tobhed
Forumsvar skapade
-
Läste om detta innan och kom och tänka på att Fredrik Ygge har ett liknande projekt igång, ganska intressant – plötsligt får man fakta på hur kass man är på att gippa…
-
Nej, du måste nog anmäla dig till båda. Ett tips är nog att det inte är helt optimalt att ställa upp i både freestyle och speed då båda tävlingarna är samtidigt…
-
blåbussen;376510 wrote:kan man välja att bara köra speed tävlingen ?
Vad kostar det i sådant fall och hur är upplägget på tävlingen ?
Självklart kan du välja att bara köra speed, läs mer här
http://www.north-sails.com/template/f2speed.asp?iParentMenuID=556 -
-
Säkert snabb och bra, kommer ni att ta runt och visa upp dessa brädor någonstans under året?
-
Vilka segel har du och vilka förhållanden brukar du segla i? Ska du segla en dedikerad slalombräda så är det inte fel med bra segel. Du säger också att du väger under 80 kg vilker egentligen indikerar att du skulle kunna gå ner lite i volym…
Skulle vilja säga att de flesta slalombrädor från de stora märkena är i princip lika bra – det handlar mycket om tycke och smak mm.
-
Visa mig bilden istället…
-
Det har i princip varit vindstilla, det mest spektakulära som har inträffat (och detta kommer ni att få höra många gånger) är att Faster har blivit fotograferad tillsammans med Robby Naish…
-
Hankloose;375734 wrote:Har kört Np x3 förlängare i 4 år utan problem! (knock on wood)
Inför 2006 så bytte de plats på popnitarna i sina förlängare (de med lila färg), de tidigare (gul färg) höll bättre – då satt nitarna på sidan istället.
-
jag har försökt byta rubrik på detta ämne, kan någon se till så att det står ”Per Andersson har avlidigt” istället för dåligt skämt i rubriken?
-
Hej kompis,
Jag en från vindsurfing.se, funkar bra
http://www.vindsurfing.se/product_info.php?cPath=29_54&products_id=194 -
🙂
Nu kan jag garantera vind på måndag i vilket fall som helst – lämnade nämligen alla prylarna hemma i Malmö
-
Jester;375037 wrote:Skulle varit vind på måndag, men nu ser den ut o ha flyttat till tis…
ja, jag var rädd för det också…
-
Jag ska vara i krokarna av TT på måndag, ni locals – hur ser vinden ut inför måndagen?