voodoo
Forumsvar skapade
-
Kolla in priserna hos cutre där är dom lika dyra som hemma..OK lite billigare är dom som säljer North för dom köper ju inte seglen själva utan får seglen ditskickade från fastlandet så han behöver aldrig bli stående med en massa lagerkostnader då är det inte så konstigt att han kan vara lite billigare men observera att Wallén ALLTID är bra att göra affärer med så i slutänden så tjänar man nog inget..
-
Varför nappar ingen ????? Är det ingen som seglar när det blåser i ordentligt..det är då ett riktigt bra segel behövs..
-
grejerna ska det vara …så går det när man försöker vara duktig och skriva snabbt..
-
frejerna är väl inte billigare där än hemma!!?
-
jag har hört rykten om att neil pryde köper upp simmer?? men vet inte om det är sant..
-
hur gammal är han ? Voodoo seglet är gjort så att det ska vara så hållbart som möjligt så det är ju inte superlätt..
-
2000:- var igår, 1800:- är absolut lägsta priset .. skrivet idag så den som är först till kvarn har ett kanonsegel som håller i många år…har man inget litet segel ångrar man sig när man väl behöver ett….
-
absolut om det blåser…..
-
jag vill också ha en….
-
ok ja ger mig……….
-
tänk att folk kan bli så griniga bara för ett par säljes insändare på ”fel” sida… så allvarligt är det väl inte…eller??
-
oj oj oj ta inte i så du spricker …läs den inte om du inte är intresserad och det är säkert bara jag som sätter ut säljes på den här sidan….
-
jag var där när han sålde det och det var ju ett kap och det är det här också så om du vet ngt. om priser så är det knappast dyrt!!.. barn? eller killar som vågar sig ut när det blåser eller som inte bara seglar hemma….
-
har aldrig klagat på ngn som lagt in sin annons på konfen…så vart har du fått det ifrån!!! sedan är ju det ett kanonerbjudande som folk borde nappa på..