voodoo
Forumsvar skapade
-
Är det inte sånt här som man ska ta upp på konfen varför sitta och maila er? Du har fortfarande inte svarat på det du skrev om att ”skriva som vanligt utan att veta”eller var det bara ett korkat påhopp? Sedan det är knappast bara jag som säger att er vindmätare inte stämmer det ryktet har ju cirkulerat ett tag..så det är väl bara bra att det tas upp här så kan du ju dementera det eller..Vi åker inte till VBG utan att ordentligt kollat ALLA prognoser och utsikter för där finns ju ingen berömd ”sjöbris” Sedan skriver du att det är timmarna på vattnet som räknas skulle inte Mälaren duga då här fungerar också alla vindriktningar fast det inte är en ö.
Rippa du Haga så rippar vi VBG när det blåser där.. -
För det första (skriver som vanligt utan att veta)får du gärna precisera eller är du bara tjurig för att det finns folk som inte tror ett dugg på eran såkallade sjöbris som ska vara så stark!!
För det andra..Är det ngt. fel på Mälaren kan inte tänka mig att det är så stor skillnad här och skvalpet på Haga park! Det är därför vi sitter och åker nästan 50 mil till VBG så fort det är kulingvarning.. -
Intressant svar är det ngt. du inte riktigt förstår så kan du väl fråga!!
:-)jag vill SÄLJA ett VATTENHUS till VIDEOKAMERA ähh läs det första inlägget igen så kanske du förstår..(-; -
För att glänsa köper man inte den dyraste förlängaren… man köper en ny mast(den dyraste och den bästa) det gör jag…
NORTH Viper wave!!! värd varenda krona.. -
Ljuger eller skojar … Jag tror att dom inte har en j…a aning på SMHI om vad som är på G just nu.
Man blir ju lika besviken varje gång när dom lägger ut en bra prognos som sedan floppar totalt!! Dax att försöka sluta lyssna på vad som är på gång och istället passa på när man VET att vinden finns där.
WINDADICTIVE JUNKIES är nog ett lagomt passande namn för oss som lider i detta vaccum.
Bara att försöka inse att vi har de bästa dagarna framför och inte bakom oss.
Cya ! 😉 -
Det var alltså ett inlägg av den senare varianten……
-
Inga krav ??? Kan du precisera dig lite.. eller är det ännu ett i raden av korkade inlägg !!
-
vilken tur !!! en tjej med en sådan attityd vill ju ingen windsurfare ha……
-
Du är inte ensam!!! jag tror att vi håller på att skapa ett helt nytt människosläkte……….
-
North Sails behöver man inte testa det är bara att köpa……:-)
-
Tack för det svaret easyrider…om det blåser varför sitter du då framför datorn??Kommer ner så fort det vankas BRA med Västlig vind cya!! gillade du filmerna.. 🙂
-
Jag tror knappast att det är windsurfare som stjäl varandras prylar utan håller istället uppsikt över varandras grejer (så fungerar det iallafall i VBG)Har inga problem med att lämna hela min gear bag vid parkeringen om jag tar bilen och åker iväg ett par timmar!! Har inte hört att ngt. blivit stulet i VBG på många år….
-
Toppen att de flesta windsurfare tar hand om varandras glömda, tappade grejer!! (tror inte att jag någonsin hört att ngn. windsurfare stulit ngt. från någon annan windsurfare) Ärlighet varar längst!!