voodoo
Forumsvar skapade
-
jag får iallafall köra de nyaste och de bästa grejerna så det är väl värt det..
-
Ngt måste man väl göra för vetenskapen..Det där med korkad får ju stå för dig. för du känner väl mig ? Annars är det ju du som står för ett inlägg som visar hur smart du är.
-
Hoppas att du får ordentligt med vind, får se om jag får ngt ryck och drar om det dyker upp ngn bra resa, typ din !! Hur mkt får ni betala för boendet och hur mkt kostar det att ta med grejerna? Troligen blir det gran canaria för mig när det blir billigt igen!
-
Heeeeeeeeey mr Fishy !! Är du född igår eller ?? givetvis får du köpa vilket segel du vill tycker bara att det är synd att du ska gå miste om ett så bra segel (fast det kanske inte passar dig) bara för att jag tjatat om det, men det är ju upp till dig. för det andra så har jag ju tagit det ganska lugnt med tjatet pga allt tjat om mina inlägg så om ni inte kan läsa några rader om ett bra segel så stå utan då, ni vill ju tydligen hellre att det är en riktig gnällkonf, valet är fritt…
-
volcano du är bra j:.la tråkig va??? Jag skrev ingenting om ngt NORTH,
inte heller om hur duktig jag är och har ALDRIG gjort det heller!! Det om mina studier behöver du inte läsa …..svarade bara på ett inlägg.. och dina klagomål är säkert mkt roligare att läsa ….ledsen men du är en riktig gnällspik,,,sorry men ingen tvingar dig att läsa inlägggen!! -
Gör som jag för att få windsurfingen betald (resor, nya grejer osv) !! ring quintiles i uppsala och anmäl er som försöksperson, bra betalt för lite besvär !! ska testa ngt dropp nästa vecka som ger 6000:- för 2 dygn..enda nackdelen är att man måste ha 3 mån. uppehåll mellan olika test , så med lite tur så hinner man med 3-4 test /år och det ger ca 20 000:- vilket är rätt bra om man ser det som extrapengar..
-
nej inte cad …har lekt lite med 3d studio max men bara så att jag kan bygga tex ett rum möblerat och klart ..
-
Jag kommer att göra en ny hemsida i flash nu när jag får lite tid över som ska vara klar tills säsongen börjar…
-
Dax för vad då ?? Är det jobb du menar så …kan någon erbjuda ett bra avlönat jobb inom multimedia tex photoshop, 3d, webdesign(dreamweaver eller flash) så står jag till förfogande from måndag..
-
det är väl ingen ide att skriva (men det gör jag ändå) : ) att jag tycker att du iallafall ska testa nya ………..
-
voodoo
Medlem13 januari, 2001 vid 11:58 som svar på: Vart finns de BÄSTA vindsurfbilderna på nätet??hej krille !! måste bara ge komplimanger till fotografen…man blir verkligen hur sugen som helst… berätta gärna mer om ställena..
-
tjena Stickan vill du låna några filmer så hör av dig jag har ett par st. : )
-
har redan klippt mig!!
-