voodoo
Forumsvar skapade
- 
Jag hade Naish 8’5 direkt när den kom hade förbest. den innan dom ändrade volymen.. seglade med den på Sardinien och har inte mkt. att tillägga om den brädan förutom att den inte alls passade mig..jag vill ha en loose och slashig bräda så är du ute efter det så satsa på en annan bräda med lite mindre volym..
 - 
Varför skulle jag logga ut när jag tycker att det är kul med alla löjliga inlägg.kanske därför jag fortsätter att göra så bra reklam för Wallén
http://www.north-sails.com
skriver dessutom alltid med sign. Jag håller med Linsurfer att det vore bra med offentlig E-post adress kanske istället för IP-nummret..till sist tror jag att standarden för dom med ”löjliga inlägg” ligger på vattenstartnivå.
Är någon dessutom intesserad av min -99 DROPS wave 8’5 inkl. boardbag i bra skick för 6000:- så hör av er. 🙂 - 
Skriv ngt. vettigt istället.. eller låt hellre bli!
 - 
Är typ den här insändaren som ni vill ha istället för bra info.
 - 
Det kanske finns andra som är intresserade var man kan köpa en kite som inte vet vart man kan vända sig och då är det väl bra att adr. står med !! Den lilla reklamen som jag ger Hans är knappast i stil med vad andra gör på denna sida.??
 - 
Båda är dock ganska stora!
 - 
Har den berömda sjöbrisen”som alltid lyst med sin frånvaro vid min närvaro” kommit igång än ?? Kan ngn. säga att den existerar så fort det är fint väder och SV vind, och hur kraftig är den??
 - 
Nu ska voodoo göra lite mer reklam för Wallén som är så genomärlig som man kan bli!! Ger alltid bra dealer och best. man ngt. som han inte har hemma så får man ha priset i åtanke när man kanske får vänta ett litet tag!! Fram för mer handlare i Walléns klass…gnäll nu inte en massa på det här inlägget det blir bara jobbigt..skriv ngt. vettigt istället.
 - 
Sluta gnälla..Är det så konstigt att killarna som seglar vid kusterna blir duktiga!! Och seglingen i Varberg är ju inte bara segling utan också en bra gemenskap mellan alla som brukar träffas där även när vinden lyser med sin frånvaro under semester, helger osv. men det kan ju alltid bli en lucka mellan stormarna och då vet man att det alltid finns ngn. som man känner som är där. Trots allt så är ju Apelviken bra segling när det blåser ord.!! Säger nu inte att den gemenskapen inte finns på andra platser och att det inte finns platser som är bättre men den platsen är ju upp till var och en att åka till tex. Torö ”där det oftast finns lite folk” el. Rullsand ”där man högst seglar några stycken” och göra det bästa av säsongen!! peppa istället för stormarna som kommer istället för att slösa energi på en massa gnäll om seglare hit och seglare dit!! vi ses på vattnet !!
 - 
Kan inte tro att det skulle skilja så mkt. i pris så att det är värt att handla i London och släpa runt på en massa prylar.. stöd istället de få handlarna vi har här! Ha dé
 - 
jag tror att dom går på vikten ca 40 kg som du bet. 800:- för men vi har helt sluppit undan med bet. med nästan 100 kg så det beror nog på vem du snackar med på flygplatsen eller så om du bokar plats för utr. så får du nog räkna med 800:-
tänk på dom 40 kg annars får du bet kg. pris som är svindyrt. packa inte all utr. i bagen utan försök att få med mkt. i både handbagage och bagage och ta på dig så mkt. kläder som möjligt om du ska ha mkt. grejor med dig.. lycka till. - 
Ta med en sjögräsfena för det kan vara massor där om du har otur??
 - 
Att du sträcker fram främre armen och skotar in så du får rotation i seglet men gör det i låg fart utan planing utan bara följer med seglet så du tar inte med dig brädan !!
 - 
För att få ”spärren” att lossna så börja med att åka sakta och gör som en forward med seglet utan bräda för att få in tekniken öka sedan farten lite i taget och vips så finns inte ”spärren” kvar och det är bara att ladda!! Fungerade kanon för mig men jag har gjort felet med att kasta mig frammåt med kroppen så jag har alltid landat på ryggen!!