Forumsvar skapade

Sida 101 av 125
  • voodoo

Medlem
    25 januari, 2001 vid 11:25 som svar på: Bilder på fetton

jag surfar inte på fetton !! om det är det du menar : )

• voodoo

Medlem
    25 januari, 2001 vid 10:57 som svar på: Bilder på fetton

Sorry Mr Ron Jeremy : ) Kunde bara inte låta bli att skicka bilden på det stora fettot ..med tanke på rubriken : )

• voodoo

Medlem
    19 januari, 2001 vid 16:24 som svar på: Surffilmer på datorn?

Hatar systemuppdateringar som inte funkar utan att man fixar dom själv!! Om det är ngn annan här som kör MAC och installerat svenska OS 9.1uppdateringen och inte får å ä ö att funka i explorer..hör av er….. för jag har lösningen…så ni slipper inte mina inlägg under helgen : )

• voodoo

Medlem
    19 januari, 2001 vid 14:20 som svar på: Surffilmer på datorn?

ursäkta den konstiga texten ovan men min explorer strular, testar nu med netscape.. överraskande jättestrul

• voodoo

Medlem
    19 januari, 2001 vid 13:09 som svar på: Surffilmer på datorn?

carracho lŠmpar sig bara till mac.. testa annars hotline dŠr finns det mesta..ladda ner hotline client hos http://www2.bigredh.com/hotline3/
    sedan kan du sška pŒ http://www.hotlinehq.com/search.html dŠr finns det mesta…

• voodoo

Medlem
    19 januari, 2001 vid 10:19 som svar på: Surffilmer på datorn?

jag har haft många divx filmer och tycker inte att bilden är bättre än mpeg OK att det tar upp hälften så mkt utrymme men det är enda fördelen,nu vet jag inte om det är min dator som är för slö men nästan alla divx filmer synkar fel i talet (trots att jag kört DivX doctorn) och det gör aldrig mpeg..kör alltid fullskärm..

• voodoo

Medlem
    18 januari, 2001 vid 23:49 som svar på: Surffilmer på datorn?

Divx är ju bra men knappast dvd kvalitet….jag tycker att mpeg är bättre, men det nya 3ivx kommer att slå det mesta. har bara betaversionen och sett matrix trailern på 21M som dom jobbat med , och lyckats få kanonskarp bild ..men dom säger att när den fullständiga versionen är klar ska trailern vara nere i ca 7M..Annrs har jag hittat en kanonserver med de nyaste filmerna på carracho där jag tankat på ett medel som högst 1022k/sec och som lägst 450…..Tankade ner Vertical limit.mpeg 1.2G på under 30min..

• voodoo

Medlem
    18 januari, 2001 vid 15:53 som svar på: Logo High Waves on the Web…

.. nu fick jag surflusten att försvinna helt : ) måtte det finnas ngn billig resa snart…

• voodoo

Medlem
    18 januari, 2001 vid 09:57 som svar på: Surffilmer på datorn?

Bra Krille, du sa det jag ville ha sagt : ) men när jag ”gnäller” blir det bara ännu mer ”gnäll” : ) Annars låter det som det skulle vara rätt mht besvär att tanka ner en surffilm i kanske 30k/sec i 10-14 tim för att sedan bränna över den på skiva..en windsurfingvideo kostar ju inte ens 300:- och vitsen att hämta film till datorn är ju att filmerna inte finns på video eller inte ens på bio…

• voodoo

Medlem
    18 januari, 2001 vid 09:50 som svar på: Hur har ni råd?

Tjena Uffe! Ring och fråga på sjukhuset om försökspersoner, dom vet säkert vart du ska vända dig om det finns ngt. Quintiles är ett företag som testar läkemedel åt de stora läkemedelsföretagen. En fördel med testarna (förutom pengarna) är grundlig hälsoundersökning både före och efter varje test, alla blodprover,njurar,ekg, osv. Jag har varit försöksperson i 5 år och har iallafall själv : ) inte märkt några som helst biverkningar, under 2 år testade vi nästan bara Losec, som nu finns receptfritt. Lycka till !

• voodoo

Medlem
    17 januari, 2001 vid 18:04 som svar på: Surffilmer på datorn?

menar bara att en film med bra kvalitet tar ju minst upp 1 G i datorn så då är väl video att föredra…annars lagrar jag inte mina ”onödiga” surfgrejer …dom säljer jag : ) de heliga surffilmerna lagrar jag så lättåtkomligt som möjligt för dom kan inte ses för ofta..allra helst inte vintertid.

• voodoo

Medlem
    17 januari, 2001 vid 17:26 som svar på: Hur har ni råd?

varför skriver du anonymt?? vågar du inte skriva med din signatur??

• voodoo

Medlem
    17 januari, 2001 vid 17:17 som svar på: Hur har ni råd?

intressant…. gnäll ska man inte svara på ..

• voodoo

Medlem
    17 januari, 2001 vid 16:18 som svar på: Surffilmer på datorn?

gå ihop några st och köp filmerna på video istället för de tar ju bara upp en massa onödig plats i datorn..

• voodoo

Medlem
    17 januari, 2001 vid 16:00 som svar på: Hur har ni råd?

Vad har du för ursäkt då? för alla dina korkade inlägg…

Sida 101 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications