voodoo
Forumsvar skapade
-
Beror på vad du har för mast nu!
Skillnaden på kolmaster är vikt och reaktion..en mast med mycket kol reagerar snabbare och bättre med seglet..dvs går snabbare tillbaka till ursrungsläget vid tex pumpning eller byar.. mitt råd är seglar du mkt och ska ha en bra mast till ditt 6.4 Volcano så gräv djupt i plånboken och köp en North Viper wave 100% ..tycker du att den är för dyr så sök efter en beg..Vi är flera som kör här som har den..jag var först sen testar ngn den och känner skillnaden och köper direkt en egen..Ska du sedan investera i en kolbom så vill du väl ha den bästa masten också.. -
Va f:n sluta gnälla !! Jag tycker att Calle ska ha en stor eloge för att han verkligen försöker att göra ngt för sporten, för han promotar ju den verkligen..och ni som gnäller att filmen är så jävla dålig kan väl försöka att få fram ngt som är bättre istället för att gnälla !! Snyggt jobbat Calle!! ser redan fram emot nästa rulle / från en som tycker att dina båda filmer är kanon =o)
-
Men lilla DrMasse …No pain No Gain!! det är väl värst om grejerna går sönder vi läker ju… =o)
-
Det bästa är väl att investera i en mast som håller så man slipper revor i mastfickan om den inte går av vid bommen.
Jag seglar med North’s master Excellerator 60% till 4.4 och mindre och Viper wave 100% till 5.3 och har aldrig brutit en mast trots en massa forwards där masten låst sig i både vattenytan och botten.. -
Fast hon får en fet av en smal mer än 6ggr i veckan : )
-
Det är inte hastigheten det är höjden och flygtiden som räknas : )
-
2010? det gör ju många redan nu, på sina fetton och segel över 10kvm… annars håller jag med ….hoppas det stormar hela 2001..
-
Ja Tack skicka den gärna till mig…jag är 35 med familj och jag tycker den är helt suverän men min film börjar redan bli sliten ..maila på windsurfer_swe@hotmail.com om du SÅ gärna vill bli av med den : )
-
den 2:a och 5:e frågan är väl rätt onödiga : )
-
Heeeeeeeey Dude… varför riskera att få en massa gnäll av alla för att nämna … eller …..-….. eller ……?? För det händer ju varenda gång även om det är ett NY info!!
-
Det beror väl på vad man jämför med…
-
Jag tycker att det är en BRA service att ha en ”kiosk” då vi kan koppla upp oss varifrån som helst för att titta på deras utbud utan att behöva resa över hela landet..Sedan att de kan hålla bra priser pga att de inte behöver stå med en dyr lokal är ju inte heller ngn nackdel.
-
Det finns en till som uppdaterat sin sida i god tid med nya fina fräsha segel mm. men det är väl ingen ide att säga vem det är ….