tobhed
Forumsvar skapade
-
Ger inte så mycket för patent – ART tog t.ex patent på snabbomskopplingen sent 80-tal…
-
Stang;369999 wrote:Oooo sweet!
Om jag kan komma ifrån så kommer jag!!
Har svärföräldrarna på besök men av någon anledning så är dom mest inresserade av att leka med min 13mån gammla/unga dotter 🙂Det är inte säkert att de märker att jag varit borta några timmar hehehe…
Sånt kallar jag barnpassning, bara till att sticka…
-
Jester;369654 wrote:Det där ser ju riktigt bra ut. Hur är det med detaljkvaliteten? Tidigare har Guns *sett* lite flimsiga ut rent kvalitetsmässigt. Behöver ju inte vara så, för jag har aldrig ägt ett…
Ja, dessa och Loftsails är nog riktigt bra utmanare. Skönt att se att de finns andra märken än bara se stora bjässarna.
-
Klang;369649 wrote:Knatte,
Hur är priset för dessa GUN sails om man jämför med NP, Severne, Naish, och North?
Vilken mast behöver man till detta segel, special specail…$$$ ?
/Klang
Fasen Klang, jag tänkte jag skulle vara din hovleverantör framöver… 🙂
-
Ser onekligen shysst ut. ganska mycket buk nertill vid mastfickan ser det ut som, vilja säga mer nedhal men det ser ju bra ut i akterliket så det är nog korrekt riggat. Precis som du säger så är kartongnya segel asjobbiga att rigga, blir bättre after några gånger som tur är…. 🙂
-
fredrik.ygge;369481 wrote:Letade efter den utan att hitta den, men hittade rätt många intressanta kommentarer i folks sessioner. För den som är intresserad:
Det var denna jag menade Ygge:
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=1&val=3584 -
Speedjanne;369475 wrote:Novice kan du inte scanna in lite goa bilder eller bryter du mot lagen då?
PS Vi saknade dig i TT igår,fullt pulver med 7.0.
Bilder på Severne Code Red R2 finns här:
http://forum.surfspullen.nl/viewtopic.php?t=13829480&start=120 -
Finns en tråd om detta (dvs att främe foten hoppar ur stroppen) på gps.speedsurfing.com och Martin & Co. har en del teorier ang detta som t.ex för lite nedhal etc
-
faster;368770 wrote:Nu är det klart att Mac Ts (Markus Backlund) är med i Team Fahlen.
Snygg avatar Faster, hur länge måste du använda dig av den?
-
Joth & Klang, jag har köpt på mig ett ”gäng” Lessacher Chameleon så det kan bli intressant att testa tillsammans senare i år. Och du Klang, köp nu ingen gigantfena denna gång – du vet ju hur det gick sist….
-
Jester;368349 wrote:Kolla lbjs inbjudan till SweSpeed West Cup nu i vår. Väldigt enkelt att administrera, men samtidigt kul då man samlas på samma spot. Nackdelen med det upplägget är ju att man inte får reda på resultatet förrän dagen efter…
Länk: http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47520
Ja, superbra idé Klang. Jag stöttar dig/er till 100%, men precis som jesper säger kolla av lite med lbj då han har erfarenheter av detta sedan förra året. (dumt att uppfinna hjulet flera gånger…)
-
Du kanske skulle bjuda in till duell Daniel?
-
Ingen som ska åka dit ifrån Skåne? Ta i så fall kontakt med mig så kanske ni kan vara hyggliga och ta med en bräda upp?
Ja, jag vet att det finns ett forum för transport – har redan lagt en blänkare där utan respons 🙂
-
Hankloose;367031 wrote:Seglena e antagligen sålda till en lycklig köpare !!!
Är du inte riktigt säker?
Blir det RS:Racing för din del nu då?