wakenils
Forumsvar skapade
-
wakenils
Medlem15 maj, 2008 vid 20:01 som svar på: Hur man kan få vilket kite som helst att bli tokstabilsvårt att göra små kiteloopar med den… tacka vet jag traktorratten
-
kom du jonas… fiskebäck kan du kita i
inga p-vakter i askim idag iaf… var ute o lekte lite foil på gräset, inga brutna fotleder men ett par fina försök
-
det får va lugnt imorgon… tänkte köra wakepremiär! jag tror på windgurus lördag!
-
här är en bättre film… inget vidare soundtrack och ganska choppigt men han laddar med bindningar och greppar!! http://www.kiteforum.tv/video/Lex_Dekker__from_Holland.html?Itemid=0
-
wakenils
Medlem13 maj, 2008 vid 19:22 som svar på: Video AUS (Perth) 2008 Mike "The Knife" Blomvallgrym film, du rippar! bara att lägga till ett grepp och ta bort ett varv på tricken nu…
-
jo, det var kanske ett lågvattenmärke men tycker han ska ha cred för att köra bindningar när det brallar i sådär (iofs borde jag inte postat eftersom han tappat boardiesen). Han pajjade väl knät för nåt år sen, kanske dragit ner lite på sina cp-kiteloopar sen dess. För er oinformerade >> http://www.youtube.com/watch?v=nA751-UGBig
-
fan vad du levererar Neven!
min näsa är fortfarande ganska skum så du kan fortsätta va nöjd med dig själv sourra…
-
@jonaish 464908 wrote:
Hur blir de med den där ”kickoffens samlade favoriter” på CD??
Artist: frillan & thörn
missade att spela in deras sång men björn/gurans mjölbylåt är återigen förevigad… =)
-
Här kommer mina bilder… hade inte framme kameran när det var action men följer Habo Vocals motto och fotar en vårdag i Loouumma =)
1. Magnuzons buss som tog oss ner
2. West Coast Crew
3. Bananer surfmag och ekonomiplugg…
4. Söndagen, johnk försöker nyktra till
5. Magnuzon väntar på vind
6. Krillan82 o mjersen hämtar brisen
7. JohanW och Jonaish simmar ikapp
8. Lågvatten
9. Snurrigt
10. Platt… -
jag var sjukt sugen på att testa den där slidern men ville inte offra fenorna…
-
ok, får försöka testa ett sånt där fiskenät nån gång, allt är ju roligare än att stå på stranden när man väl tagit sig till spoten!
-
@Yann 464406 wrote:
Då kan du få testa min Sport II 13 🙂 Åker nog ner strax.
precis så blev det (fast inte din), sport II 13 var nice och gav precis den lilla extra kraften jag saknade i 11an igår
-
när blir man överriggad på en 15 och en 13 flysurfer?
-
riktigt skön film, snabb redigering också!!