voodoo
Forumsvar skapade
-
det gäller racing!! det är två dagar kvar med ev. wave om vinden och vågorna vill infinna sig…..
-
Hurra.. äntligen kung i något!!!
-
Hur går det med forwardsen Mattias.. Efter så många dagar med bra vind lär den väl sitta klockrent……….eller??? ;o)
-
Lycka till hoppas ni får det gött….Mattias hoppas du blir kanonnöjd med brädan!!och vi vill se feta forwards till wave classic… :O)
-
Och det är INTE jag som skrivit föregående inlägg om NORTH dräkterna men håller med föregående talare.. superbra dräkter, jag har 2st en race för kalla dagar och en wave’n style short sleeve för varmare dagar kanonsmidiga….klart att rekommendera!! :O)
-
Skulle aldrig falla mig in … det tar inte lång stund att åka in till land, och de flesta gör gör nog sina behov INNAN man åker ut..
-
Testa North wave comp bommar med ovalt grepp …supersköna och superstarka!!
-
hej igen är du säker på att du glömt den på Björnön ?? Ska kolla runt lite och höra om ngn tagit reda på den.. men jag har inte hört ngt.av ngn.och jag har nog träffat de flesta under dom här 2 BLÅSIGA veckorna..men den dyker säkert upp
-
Hej Pher… svårt att hålla reda på alla grejor ;o)…hör med folket uppe på cafeterian dom brukar ta reda på kvarglömda saker!!
-
Efter detta svaret kan du ju bara inte skriva anonymt, det var det BÄSTA svaret på länge, så dina inlägg vil jag inte missa du får väl logga in som Syster Diesel och ge oss lite goa råd. ;o)
-
Du kanske skulle ta och läsa igenom inlägget helt så skulle du sett att det hela började som ett ”skämt” till Kenneth för att ge igen för ett visst mejl.
Och det var min buss som du såg..Vad menar du med snabbt uppe du var väl inte ens där!! för jag parkerade där på fredagen, då det var som bäst och då satt ju du och stirrade på datorn, och det är ju inte bara jag som gnäller bara att en viss herre vågar gå ut med vem han är och för att han tycker det är kul att driva med folk på konfen som är så lättstötta!! -
jag åker till västkusten (VBG)ikväll så du får gärna vara den första som välkomnar mig!!
-
Och som vanligt anonymt varför inte vara rätt fram och stå för det du säger men du är väl rädd att få sådana svar som du själv skrivit som knappast kommer från västkusten?!! precisera gärna det du anklagar mig för! Och det är ju bara fakta jag är ju BÄST 🙂 Och den här insändaren var ju bara från början ett skämt tillbaka till Kenneth som mailade mig!!