tobhed
Forumsvar skapade
-
Drogden visar på 13m/sek så det är nog inga problem med att plana direkt…
-
joth;393969 wrote:Tycker dina PB är rätt ok Jester men om du inte vill ha TB2:an så finns det behövande… Dom farterna räcker liksom åt mig… 🙂
Jonas, du ska ju köpa min is87 vid årets slut… 😉
-
Jester;393948 wrote:Öppnade en av mina filer, och den blir inte vacker i notepad, om man säger så. För att spara plats så utelämnar man ibland CR/LF i xml-filer, och då krävs en xml-editor, typ XML Spy, för att på ett enkelt sätt kunna redigera filerna.
Så för datanördar som dig o mig, tobbe, så går det lätt… 😀
ok, sorry – du har väl rätt, kan väl inte hjälpa att man är lite nördig…. 😉
-
Jag har ju en sån bräda också men eftersom jag nästan slog ihjäl mig på Haga Park så säger farbror doktor att jag inte får segla på ett tag, så precis som Knatte så ligger min och vilar sig i form hemma i garaget.
-
Jester;393906 wrote:tobheds lösning bör man inte försöka sig på om man inte vet hur xml-filer ser ut, och fungerar. Annars kan det bli väldigt tokigt.
…sant, men det är inte speciellt svårt…
-
Det blåser redan riktigt bra vind från ost. vad jag har hört så är Habo ingen höjdare på den riktningen, jag hade satsat på Klagshamn istället om jag vore dej.
-
Kommer inte heller ihåg exakt, men du kan öppna filen i typ ”notepad” och där kan du se datum. Spara en kopia av filen och editera så att den bara innehåller data från ett datum, gör sedan likadant med den andra filen. Eventuellt behöver du ha med dig de första raderna i filen i båda filerna då den innehåller någon slags grundinformation, men det märker du…
Spara och trixa lite med filändelsen – voila! -
Verkar ha varit en dyr dag för Erik, inte konstigt att han köper 7 fenor åt gången kanske..?
-
Ja, jag vet – hade samma tanke. Det lönar sig kanske inte speciellt mycket att koordinera ihop detta då det säkert kostar en slant att skicka fenor inom sverige…
-
Hankloose;393466 wrote:Beställer man många fenor bjuder han ofta på frakten! 35 dollares
Jag har kört 36 goldwing med 7.2
och 34 med 6.7. Som dr larsson säger
Suuper kontrol och begreppet spinout existerar inte!
Fenorna e sådär härligt slippriga och loose fast ändå med bra grepp
om ni förstår va jag menar. Curtis G-sport känns som om fenan ”sitter fast”
i vattnet vilket minskar den där härliga direkta känslan. Lite som att knulla
med kondom skulle man kunna säga. Tectonics eller Black Jack valet e ditt
fast du får inga könssjukdomar av tektonics….Tobbemannen du förtjännar det bästa!!!!!!
Vad hade konfen varit utan Hanky…? :tongue:
-
Dumma Henrik har gjort att jag oxå känner att jag måste ha en sån fena – alla upp med näven som vill ha fena (modell & storlek) så kan jag samordna. Skicka PM eller svara direkt så ska jag försöka samla ihop.