voodoo
Forumsvar skapade
-
Tänk bara på att det är PWA tävlingar i POZO ngn gång 1:a veckan i JULI !!
-
Om du tycker att POZO låter intressant så maila Jonas på Cutre eller ring till honom på 00-34-928172461 så fixar han hyrbil åt dig som finns på flygplatsen när du kommer ner !! Han fixade bil till oss 16 dagar för ca 1600:- inkl. förs. fria mil. som är urbilligt Jonas är svensk så han pratar svenska och kan fixa boende till er direkt i Pozo till bra pris ! Titta mer på Cutre´s hemsida se tidigare inlägg !!
-
Gå in och titta på CUTRE´s websida så har dom webcamera där för POZO !!
http://www.cutre.com G Canaria(POZO) ska väl gälla vid den här tiden men det är väl likadant för Tenneriffa (El Medano) !Det är bara och välja det blir nog bra vilket som. Surfs up !! -
0340 har för F:N alltid gått till V-berg så länge jag har windsurfat där 7-8 år iallafall!!!
-
När jag fått ers. för grejor så har jag fått 70% i pengar-1000:- självrisk sedan när man styrker med kvitto så får man de återstående 30% el. så skickar förs. bol. ett papper till dig som du skall visa till dom som du köper grejerna av så fakturerar dom förs. bolaget!!!!
-
Erra du BEHÖVER ju inte läsa inlägget om du inte är intr..
-
Passa på NU hela paketet för 6500:- DROPS wave 8’5+boardbag+2 fenor!!BILLIGARE BLIR DET INTE…först till kvarn…..
-
Det är klart att det GÅR att köra med en glasfibermast men det blir som att köra porche med folkamotor dvs att du inte utnyttjar seglets fulla kapacitet för att flexen i en kolmast är dubbelt så snabb som glas och kolet är ju också mkt. lättare snåla inte utan det lönar sig att köpa en kolmast.
-
Verkar som det beror lite på vem man handlat av och om man orkar vänta och det värsta är att knäcker du en ny bräda får du även bråka med förs.bol. eftersom dom tycker att garantin ska täcka !!!
-
Har haft en naish 8’5 som jag seglade på Sardinien men jag tyckte att den brädan var alldeles för stor jag väger ca. 70kg sålde den direkt när jag kom hem jag hade förbest. den innan dom ändrade vol från 76l till 85?eller vad den nu har !!Köpte en Drops 8’5 istället som är helt kanon som jag vill bli av med intr. ???
-
15000:- borde ju räcka om du inte blir av med alla grejor på en gång annars om du skulle knäcka brädan el. rasa genom seglet osv.så täcker ju 15000:- har du frågat om småbåtsförs….?
-
vore tacksam om ni ville ge seriösa bud istället för att ha lekstuga !!
-
Brädan kostade som ny 9995:- boardbag ca 1000:- fenorna ca 7-800:-/st enkel huvudräkning ca.12600:-