Forumsvar skapade

Sida 244 av 278
  • svenne

Medlem
    25 juli, 2006 vid 05:51 som svar på: Franska Rivieran Varning!

Surt, riktigt tråkigt. Tyvärr händer det i Älvsjö också, och där är det inte ens kul att bada. 🙁

• svenne

Medlem
    24 juli, 2006 vid 20:14 som svar på: TRICKTIONARY gruppbeställning
    MickeE wrote:
    Dum fråga kanske men visst tusan gäller beställningen den engelsspråkiga utgåvan? Tyska är inte riktigt min grej…

Ja, den var dum. Men jag kan nog fixa en på franska om du vill. 😉

• svenne

Medlem
    24 juli, 2006 vid 13:42 som svar på: En bra bok om vindsurfing?
    Reef1 wrote:
    adde wrote:
    9 euro för frakt+kortavg. fick S_136 betala. Svenne har fått ett bra pris som helt klart slår detta. Får jag inget markant bättre (via en butik) så kör vi via Svenne tycker jag och i så fall kanske vi kan få iväg ordern i början på veckan?

Har ni beställt boken, när kommer den isf?? det e lite risigt på kontot nu fram till på torsdag hade vart grymt roligt med en sån bok.

Kolla inlägget före ditt… 😉

• svenne

Medlem
    24 juli, 2006 vid 11:10 som svar på: TRICKTIONARY gruppbeställning

Jag jobbar mitt i stan och bor på Stora Essingen.
    Ibland är jag i garaget vid Globen och ibland surfar jag också. 🙂
    Dessutom cyklar jag mycket så i värsta fall tar jag med den på en träningsrunda, only for you! 😉

• svenne

Medlem
    24 juli, 2006 vid 10:09 som svar på: En bra bok om vindsurfing?
  • svenne

Medlem
    24 juli, 2006 vid 09:38 som svar på: madrass?

Jysk är billiga.

• svenne

Medlem
    23 juli, 2006 vid 16:06 som svar på: Stuff på surf unique?
    ebh wrote:
    Johan som har Surf Unigue (vindsurfing.se) är grymt seriös och du kan verkligen lita på honom, det är åtminstone mina erfarenheter.

Verkligen! Johan är stabil som fan.

• svenne

Medlem
    22 juli, 2006 vid 22:03 som svar på: En bra bok om vindsurfing?

Japp, men jag väntar på svar från Adde om en annan inköpsväg. Gruppköp blir det hur som helst, inom kort!

• svenne

Medlem
    22 juli, 2006 vid 09:12 som svar på: vindsurf under vintersäsongen ?

Jag tror inte att Egypten är alltför tokigt för en nybörjare. Kolla tex in http://www.moonbeachretreat.com om det skulle funka.

• svenne

Medlem
    21 juli, 2006 vid 21:32 som svar på: Stuff på surf unique?

Lorch är ett ganska litet märke, men sjukt najs kvalite. Vet inte hur de är för ren freestyle, men det är ett gäng i storstan som brukar köra rätt avancerat på dem.

• svenne

Medlem
    21 juli, 2006 vid 07:33 som svar på: En bra bok om vindsurfing?
    MacL3an wrote:
    Edit: Denna affär verkade ju ännu billigare: http://www.stehsegelrevue.com/cgi-bin/shop/lshop.cgi

Jag blir alltid skeptisk när en e-shop inte har en enda fysisk koppling, inget telefonnummer, ingen adress…
    Men jag skickade mejl till dem (via deras webbformulär…) och frågade om det finns möjlighet till mängdrabatt. Får se vad de svarar. 🙂
    Har gjort det till ett par andra shoppar också, inklusive Tricks-shoppen själva.

• svenne

Medlem
    20 juli, 2006 vid 21:51 som svar på: En bra bok om vindsurfing?

Ey! Vi är tre stycken som tänkte göra ett gruppköp på Tricktionary:n, är du sugen att hänga på?
    Åtminstone mindre frakt och faktureringsavgift, är det fler som är sugna kanske vi kan få till en mängdrabatt också. 🙂

• svenne

Medlem
    20 juli, 2006 vid 08:35 som svar på: Ryckig gång "obelastat" på t4 2.5

Tänk så enkelt det kan va ibland! 🙂
    Nyare elboxar är ”självlärande” och anpassar sig efter rådande förhållanden, men ibland blir det fel. Har du mixtrat med etanol på sistone?
    Om du har gjort det och nu kör med bensin igen så kan det vara därför det går för fett och det behöver inte alls vara fel på lambdan, vilket jag har lite svårt att tro att någon kan höra – om den inte funkar alls alltså.

• svenne

Medlem
    18 juli, 2006 vid 18:41 som svar på: Problem!

Kondensatorn? Byt den, det skall du ändå göra när du byter resten.
    Skitigt soppafilter?
    Undertryck i tanken? När den stannar, sitter tanklocket fast eller pyser det när du öppnar det? Been there, done that… 😉

• svenne

Medlem
    18 juli, 2006 vid 11:41 som svar på: Fungerar RSS ?

Tack som fan Steffo!!! 🙂

Visa senaste från VS-konfen, slalom/speed, formula och freestyle/våg:
    http://0108dev.surfzone.se/forum/external.php?type=rss2&forumids=33,21,15,38&lastpost=true

Sida 244 av 278
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications