svenne
Forumsvar skapade
-
Hmmm…. …syrran bor ju där…

-
Kolla på http://www.solfaktor.com/se som listar alla sista minuten. Charter blir oftast billigast, trots att du bara köper flygstol.
–S
-
Svar till:
Hur skiljer sig ett eventuellt reparationsförfarande åt från en standard sandwich konstruktion, kan man helt enkelt ersätta träskiktet med glasfiber+epoxy….?
[/ QUOTE ]
Skitenkelt: Trä lagas med trä och fiber med fiber. Du kan använda epoxi som lim till båda skikten, men ursprungsmaterialet är alltid bäst ersätta med samma.
–S
-
svenne
Medlem1 november, 2005 vid 06:52 som svar på: Repost men jävlar vilken våg!!nu med funkis länk!! -
Åh fy f*n vad träligt!
Såg hur grymt ut som helst – från bilfönstret…
Att det alltid är nåt skit i vägen när det blåser.–S
-
Kolla med Irieman, tror han mest kollar konfen.
Peace,
S -
Ok. Lattorna är okej, de har jag redan kollat.
Ska testa ännu mer nerhal och mindre uthal!
I min segelbag är det Simmer som gäller, men jag får väl ge Jammet en chans till dårå…

–S
-
Jag har ett Gun Jam 5.7 och jag får aldrig till det bra. Tycker att jag har nerhal så det räcker och blir över, men det är ändå nervöst och jäkligt ”ryckigt”.
Så ni som har Jam få gärna övertyga/förklara vad som är så bra.
–S
-
Svar till:
Tips!
Numera justeras alla bilder för att passa i forumet. Klicka på bilden för att se den i full storlek.
Ni som inte är inloggade får klicka på länken ”Bifogad” under rubriken för att se bilden./Steffo
[/ QUOTE ]
Grymt bra! Tack mäster Konf!

-
Nu har jag Ian som bakgrundsbild.
😀 -
Har du provat en-bom-på-varje-halva-tricket?..
–S
-
Det finns en lirare här i Tokholm som brukar surfa tills en annan inte ens ser var man sätter fötterna. Tror snarare att det är bättre att lämna pannlampan på land och köra på mörkerseendet.
Däremot brukar han ha pannlampa när han riggar ner!
–S
-
Jag har en polare som satte in en gjutjärnskamin i sin husbil. ”Det är så jävla dyrt med diesel…”.

-
Svar till:
haha… synd bara att den är photoshoppad
[/ QUOTE ]
Jaså? Varenda bonnjävel vet att i Bögballe görs de bästa spridarna i världen.

–S