Forumsvar skapade

Sida 119 av 125
  • voodoo

Medlem
    10 april, 2000 vid 09:20 som svar på: Art vågsegel

En liten rättelse bara Levi Siver har inte kört ART utan har nyligen börjat i North teamet efter att slutat hos Neil Pryde !!

• voodoo

Medlem
    5 april, 2000 vid 12:00 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

För att hålla koll på nyheter om windsurfing så kommer webben att ligga väldigt bra till efterssom det inte finns ngn svensk tidning så det är inte(bara) datanördar som läser på webben!! Men man ser alltid fram emot att få paradisekatalogen i brevlådan att läsa vad Mackan mfl. gjort under vintern nyheter mm. trots att jag inte handlar hos dom!! sluta gnäll på deras hemsida dom gör ju så gott dom kan för oss windsurfare !!!

• voodoo

Medlem
    5 april, 2000 vid 09:13 som svar på: Petter, plocka bort IP-nummer!!!

sitter man fast på ett fast ip nummer så kan man ju oroa sig men kopplar du upp via modem så tilldelas man ju dynamiskt ip nummer varje gång man kopplar upp!!!
    So what!!!

• voodoo

Medlem
    4 april, 2000 vid 15:14 som svar på: Förbannad

ta en funderare på AHD / Lycka till! 🙂

• voodoo

Medlem
    3 april, 2000 vid 17:03 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

explorer 5.01 men dom ville ha högre upplösning på skärmen !! Snart är säsongen på ingång på allvar ses på Björnön? eller jag kan inte placera dig till namnet så skriv gärna vem du är!! Micke

• voodoo

Medlem
    3 april, 2000 vid 14:00 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

Den sidan är nog ingen höjdare att satsa på Pher!! efterssom inte alla kan gå in och titta på den !!! Tycker att Surfers Paradise sidan duger bra som den är.
    Stå på dig Mackan låt dom inte hacka på dig har sett mkt. sämre sidor och vi tycker om dig ändå!!!!

• voodoo

Medlem
    2 april, 2000 vid 11:46 som svar på: Dunken bort från NP?

April fools day låter väl helsvenskt !! 🙂

• voodoo

Medlem
    2 april, 2000 vid 09:32 som svar på: Dunken bort från NP?

En dag för sent för aprilskämt… eller?

• voodoo

Medlem
    30 mars, 2000 vid 07:55 som svar på: vodoo

tjena easyrider tyvärr har jag inte hunnit pga videobrist och nystartad datakommunikation men den som väntar på ngt. gott….

• voodoo

Medlem
    28 mars, 2000 vid 15:59 som svar på: Kanarieöarna
  • voodoo

Medlem
    27 mars, 2000 vid 17:06 som svar på: Score

Och Wallén har kanonpriser på NYA AHD Maxxride ring på 0705-551629

• voodoo

Medlem
    27 mars, 2000 vid 13:58 som svar på: Score

Om du väger 70-75 kg så skulle jag rekommendera en freestylebräda på ca 90-95L. beroende på hur stort segel du ska ha till !! Score är nog ett bra val men titta först lite på AHD Maxxride 58 ser väldigt fin ut! Lycka till.

• voodoo

Medlem
    27 mars, 2000 vid 06:45 som svar på: bästa videon?

Jag har nyligen fått ”PWA world tour 99” ”Josh Stone the Aloha man” ”The Force” ”4 play” och jag kan rekommendera alla !!

• voodoo

Medlem
    23 mars, 2000 vid 14:41 som svar på: Segelglapp

Kolla vad de flesta som svarat seglar för märke kan absolut rekomendera NYA STYLE 5.4 ring Wallen och fråga om priset!!

• voodoo

Medlem
    23 mars, 2000 vid 07:46 som svar på: Mälarpremiär!!

Det är helt isfritt vid ”Lögis” pga att västliga vindar fått drivisen att försvinna till Framnäs och där kan den stanna!!

Sida 119 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications