Forumsvar skapade

Sida 115 av 125
  • voodoo

Medlem
    4 maj, 2000 vid 13:59 som svar på: Drops 99′

mail väntar!!

• voodoo

Medlem
    4 maj, 2000 vid 13:58 som svar på: Windsurfing game

right now it’s the closest we can get to windsurfing I am very intrested..

• voodoo

Medlem
    4 maj, 2000 vid 13:55 som svar på: varför finns det

Så mkt. som det blåser nu så är nog din 266 också för liten blir det inte en riktig dag med NV-V-SV 10-15m/sek inom Maj månad får jag skaffa mig ett annat intresse för det här går ju en på nerverna och det blir ju omgivningen också lidande av…Så det kanske kan bli en hel del billiga grejer här framöver..

• voodoo

Medlem
    4 maj, 2000 vid 10:59 som svar på: Drops 99′

jag kommer inte ihåg vad han heter men han vann amatör klassen i wave classic? han sa att ngn som hade pratat med mig ang. min bräda kanske skulle köpa hans och då skulle han ha min när han åker till Marocko!! Hör av dig..

• voodoo

Medlem
    4 maj, 2000 vid 10:02 som svar på: Drops 99′

Du hittar ingen bättre bräda för ett så lågt pris som du får av mig och du blir dessutom garanterat nöjd!! Är på väg till VBG så fort det blåser..Hade inte du en annan bräda på G.. för han ringde mig igår!!

• voodoo

Medlem
    4 maj, 2000 vid 09:55 som svar på: Landskrona surfshop?????

Jag har aldrig haft ngt. att göra med Anders !!!!

• voodoo

Medlem
    4 maj, 2000 vid 09:52 som svar på: Landskrona surfshop?????

?????

• voodoo

Medlem
    3 maj, 2000 vid 17:11 som svar på: Segeltest..

klart att Tushingham kommer först det är väl ett engelskt segel!!

• voodoo

Medlem
    3 maj, 2000 vid 12:45 som svar på: MONSTER-Not so good!!

vill bara tillägga att Starboard är byggda på Cobra fabriken och alla märken har nog ngt. måndagsex..Hade Starboard 253 först i Sverige och hade inga som helst problem med den såg ut som ny efter 2 säs.

• voodoo

Medlem
    2 maj, 2000 vid 08:44 som svar på: Konfen förslag….

skicka en mail micam@mail.bip.net om du är intresserad för jag måste hitta ngt. annat som passar..
    el. ring 0739 923655 / Micke

• voodoo

Medlem
    2 maj, 2000 vid 07:59 som svar på: Vinden till helgen i VBG

det skulle bli blåsigt med hårda vindar i fjällen men dom sa inget om V-kusten så håll tummarna..

• voodoo

Medlem
    2 maj, 2000 vid 06:18 som svar på: Konfen förslag….

Brädan kommer att finnas i Varberg vid nästa seglingsbar prognos! Nu är man så desperat så det räcker med V el. NV 8-12.Kanske till helgen om lågtrycket kommer längre söderut det ska tydligen bli hårda vindar i fjällen!! Håll tummarna..

• voodoo

Medlem
    1 maj, 2000 vid 14:43 som svar på: Konfen förslag….

HEJ dr Masse vad kan du mena med uppenbart sponsrat inlägg har JAG någonsin gjort något sånt.. Hoppas att du endast menade den delen och inte de förestående delarna i ditt svar! 🙂

• voodoo

Medlem
    1 maj, 2000 vid 14:26 som svar på: Naish 8’5 – RRD Fiftyfive?

Jag har inte testat JP:n troligen så är de flesta mindre brädor rätt loose..
    Har själv lite svårt att best. mig vilken bräda jag ska ha så troligen behåller jag min bräda(finns nog ingen på konfen som inte vet vad det är!!)tills i höst då vi får se om det är ngn. ny som lockar mer än urvalet som finns idag annars blir det nog ngn. custom som liknar den jag har men lite mindre..Man seglar nog in sig på vad man än köper tror inte att ngn. av dagens brädor är dåliga bara man vet ungefär vilken stil på brädan man vill ha.

• voodoo

Medlem
    1 maj, 2000 vid 13:15 som svar på: Konfen förslag….

Tack! 🙂

Sida 115 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications