voodoo
Forumsvar skapade
-
Propaganda? Det är ju inte jag som skriver korkade svar som
(north-]bläää….). Eller ? 🙂 -
Finns ingen anledning att inte köra Viper Wave till stora wave / freestyle segel från 5.5 – Kör även då med kolbom som tillsammans gör att seglet inte känns så stort.
Nackdelen att köra Viper på dom små seglen är att den KAN gå av om du landar en HÖG bakåtloop enl. Vidar Jenssen men han kör den alltid Viper i marginella el dåliga förhållanden. -
har du testat dom? eller har du inte råd ?
-
ang. föregående annons SONY handycam så måste jag beklaga att den inte har 16x zoom utan 12x och den heter ccd-tr380E !! med tillhörande vattenhus sp-trb !! Kanonpris 4000:-
-
tjena Nemo kan du inte ringa mig ikväll du verkar ha råkoll på det här med videokameror! 021 840098 Micke
-
Skaffa dina nyheter ngn annanstans Levi siver har nyss skrivit på för NORTH SAILS !!!!!
-
PC 100 ?? Vet inte riktigt mod. beteckningarna men huset är standard till Sonys vanliga kameror och jag ska ha en liten Digital Sony med memory stick !! Tror jag ?
-
mer än dubbelt så mkt. som du kan köpa min 99 DROPS 8’5 79L för, inkl boardbag & 2 ”Stone” fenor 8.25 & 9.25 !!!!! VARFÖR är inte ngn intr. av denna suveräna bräda??
-
Jag har kört Voodoo sedan dom kom och har hela tiden sagt att dom är helt suveräna, men svaren man får tillbaka att North ska vara gammelmodiga mm. pga sina toppar ? Hänger ni inte med killar ? Säger det en gång till KÖP KÖP KÖP !!!
-
FÖRLÅT så hemskt mycket givetvis ska det vara VOLCANO !
Och till MAXX el.MR Hallstahammar! jag är inte ifrån Fagersta.
Jag har bara bott där under tvång när jag var FÖR ung för att göra som jag vill! -
Och hur är det vindmässigt då???? Är det styrbord el. babordshopp som gäller?
Har ni vågor? Skriv mer!!!!!!!!!!! -
Köp en ny freestyle och en beg. wave! du kan få ett kanonpris på min 99 DROPS 8’5 med 2 fenor& boardbag 79L 54 B och jag säljer den pga byte till mindre wave (jag väger 70kg)& en freestyle till ett Vulcano 6.3!!
-
jag har exakt samma problem men jag har en Drops 8’5 & jag väger 70kg och vill ha en mindre och en större men får inte min bräda såld!!
-
Ska du börja segla vågbräda så köp inget gammalt krafs ytan satsa på någon med ny design efter 96 annars kommer du att få lära dig 1ggn till när du köper nytt!!! Lycka till!