Forumsvar skapade

Sida 164 av 164
  • the_novice

Medlem
    5 maj, 2003 vid 08:24 som svar på: Ont i axlarna – längd/pos på seletamparna

Håller med om att vid rätt nedhal så flyttas inte tryckpunkten, men 1/3 måttet tycker jag hamnar lite väl långt bak. Är det ngn som använder detta eller är det bara tänkt som en riktlinje?

• the_novice

Medlem
    28 april, 2003 vid 20:38 som svar på: Supercross tävlingen på SM i Hagapark

Skulle man dessutom inte lyckas med ett trick så måste man tydligen även ramla ordentligt så att hela seglet hamnar i vattnet… (inga halvmesiga räddningar här inte, spektakulär ska det vara)
    Att hoppa över hinder och att gå i mål på land lär inte vara särskilt snällt för utrustningen heller, dvs det är väl bara proffsen som har tillräcklig med teknik och reservdelar för att deltaga. Förstår inte hur detta skall göra sporten mer populär, det lär väl snarast öka gapet mellan nybörjare och proffsen?

• the_novice

Medlem
    28 april, 2003 vid 20:08 som svar på: Surfing i Stenungsund?

Måste tyvärr jobba imorgon och har siktet inställt på torsdag istället.
    Var surfar du, Getskär?

• the_novice

Medlem
    28 april, 2003 vid 12:57 som svar på: råkallt

Det finns även fiskarhandskar av diskhandske-typen fast formade med lite böjda fingrar. Dessa funkar bra för mig. Dom är väldigt tunna och man slipper att få kramp. Det viktigaste för att ha varma fingrar tycker jag är att man slipper få in kallt vatten hela tiden som man får med öppna handskar.

Sida 164 av 164
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications