voodoo
Forumsvar skapade
-
Hoppas iallafall att det blir blåsigt nästa år och året efter det osv. det här är den sämsta säsongen hittills…
-
till norraBjörnön i Västerås här erbjuds den bästa seglingen ………..NOT ingen vind inga vågor, eller ett fåtal ggr per år med mkt. vind och inga vågor… Hoppas på en bra blåsig säsong nästa år..
-
är det inte lite tätt mellan 5.5 och 6.0 när du har 1kvm till 4.5 satsa på 1kvm mellan alla seglen net till 4.5 det ska väl ett bra segel klara ….
-
det får ju helt säkert sporten att dö ut helt….folk blir nog jättenyfikna på att stå och rycka i seglet för att guppa fram på vattnet!!och mistralklassen är väl knappast ngn. publiksport!!
-
Josh Stone ”Aloha Man” ,The Force,Unleashed,4-Play,Rave,Hotspot GranCanaria,StyleMatters är alla bra filmer som hör hemma i bokhyllan hos ALLA windsurfare :o) kanon för de tråkiga deppiga dagarna under vintern..
-
Och Living seglar ju uselt på sina kassa segel ELLER?? Det är ALLTID en massa gnäll om att North ser gamla ut …dom kommer ju ALLTID med massa nyheter…..och DrX är framtagna med hjälp av några av världens bästa seglare tex Nik Baker & Levi Siver……TESTA och njut…
-
undersök sidan lite mer :o) kolla länkarna el. karta osv. den har det mesta eller är det ngt. särskilt du söker?
-
-
Du har ju missförstått allt… halva nöjet med windsurfing (efterssom det aldrig blåser) är ju när alla nyheter dyker upp klart man vill lätta på plånboken så man iallafall kan titta på sina sprillans nya grejer och LÄNGTA tills man får testa dom sedan att man blir en mkt bättre seglare med nya grejer : ) vet ju redan alla när man vet att utr. ska hålla för det mesta, inga förslitningsskador på utr. där inte..och vem ser inte fram emot när windsurfingtidningarna kommer med sina testnr. fram i dec-jan..när snön och isen ligger ?? efter det suger köptarmen ordentligt ..ladda upp med ett par bra windsurfingvideos under vintern och peppa inför nästa förhoppningsvis BLÅSIGA säsong med NY utrustning ..TIPS testa NYA 2001 North Sails Dr.X dom är helt enkelt otroligt sköna och sedan att dom är supersnygga stör ju inte direkt !!.
-
Jättestyggt Jonne!!!! Äntligen kom vinden igår ……………… kväll när det hade mörknat och lyste såklart med sin frånvaro imorse.
-
har redan varit på väg till lilla Tvååker det var klart med hus och allt men min förtjusande lilla flickvän blev tveksam i sista sekunden så nu är det tvärkört… tyvärr men vad gör man inte för sin käraste som är så förstående annars (hon stog ut i 5 veckor i Varberg -96 med mig och 2 ungar i en toyotabuss trots lunginflammation och ryggskott och jag fick segling 17 dagar i sträck med 5.2 som störst)!!
-
voodoo
Medlem30 oktober, 2000 vid 16:48 som svar på: Varför finns det aldrig boardbags?????? Fanatic, F2, Starboard mflvad jag vet så har alla av dom nämda märkena egna boardbags!!! Kanske inte dom allra bästa för flygfrakt så satsa på någon med kvalite som tex pro limits helt suveräna bagar…
-
västerås ”mälaren” hällregn 6 grader 4m/sek Hurra va bra…slipper windsurfa och kan läsa på inför slutprov i databas imorgon!!