Forumsvar skapade

Sida 122 av 125
  • voodoo

Medlem
    29 februari, 2000 vid 10:23 som svar på: bakgrundsbilder?

Gå in på http://www.the-daily-dose.com så har dom några bra desktopbilder!!

• voodoo

Medlem
    25 februari, 2000 vid 16:52 som svar på: flyga

Att inte lätta på vaccumskruven i en sandwichbräda kan sluta i katastrof om du har otur så att det blir tryck i brädan då trycker den ut botten!!!

• voodoo

Medlem
    25 februari, 2000 vid 16:46 som svar på: Vart resa?

Tänk bara på att det är PWA tävlingar i POZO ngn gång 1:a veckan i JULI !!

• voodoo

Medlem
    25 februari, 2000 vid 16:44 som svar på: Gr Can

Om du tycker att POZO låter intressant så maila Jonas på Cutre eller ring till honom på 00-34-928172461 så fixar han hyrbil åt dig som finns på flygplatsen när du kommer ner !! Han fixade bil till oss 16 dagar för ca 1600:- inkl. förs. fria mil. som är urbilligt Jonas är svensk så han pratar svenska och kan fixa boende till er direkt i Pozo till bra pris ! Titta mer på Cutre´s hemsida se tidigare inlägg !!

• voodoo

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:48 som svar på: Gr Can

Gå in och titta på CUTRE´s websida så har dom webcamera där för POZO !!
    http://www.cutre.com G Canaria(POZO) ska väl gälla vid den här tiden men det är väl likadant för Tenneriffa (El Medano) !Det är bara och välja det blir nog bra vilket som. Surfs up !!

• voodoo

Medlem
    24 februari, 2000 vid 15:07 som svar på: Fynda brädor!

0340 har för F:N alltid gått till V-berg så länge jag har windsurfat där 7-8 år iallafall!!!

• voodoo

Medlem
    24 februari, 2000 vid 09:53 som svar på: Hur mycket kan man få ut??

När jag fått ers. för grejor så har jag fått 70% i pengar-1000:- självrisk sedan när man styrker med kvitto så får man de återstående 30% el. så skickar förs. bol. ett papper till dig som du skall visa till dom som du köper grejerna av så fakturerar dom förs. bolaget!!!!

• voodoo

Medlem
    24 februari, 2000 vid 09:47 som svar på: Vem vill göra ett KAP??

Erra du BEHÖVER ju inte läsa inlägget om du inte är intr..

• voodoo

Medlem
    24 februari, 2000 vid 07:27 som svar på: Vem vill göra ett KAP??

Passa på NU hela paketet för 6500:- DROPS wave 8’5+boardbag+2 fenor!!BILLIGARE BLIR DET INTE…först till kvarn…..

• voodoo

Medlem
    23 februari, 2000 vid 14:51 som svar på: Mast fråga?

Det är klart att det GÅR att köra med en glasfibermast men det blir som att köra porche med folkamotor dvs att du inte utnyttjar seglets fulla kapacitet för att flexen i en kolmast är dubbelt så snabb som glas och kolet är ju också mkt. lättare snåla inte utan det lönar sig att köpa en kolmast.

• voodoo

Medlem
    23 februari, 2000 vid 11:45 som svar på: Garranti ?

Verkar som det beror lite på vem man handlat av och om man orkar vänta och det värsta är att knäcker du en ny bräda får du även bråka med förs.bol. eftersom dom tycker att garantin ska täcka !!!

• voodoo

Medlem
    23 februari, 2000 vid 11:43 som svar på: Mistral Naish?

Har haft en naish 8’5 som jag seglade på Sardinien men jag tyckte att den brädan var alldeles för stor jag väger ca. 70kg sålde den direkt när jag kom hem jag hade förbest. den innan dom ändrade vol från 76l till 85?eller vad den nu har !!Köpte en Drops 8’5 istället som är helt kanon som jag vill bli av med intr. ???

• voodoo

Medlem
    23 februari, 2000 vid 09:09 som svar på: Försäkringar

15000:- borde ju räcka om du inte blir av med alla grejor på en gång annars om du skulle knäcka brädan el. rasa genom seglet osv.så täcker ju 15000:- har du frågat om småbåtsförs….?

• voodoo

Medlem
    23 februari, 2000 vid 09:06 som svar på: Vem vill göra ett KAP??

vore tacksam om ni ville ge seriösa bud istället för att ha lekstuga !!

• voodoo

Medlem
    23 februari, 2000 vid 07:08 som svar på: Vem vill göra ett KAP??

Brädan kostade som ny 9995:- boardbag ca 1000:- fenorna ca 7-800:-/st enkel huvudräkning ca.12600:-

Sida 122 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications