Forumsvar skapade

Sida 121 av 125
  • voodoo

Medlem
    8 mars, 2000 vid 18:40 som svar på: NORTH SAILS hemsida!

Propaganda? Det är ju inte jag som skriver korkade svar som
    (north-]bläää….). Eller ? 🙂

• voodoo

Medlem
    8 mars, 2000 vid 14:08 som svar på: Viper!

Finns ingen anledning att inte köra Viper Wave till stora wave / freestyle segel från 5.5 – Kör även då med kolbom som tillsammans gör att seglet inte känns så stort.
    Nackdelen att köra Viper på dom små seglen är att den KAN gå av om du landar en HÖG bakåtloop enl. Vidar Jenssen men han kör den alltid Viper i marginella el dåliga förhållanden.

• voodoo

Medlem
    8 mars, 2000 vid 12:02 som svar på: NORTH SAILS hemsida!

har du testat dom? eller har du inte råd ?

• voodoo

Medlem
    7 mars, 2000 vid 15:38 som svar på: SäljesVideokamera / Vattenhus

Sänker priset

• voodoo

Medlem
    6 mars, 2000 vid 16:36 som svar på: SäljesVideokamera / Vattenhus

ang. föregående annons SONY handycam så måste jag beklaga att den inte har 16x zoom utan 12x och den heter ccd-tr380E !! med tillhörande vattenhus sp-trb !! Kanonpris 4000:-

• voodoo

Medlem
    6 mars, 2000 vid 14:47 som svar på: SäljesVideokamera / Vattenhus

tjena Nemo kan du inte ringa mig ikväll du verkar ha råkoll på det här med videokameror! 021 840098 Micke

• voodoo

Medlem
    6 mars, 2000 vid 11:35 som svar på: NYTT BRÄDMÄRKE!!!!!

Skaffa dina nyheter ngn annanstans Levi siver har nyss skrivit på för NORTH SAILS !!!!!

• voodoo

Medlem
    6 mars, 2000 vid 11:31 som svar på: SäljesVideokamera / Vattenhus

PC 100 ?? Vet inte riktigt mod. beteckningarna men huset är standard till Sonys vanliga kameror och jag ska ha en liten Digital Sony med memory stick !! Tror jag ?

• voodoo

Medlem
    4 mars, 2000 vid 17:05 som svar på: Angenämt problem!

mer än dubbelt så mkt. som du kan köpa min 99 DROPS 8’5 79L för, inkl boardbag & 2 ”Stone” fenor 8.25 & 9.25 !!!!! VARFÖR är inte ngn intr. av denna suveräna bräda??

• voodoo

Medlem
    3 mars, 2000 vid 21:54 som svar på: Vinnarna: Bic Tabou 250/Voodoo 5.0

Jag har kört Voodoo sedan dom kom och har hela tiden sagt att dom är helt suveräna, men svaren man får tillbaka att North ska vara gammelmodiga mm. pga sina toppar ? Hänger ni inte med killar ? Säger det en gång till KÖP KÖP KÖP !!!

• voodoo

Medlem
    3 mars, 2000 vid 20:41 som svar på: Angenämt problem!

FÖRLÅT så hemskt mycket givetvis ska det vara VOLCANO !
    Och till MAXX el.MR Hallstahammar! jag är inte ifrån Fagersta.
    Jag har bara bott där under tvång när jag var FÖR ung för att göra som jag vill!

• voodoo

Medlem
    1 mars, 2000 vid 17:46 som svar på: Senaste nytt från Fuerte..

Och hur är det vindmässigt då???? Är det styrbord el. babordshopp som gäller?
    Har ni vågor? Skriv mer!!!!!!!!!!!

• voodoo

Medlem
    1 mars, 2000 vid 13:39 som svar på: Angenämt problem!

Köp en ny freestyle och en beg. wave! du kan få ett kanonpris på min 99 DROPS 8’5 med 2 fenor& boardbag 79L 54 B och jag säljer den pga byte till mindre wave (jag väger 70kg)& en freestyle till ett Vulcano 6.3!!

• voodoo

Medlem
    1 mars, 2000 vid 13:23 som svar på: Angenämt problem!

jag har exakt samma problem men jag har en Drops 8’5 & jag väger 70kg och vill ha en mindre och en större men får inte min bräda såld!!

• voodoo

Medlem
    29 februari, 2000 vid 10:28 som svar på: Nybörjarvågis

Ska du börja segla vågbräda så köp inget gammalt krafs ytan satsa på någon med ny design efter 96 annars kommer du att få lära dig 1ggn till när du köper nytt!!! Lycka till!

Sida 121 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications