tobhed
Forumsvar skapade
-
tobhed
Medlem14 januari, 2007 vid 22:53 som svar på: Velocitek VMG och fartmätare nu möjlig använda på speedsurfingJo, du har helt rätt Krister:
”The next GPS units are in a trial period from January 2007 till July 2007:
- Navi / Amaryllo
- Velocitek
- Garmin Edge
After that or sooner when possible these trial GPS will be allowed or discarded. When a GPS is discarded all sessions that have been posted with these GPS can be discarded. More info in section 6 of the Basic Rules.”
-
Var i Halmstad är bilderna från, stranden verkar ju vara helt väck… Tylösand?
-
Inte upp i era trakter precis, men med en medelvind på 24m/sek och ett minsta segel på 5,8 kvadrat så var mitt beslut ganska enkelt. Fick du någon speed idag då Krister?
-
Hankloose;359377 wrote:speedjanne kommer köra hans sons gummibåt ut med 2 hästars suzuki
Gött att se att Henke-ponken och hans sjuka humor är tillbaka på forumet :cool2:
-
Du kan ju ta båten tillbaka…:tongue:
-
Jag kan tänka mig att komma ut och titta…
-
Det mest sjuka är nog att bilden är fån November (aloha classic?), således nästan samtidigt som 2007orna var tillgängliga till normala döda.
-
Pugge;358559 wrote:Av dom så är 90% av tiderna i Australien. 80% Sandy Point 10% West Kirby (England) Och resterande 10% ett annat ställe i Australien.
Fan vi bor på helt fel ställe!:( Dom har det för bra där nere!
My man Ian Fox har varit ute med iSonic 50 och CodeRed
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=13913&uid=229Spana in segelstorleken….
-
Jag lämnar också NP för Severne, stackars NP….:cool2:
-
Kul med fler tävlingar 😀
Min fråga:
Finns det inga möjligheter att någon av tävlingarna inte kräver att vi alla måste vara på samma plats, endast GPS-sessionen mellan en viss tid räknas oberoende av plats i Sverige? -
Tackar alla 🙂
Ni kommer säkert att se mina båda söner vid olika tävligar senare i år, den äldre (3 år) gillar att kasta grejor kors och tvärs utan koll så det är läge att skydda sina segel/brädor framöver när han är i närheten…
-
Bra bild…
Gjorde ett medvetet val och får mina brädor i Mars istället för Januari. Anledningen ser ni på bilden nedan, blivande speedare föddes för 3 dagar sedan (familjen får 2 månader nu så att jag kan surfa resten av året sen…)
-
Andew Daff har fått upp farten rejält redan i år (kanske inte så konstigt då han seglar en Starboard iSonic 50) – toppade i alla fall lite över 44 knop, inte illa…
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=13817&uid=188
-
Man kan säkert hitta det någonstans, men ni vet säkert redan svaret så därför frågar jag rakt ut – hur mycket får man pröjsa för dessa segel (Simmer eller Gun)?