voodoo
Forumsvar skapade
- 
right now it’s the closest we can get to windsurfing I am very intrested..
 - 
Så mkt. som det blåser nu så är nog din 266 också för liten blir det inte en riktig dag med NV-V-SV 10-15m/sek inom Maj månad får jag skaffa mig ett annat intresse för det här går ju en på nerverna och det blir ju omgivningen också lidande av…Så det kanske kan bli en hel del billiga grejer här framöver..
 - 
Jag har aldrig haft ngt. att göra med Anders !!!!
 - 
klart att Tushingham kommer först det är väl ett engelskt segel!!
 - 
vill bara tillägga att Starboard är byggda på Cobra fabriken och alla märken har nog ngt. måndagsex..Hade Starboard 253 först i Sverige och hade inga som helst problem med den såg ut som ny efter 2 säs.
 - 
skicka en mail micam@mail.bip.net om du är intresserad för jag måste hitta ngt. annat som passar..
el. ring 0739 923655 / Micke - 
det skulle bli blåsigt med hårda vindar i fjällen men dom sa inget om V-kusten så håll tummarna..
 - 
Brädan kommer att finnas i Varberg vid nästa seglingsbar prognos! Nu är man så desperat så det räcker med V el. NV 8-12.Kanske till helgen om lågtrycket kommer längre söderut det ska tydligen bli hårda vindar i fjällen!! Håll tummarna..
 - 
HEJ dr Masse vad kan du mena med uppenbart sponsrat inlägg har JAG någonsin gjort något sånt.. Hoppas att du endast menade den delen och inte de förestående delarna i ditt svar! 🙂
 - 
Jag har inte testat JP:n troligen så är de flesta mindre brädor rätt loose..
Har själv lite svårt att best. mig vilken bräda jag ska ha så troligen behåller jag min bräda(finns nog ingen på konfen som inte vet vad det är!!)tills i höst då vi får se om det är ngn. ny som lockar mer än urvalet som finns idag annars blir det nog ngn. custom som liknar den jag har men lite mindre..Man seglar nog in sig på vad man än köper tror inte att ngn. av dagens brädor är dåliga bara man vet ungefär vilken stil på brädan man vill ha.