voodoo
Forumsvar skapade
-
En slätstruken logga är en tråkig logga…och loggan har ingenting att göra med strukturer på en hemsida utan är bara till för att dra uppmärksamhet och i ”framtiden” kommer mer och mer att göras i flash med ljud och andra effekter (förhoppningsvis inte överdrivet) tack vare att fler får bredband..
-
tror att jag bestämt mig … fixat nytt teckensnitt,lite neutralare färger passar bra till både svart och vit bakgrund.. Tack för tipsen!!
-
loggan ska jag ha till en hemsida som jag ska göra i vinter (när alla andra är utomlands och windsurfar) den ska göras i Flash..Loggan är gjord med hjälp av Photoshop6. tyvärr har jag inte börjat med 3d studio max men har ett antal väntande veckor i ämnet….får se vad det kan resultera i..
-
Nu strular det ordentligt … här kommer den iallafall….
-
Här spelar vi inte hockey utan här windsurfar vi :o) skickade fel bild här är den rätta
-
loggan är uppbyggd i photoshop så allt är i olika lager och väldigt lätt att ändra på och som jag sagt tidigare så var bilden jag skickade in super hårt komprimerad så här är en ny.. Angående tellus så kommer sidan inte bara handla om västerås…utan kommer att vara ganska internationell och både på svenska och engelska..
-
Har varit rätt dåligt med nordliga vindar va.. har annars lärt mig att Rullsand är rätt oslagbart vid NO helt suveränt…
-
Tack för svaret !! självklart är inte orginalbilden så hårt komprimerad och otydlig och bakgrunden bakom det svarta är genomskinlig på org. bilden för att få den att tona in bra mot bakgrunden oavsett bakgrund den har också en tunn silverram runt bilden.
-
förutsätter att du pratar om loopar..
framåtloop kan du börja med så fort du kan stå i stropparna i full planing och göra små hopp..kräver dock lite mod.
Bakåtloopen är lättare att utföra men väldigt svår att landa rätt !! kräver inte lika mkt. mod och helst branta vågor ../ bara ut och ladda..