voodoo
Forumsvar skapade
-
En liten rättelse bara Levi Siver har inte kört ART utan har nyligen börjat i North teamet efter att slutat hos Neil Pryde !!
-
För att hålla koll på nyheter om windsurfing så kommer webben att ligga väldigt bra till efterssom det inte finns ngn svensk tidning så det är inte(bara) datanördar som läser på webben!! Men man ser alltid fram emot att få paradisekatalogen i brevlådan att läsa vad Mackan mfl. gjort under vintern nyheter mm. trots att jag inte handlar hos dom!! sluta gnäll på deras hemsida dom gör ju så gott dom kan för oss windsurfare !!!
-
sitter man fast på ett fast ip nummer så kan man ju oroa sig men kopplar du upp via modem så tilldelas man ju dynamiskt ip nummer varje gång man kopplar upp!!!
So what!!! -
explorer 5.01 men dom ville ha högre upplösning på skärmen !! Snart är säsongen på ingång på allvar ses på Björnön? eller jag kan inte placera dig till namnet så skriv gärna vem du är!! Micke
-
Den sidan är nog ingen höjdare att satsa på Pher!! efterssom inte alla kan gå in och titta på den !!! Tycker att Surfers Paradise sidan duger bra som den är.
Stå på dig Mackan låt dom inte hacka på dig har sett mkt. sämre sidor och vi tycker om dig ändå!!!! -
April fools day låter väl helsvenskt !! 🙂
-
En dag för sent för aprilskämt… eller?
-
Jag har nyligen fått ”PWA world tour 99” ”Josh Stone the Aloha man” ”The Force” ”4 play” och jag kan rekommendera alla !!
-
Kolla vad de flesta som svarat seglar för märke kan absolut rekomendera NYA STYLE 5.4 ring Wallen och fråga om priset!!
-
Det är helt isfritt vid ”Lögis” pga att västliga vindar fått drivisen att försvinna till Framnäs och där kan den stanna!!