Forumsvar skapade

Sida 102 av 125
  • voodoo

Medlem
    17 januari, 2001 vid 15:58 som svar på: Hur har ni råd?

jag får iallafall köra de nyaste och de bästa grejerna så det är väl värt det..

• voodoo

Medlem
    16 januari, 2001 vid 21:15 som svar på: Hur har ni råd?

Ngt måste man väl göra för vetenskapen..Det där med korkad får ju stå för dig. för du känner väl mig ? Annars är det ju du som står för ett inlägg som visar hur smart du är.

• voodoo

Medlem
    16 januari, 2001 vid 15:42 som svar på: så vad hittar vi stackare på…

Hoppas att du får ordentligt med vind, får se om jag får ngt ryck och drar om det dyker upp ngn bra resa, typ din !! Hur mkt får ni betala för boendet och hur mkt kostar det att ta med grejerna? Troligen blir det gran canaria för mig när det blir billigt igen!

• voodoo

Medlem
    16 januari, 2001 vid 10:39 som svar på: Ngn som testat Naish Hokua

Heeeeeeeeey mr Fishy !! Är du född igår eller ?? givetvis får du köpa vilket segel du vill tycker bara att det är synd att du ska gå miste om ett så bra segel (fast det kanske inte passar dig) bara för att jag tjatat om det, men det är ju upp till dig. för det andra så har jag ju tagit det ganska lugnt med tjatet pga allt tjat om mina inlägg så om ni inte kan läsa några rader om ett bra segel så stå utan då, ni vill ju tydligen hellre att det är en riktig gnällkonf, valet är fritt…

• voodoo

Medlem
    15 januari, 2001 vid 22:55 som svar på: Ngn som testat Naish Hokua

volcano du är bra j:.la tråkig va??? Jag skrev ingenting om ngt NORTH,
    inte heller om hur duktig jag är och har ALDRIG gjort det heller!! Det om mina studier behöver du inte läsa …..svarade bara på ett inlägg.. och dina klagomål är säkert mkt roligare att läsa ….ledsen men du är en riktig gnällspik,,,sorry men ingen tvingar dig att läsa inlägggen!!

• voodoo

Medlem
    15 januari, 2001 vid 14:39 som svar på: Hur har ni råd?

Gör som jag för att få windsurfingen betald (resor, nya grejer osv) !! ring quintiles i uppsala och anmäl er som försöksperson, bra betalt för lite besvär !! ska testa ngt dropp nästa vecka som ger 6000:- för 2 dygn..enda nackdelen är att man måste ha 3 mån. uppehåll mellan olika test , så med lite tur så hinner man med 3-4 test /år och det ger ca 20 000:- vilket är rätt bra om man ser det som extrapengar..

• voodoo

Medlem
    15 januari, 2001 vid 00:18 som svar på: så vad hittar vi stackare på…

nej inte cad …har lekt lite med 3d studio max men bara så att jag kan bygga tex ett rum möblerat och klart ..

• voodoo

Medlem
    14 januari, 2001 vid 10:27 som svar på: så vad hittar vi stackare på…

Jag kommer att göra en ny hemsida i flash nu när jag får lite tid över som ska vara klar tills säsongen börjar…

• voodoo

Medlem
    13 januari, 2001 vid 15:01 som svar på: så vad hittar vi stackare på…

Dax för vad då ?? Är det jobb du menar så …kan någon erbjuda ett bra avlönat jobb inom multimedia tex photoshop, 3d, webdesign(dreamweaver eller flash) så står jag till förfogande from måndag..

• voodoo

Medlem
    13 januari, 2001 vid 12:10 som svar på: Ngn som testat Naish Hokua

det är väl ingen ide att skriva (men det gör jag ändå) : ) att jag tycker att du iallafall ska testa nya ………..

• voodoo

Medlem
    13 januari, 2001 vid 11:58 som svar på: Vart finns de BÄSTA vindsurfbilderna på nätet??

hej krille !! måste bara ge komplimanger till fotografen…man blir verkligen hur sugen som helst… berätta gärna mer om ställena..

• voodoo

Medlem
    12 januari, 2001 vid 15:15 som svar på: så vad hittar vi stackare på…

tjena Stickan vill du låna några filmer så hör av dig jag har ett par st. : )

• voodoo

Medlem
    12 januari, 2001 vid 15:14 som svar på: så vad hittar vi stackare på…

varför?

• voodoo

Medlem
    12 januari, 2001 vid 13:08 som svar på: så vad hittar vi stackare på…

har redan klippt mig!!

• voodoo

Medlem
    1 januari, 2001 vid 21:58 som svar på: teneriffa
Sida 102 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications