voodoo
Forumsvar skapade
-
Björnön i V-ås också med 258 och 5.4 väldigt byigt men lite tryck då och då ! seglade med steamer 3-2 mm med avt. ärmar utan problem!! Väntar otåligt på en riktig bra dag sydväst 4.5 med sol!!
-
ursäkta läste inlägget om Robban och förstår vad du menar!!
Nej vi har inget med varandra att göra mitt inlägg var till den som startade inlägget som har drygat sig hela tiden om den brädan !! 🙂 -
Robban – Voodoo vad snackar du om??
-
Efter att ha tittat runt lite på vädret igår kväll så bestämde vi oss för att inte åka vi tyckte att prognosen var så osäker med flera olika bud på olika rapporter och vi hade så rätt!! DMI:t är helt kass dom har mer fel än SMHI.Fredag
Sydvest og syd, 8 til 13 m/s, til natten aftagende til mellem 5 og 10 m/s.Lørdag
Mellem syd, drejende sydøst, 5 til 10 m/s.Søndag
Mellem vest og syd, 5 til 10 m/s.Mandag og tirsdag
Omkring syd, 5 til 10 m/s, tiltagende til mellem 8 og 13 m/s.
DMI -
vakna upp nu om du ändå ska ha min bräda så får du betala det jag begär varken mer eller mindre 6000:-inkl. boardbag ÄR billigt för den brädan vill du inte ha boardbagen så kan vi dra lite på priset!! Om du vill veta mer så slå gärna en signal så gräver vi ner stridsyxan…Micke
-
Bara för att du är så duktig att jävlas så får du köpa brädan för 7000:-!!
-
det är väl bara bra att han vet vart det kommer ifrån det var ju liksom det som var meningen!!
”loooooser” är din signatur eller?? -
Vi är ett gäng från västerås som ev. är på väg till klitmöller i helgen (beroende på väder&vind) fler som är på G ?
-
voodoo gillar inte öland vi ses i varberg!! *lol*
-
table top into airspock oslagbart och utförbar?
-
du måste ju ha lite svårt att fatta !! om du läser inlägget så är det ju knappast jag som lagt in den ifrån början !! Och med vettigt menar du säkert ngt. liknande som ditt ”vettiga” inlägg här!!! skärpning skriv istället med sign.
-
Tack!! Det finns iallafall några människor på konfen som fattar och kan skriva ord. inlägg..