Forumsvar skapade

Sida 104 av 125
  • voodoo

Medlem
    17 december, 2000 vid 11:18 som svar på: VAD ÄR DET SOM GÖR DENNA SPORT SÅ SCHYSST, MOTIVERA!

Den absoluta lyckan är när man gått ett tag och väntat på att det ska börja blåsa och man kollar in ALLA väderrappotrer och ser att det är på G..Sedan byggs hoppet upp ett par dagar sedan när vinden kommer i full kraft så får iallafall jag samma känsla som att vinna ngt. stort..Så lite av tjusningen av denna sport är väl att man inte kan bestämma att nu ska jag segla utan att man går och samlar adrenalin dagarna innan man vet att en kuling är på G och får sedan ge järnet när tillfället ges..för tyvärr så kan man ju inte köpa vind för pengar eller man kanske inte ska säga tyvärr för vore det så skulle man vara bra fattig : )

• voodoo

Medlem
    15 december, 2000 vid 19:35 som svar på: Varför?

Varför bry sig att segla med ett 9kvm segel ??? Tacka vet jag 5.3 och nedåt DET kallas windsurfing….När det blåser som det gjort i år så vinner Disney solklart !!

• voodoo

Medlem
    15 december, 2000 vid 16:00 som svar på: JAG SPYR PÅ……..

Wide Style är ingenting… synd att behöva upp till 10 kvm segel pga att det aldrig blåser (klart att windsurfinghandlarna jublar när en massa windsurfare blir tvugna till att köpa nytt!!) ..Nej tacka vet jag när det blåser ordentligt så man klarar sig med en 255:a wave och en North 5.3:a… DET kan man kalla windsurfing!!

• voodoo

Medlem
    14 december, 2000 vid 10:28 som svar på: Deviator

Har aldrig använt Deviatorn och klarat mig bra utan spräckta nosar en bra bräda SKA klara en smäll på nosen.. Man ska inte behöva ngt framför mastfoten som bara är i vägen.. Sorry kanske passar ngn alldeles utmärkt, men får man ett kastfall så känner man ju av det och kan undvika nosen…

• Eftersom både DrX och STYLE har nämnts ovan så måste jag bara göra ett litet tillägg förr VOODOO (fast jag numer kör DrX).. så listan blir komplett !!

• voodoo

Medlem
    10 december, 2000 vid 14:57 som svar på: Brian ”Irieman” Talma har släppt en singel

Har funnits att hämta på Stone’s sida i flera månader…

• voodoo

Medlem
    9 december, 2000 vid 16:50 som svar på: Wallen-rea htmlfil

Tack Peter det var omtänksamt…

• voodoo

Medlem
    8 december, 2000 vid 17:47 som svar på: North AHD Rea på W.A.S

Det är bara jag som har attitydproblem .. för Hans är kanon för branschen
    ger alltid bra priser.. men skriver man en massa inlägg och gnäller så får man väl tåla lite kritik..(en som vet!)

• voodoo

Medlem
    7 december, 2000 vid 18:20 som svar på: North AHD Rea på W.A.S

han saknar dig nog!!

• voodoo

Medlem
    7 december, 2000 vid 15:02 som svar på: Har du köpt något på Wallen rean?

Det var väl skrivet så, eller hur dr Masse ?? Det är ju aldrig fel att lägga in lite snabba kommentarer efterssom ALLA retar sig på dom!! : )
    Men ha lite is i magen någonting måste ju finnas kvar !!!

• voodoo

Medlem
    7 december, 2000 vid 14:58 som svar på: North AHD Rea på W.A.S

handla hos Wallen och spara pengar och för dom sparade slantarna kan du låta ngn kolla din dator … ngt fel måste du ju ha för att jag kan öppna programmet både på min mac, på min pc och på skolan utan problem..

• voodoo

Medlem
    7 december, 2000 vid 11:10 som svar på: Har du köpt något på Wallen rean?

Och sen är det bara några få som får det man vill ha för att andra handlat dagen före!! : )

• voodoo

Medlem
    7 december, 2000 vid 09:04 som svar på: North AHD Rea på W.A.S

Excelfilen går bra att öppna för mig både från skolan och hemma..

• voodoo

Medlem
    6 december, 2000 vid 18:47 som svar på: North AHD Rea på W.A.S

Har inte ALLA ”EXCEL” tom jag har ju det på min MACINTOSH !!

• voodoo

Medlem
    6 december, 2000 vid 15:20 som svar på: sand mellan tårna dyr

Har nyss sett filmen och den är värd varenda krona.. klart köpvärd snyggt jobbat Calle!!

Sida 104 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications