Forumsvar skapade

Sida 132 av 153
  • tobhed

Medlem
    1 november, 2006 vid 22:19 som svar på: Get Wet knep en första plats!!

Faster säger följande i ESM-tråden tidigare idag:

”Tävling är över nu,vet ej vem som vann men get wet har rapporterat 2 sec 38.8 och average 36.9 ”.

så det är väl dessa tider vi ung kommer att få se när de poppar upp på gps-speedsurfing. Någon sa också att det ryktades om hastigheter upp mot 45 knop för toppskiktet – inte illa…

Känner ett desperat behov av att åka till ett riktigt bra ställe nu och visa för sig själv att man kan segla riktigt snabbt… 🙂

EDIT: För fasen Jesper, jag måste ändra denna trend med att du konstant är precis för mig hela tiden 🙂

• tobhed

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 09:31 som svar på: Speed tröjor

@Carrera]Gäller resultatet på TT som Bevis -) (ingen GPS) för inhandling av en tröja dock av lägre valör hehe….[/QUOTE wrote:

var du tvungen att ta upp denna tråd igen, jag som gjorde 34,9 knop…. 🙁

• tobhed

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 15:49 som svar på: Bruden på brädan
    callep wrote:
    Calle_B wrote:
    Desperata F2… Snacka om brist på idéer… Vafan har två tuttar på en shyst brud att göra på en vindsurfbräda???

skit samma eller.. jag vill ha en sån chilli!!

Kan du nog få faktiskt… nedanstående gäller förvisso Guerilla, men det kan väl funka för Chili också?

CYB and F2 offer you the exclusive tool to customize your 2007 F2 Guerilla board graphics, and personalize it as the one and only

http://cyb-f2.com/

• tobhed

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 14:35 som svar på: Vem blir snabbast i helgen?

Verkar annars vara som så att trenden just nu är ju fetare bräda desto snabbare. Visste ni t.ex att man kunde köra över 40 knop med en Starboard Aero 117? (killen har dessutom kört ruskigt fort med en Starboard Acid) Jag är lite tveksam…

http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=11981&uid=831

• vet inte varför, men jag råkade kika på den lokala vindmätaren som visade ett medel på 19,8 m/sec – jag har svår abstinens nu. Försöker intala mig att jag säkert hade kört sönder brädan eller seglet om jag hade gett mig ut, och det hade ju varit dumt. Tänk nu så lycklig jag kan vara när jag vaknar imorgon istället och tänker på alla mina hela saker som ligger ute i garaget…

• Ja, jag är också jätteglad över att sitta här inne. Slipper problem med vilken fena samt storlek på segel man ska eller om det är bättre surf någon annanstans än var man befinner sig just nu. Jag är inte bitter….

• tobhed

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 17:42 som svar på: Red Bull StormChase

Pga sämre prognos så är det inställt – ingen storm chase i helgen mao
    http://www.redbullstormchase.com/

• tobhed

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 17:01 som svar på: Vem blir snabbast i helgen?
    getwet wrote:
    Tror nog att Daniel klipper det här, 37.1 display blir svårt att knäcka……kommer nog att bli en ruggigt bra average. Förvisso display men nya 3.3 programmet brukar vara snubblande nära.

MacTS och jag har två alternativ, varav ett ospelat kort som kanske kommer att testas……Men att ta 37.1, nääää!
    Och Fiskebäck tror jag inte kommer att ta det, och vem vågar dra ut till Knarrholmen i 20ms?
    Känns lite som om det redan vore avgjort. Så varför inte börja om igen…:wink:

Han satte pb på max display, men missade sitt pb på average med 0,6 knop.
    Bevisar dock ännu en gång att det inte behöver blåsa storm för att man ska kunna segla riktigt fort – enligt Daniel blåset det 20-28 knop
    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=11911&uid=587

• tobhed

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 20:59 som svar på: Tack Torkelstorp!

Säkert hösttecken, Daniel har på sig sin vackra svart/rosa neopren huva.

• tobhed

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 12:33 som svar på: Tack Torkelstorp!
    fredrik.ygge wrote:
    tobhed wrote:
    Just nu äger jag bara 5,8. Hade varit ”mäktigt” att dra fram sitt gamla Nivea stormsegel från 1984 och sätta på sin bräda…

Ha, ha, ha! Jag har också ett sådant! Du menar det gamla blåa trekantseglet med NIVEA i vitt?

Jepp, nästan oanvänt 🙂

• tobhed

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 10:17 som svar på: Tack Torkelstorp!

Just nu äger jag bara 5,8. Hade varit ”mäktigt” att dra fram sitt gamla Nivea stormsegel från 1984 och sätta på sin bräda…

• tobhed

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 07:53 som svar på: LBWS klubbtävling Fullt Ös

SMHI verkar ha fått spel – nu pratar de om 1-2 m/sek i Habo på söndag…

• tobhed

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 10:41 som svar på: Till slut dök den upp !!

Blir det premiär på nya brädan nu i dagarna då?

• tobhed

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 07:59 som svar på: LBWS klubbtävling Fullt Ös

Nu säger DMI att det ska blir mer vind på söndagen så låt oss hoppas på det. Dock ska det blåsa NV, hur funkar det i Habo?

• tobhed

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 07:49 som svar på: SurfCamp Klagshamn i helgen

Is, snö och annat tar med sig markeringarna under vintern så därför tas det bort på hösten. Sen kan man kanske undra varför de tas bort när det fortfarande 15 grader varmt ute?

Sida 132 av 153
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications