilket ju är väldigt kul, men dom kom enbart som besökare.
    Skulle man samköra ett evenemang med någon annan räcker inte en kväll till. För när Jesper B väl drar i gång sin show så snackar han lung tills larmet går vid midnatt.

Men underhållande är det, o skulle Jesper mot förmodan få nån svacka under kvällen kommer det finnas ”förfriskningar” att roa sej med under kvällen. Helt enligt Stekhetkvälls tradition!

• surfslusken

Medlem
    5 december, 2005 vid 18:27 som svar på: Hur är norra Fuerteventura i januari?

Kolla på Flagbeach eller Rene Egli

• surfslusken

Medlem
    5 december, 2005 vid 18:25 som svar på: FÖR LÄNGE SEDAN

Högre upp än så där kan man väl inte ha brallerna, iaf inte utan att gå upp i riktigt hög falcett grin.gif

• surfslusken

Medlem
    5 december, 2005 vid 14:45 som svar på: Hur är norra Fuerteventura i januari?

Och så här går det om man lyckas träffa läppen. Är så bra tryck i den att man flyger som en vante.

(va jag som skrev förra inlägget, vet inte varför jag inte va inloggad confused.gif)
    Corky748086_picture.jpg

• surfslusken

Medlem
    5 december, 2005 vid 13:12 som svar på: Hur är norra Fuerteventura i januari?

Om du inte seglat vågor och bor i Corralejo så är Flagbeach helt klar rätt ställe, unvik centret i stan. Vill du kolla (rekomederar INTE att du ger dej ut där) lite mer hardcore våg segling så åk till Cotillo på västsidan, går bussar ett gäng ggr/dag. Där är det ofta fina vågor på vintern. Vill du kolla duktiga vågsurfare och fina vågor så fins det en massa bra brejk längs hela Nort Shore, Hierro är fint nästan dagligen på vintern. Du kan oxå få rolig segling nere i Sotavento om du orkar köra ner, tar ca 1,5 tim e bil, men ring o kolla om det blåser först om du inte vill åka i onödan.

Här är en bild på Cotillos fina våg, är mkt bra tryck i den kan jag lova.
    238.jpg

• surfslusken

Medlem
    2 december, 2005 vid 14:32 som svar på: Projekt, komma iväg.

Svar till:

Ila skall säkert till Stockholm i jul/nyår också och han brukar vara villig! grin.gif

[/ QUOTE ]

Sant att jag brukar va villig för det mesta, de svåra är att hitta nån som är det samma. wink.gif

Jag åker från Varberg till Stockholm nångång runt 19-23 dec, men sen ”måste” jag va tillbaka i varberg kvällen den 25dec, e ju fest på Societen!! Så jag är nog inte till nån nytta den här gången. (heller?) Är det nån som behöver transport runt dom datumen så hör av er.

Nu när ämnet e uppe IGEN så kanske vi konfen användare kan göra en gemensam julklapps önskan om att få ett Transportforum på konfen till nästa år??

• surfslusken

Medlem
    2 december, 2005 vid 14:10 som svar på: Orkar du inte med vissa användare?

Så där ja, nu har även jag gjort som de flesta andra, dvs lagt in Frippe75 på min ”ignore lista”. grin.gif

• surfslusken

Medlem
    24 november, 2005 vid 18:57 som svar på: har ni koll på ezzy

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Tack för svaren! Var handlarn man bäst/lättast? Tyskland?

[/ QUOTE ]

Helt klart, iaf om det är pilsner, vin och sprit du ska handla.

[/ QUOTE ]
    Sånt dricker väl inte du ila!? grin.gif

[/ QUOTE ]

Inte just nu, men det händer. Allt för ofta faktiskt!

Sida 140 av 163
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications