voodoo
Forumsvar skapade
- 
Tjena! Jag har seglat båda seglen sedan i höstas och dom är helt suveräna jag seglar voodoo i små stl. och dom är helt utan konkurens!!! Sedan har jag Style i 5.4 som jag anv. mest! Till den har jag North 100% kolmast & kolbom och jag har aldrig seglat ngt. liknande.. det planar oerhört tidigt är extremt välbalanserat så jag kan inte säga mkt. annat än KÖP. KÖP. KÖP !!! 
- 
Det verkar ha betydelse var i landet man bor dom verkar vara stenhårda på västkusten annars så SKA försäkringen gälla avhoppad bräda ( det ÄR ju oförutsett att den ska gå av men man vet ju att den KAN gå av) ta reda på det när ni tecknar försäkring! 
- 
Om du vill resa lite ca. 4 mil kan du åka till Wallén i Kungsbacka(Onsala).Du kan nå honom på 0705 551629. Han har hela NorthSails sortimentet Drops & AHD och är väldigt bra att förhandla priser med !! 
- 
I Sthlm tror jag att det är Karolinska som du ska ringa och fråga vilka du ska prata med Jag går i Uppsala på Quintiles tel 018 680175 kan du ringa och fråga vad som gäller / Lycka till ! 
 OBS! du ska inte vara känslig för nålar & blod osv.
- 
Man kan tjäna allt från 1000:- upp till 10000:- per teststudie som kan hålla på typ 1 dag eller 1 ggn i veckan i 5 veckor el. 1 vecka i sträck osv. I snitt tjänar man väl ca. 10000-15000:-/år pga att man måste ha ett uppehåll på 3 mån efter varje fullföljd teststudie! 
- 
Instämmer helt men när man fått grejorna vill man ju bara ha mer eller så blir man kallad prylb..! Men det är kul att shoppa nya grejer.praktiserar numer som mänsklig försökskanin för att finansiera min prylhysteri!!! 
- 
testa hos nisse hult han har det mesta jag vet att han har skal iallafall!! 
- 
finns det ngn som vet ngt om den nya videon från killarna som gjorde ”RAVE” videon heter ”the force” 
- 
Tonix gjorde också soulwave som verkligen INTE sög !! den innehöll ju helt suveräna bilder från klitmöller . I den nya rullen så är det också från klitmöller och med killarna från quattro teamet säjer väl det mesta !! 
- 
Tydligen så vet ingen ännu hur Björn D ska göra efterssom han troligen kommer att få välja mellan segel och bräda (F2 el. neil pryde)! Stone kommer att segla JP.. 
- 
Klart att man é prylbög det kostar ju att ligga på topp !!! 
- 
Nä dom är båda bäst! men jag har fler segel alla i den gul/röda utom 4.0:an så det kunde ju vara bra att ha hela serien i samma färg då det är lättare att sälja dom när det är dags!!! 
- 
Kom hem igår från Gran Canaria och fått segla mkt. inte direkt i stora vågor men har seglat 7 dagar med 5.4 och 2 dagar 4.5 bara en dag i pozo då det varit bättre i mas palomas och playa ingles dom 3 sista dagarna var helt kassa vindmässigt. men har du tur så kan du få mkt. segling defenitivt värt pengarna! 
- 
gå in på http://www.the-daily-dose.com så finns där en hel del goa desk top pics så du kan drömma dig bort från vintermörkret ! surfa lugnt