wakenils
Forumsvar skapade
-
ser ut som ni har det nice dær hemma! fast parken e grym hær i hemsedal och det slår ostliga vindar!
-
wakenils
Medlem22 april, 2008 vid 10:29 som svar på: Vill du se en galen kroat med rykande provrör?haha, vad sa du då? att du kör mögliga c-kites från 2005 för att studera vad som växer på dem för att utveckla nya segelmaterial? kanske vore en ny nisch för företaget?
-
Hemsedal!
-
grymt med backmobe!
fan vad ni får surfat där nere… här uppe är det ständigt stiltje =/
-
kul att det satsas erika, lycka till!
sourra, klart han vann om han mutade domarna med ost…
-
wakenils
Medlem21 april, 2008 vid 21:20 som svar på: Vill du se en galen kroat med rykande provrör? -
wakenils
Medlem21 april, 2008 vid 19:14 som svar på: Vill du se en galen kroat med rykande provrör?fota det då din fotomupp!
-
wakenils
Medlem21 april, 2008 vid 17:45 som svar på: Vill du se en galen kroat med rykande provrör?scanna!
-
@debkåusf 459808 wrote:
Då e de bäst o kika på surfers hemsida!
eller så kan ”någon” med anknytning till surfers posta det här när det finns nåt intressant att posta… eller varför inte strunta i det o dra till hemsedals säsongsavslutning istället… det kör jag på!!!
-
@above_the_law 459671 wrote:
Självklart (om det blir vind så det räcker)!!!!
Behövde inte ens handskar i Draget i förra veckan (soligt och 14 grader i luften), men det beror väl på hur mycket du plaskar;-).du såg allt lite frusen ut på land…
film film film! =)
-
gött ladd gubbar!
-
tycker mig se visst återfall till strandrågsfoto… men ett steg i rätt riktning, ser jävligt gött ut!!
-
vad för premiär och var? vindmätaren har ju inte varit över 5ms
-
Har inte sett så mycket av de senaste filmerna, Counterfeit This är schyst har jag för mig
Wake the Beast, apgammal men Gator och Byerly visar var skåpet ska stå! Ganska galen produktion, viss del av materialet kan ses i dokumentären om byerly i Retrospect
Natural Born Thrillaz, också lite till åren, åkarna själva som filmat, Harris drar på nåt sjukt!
fan längesen man gick igenom wakefilmsamlingen… så insnöad på kite nu, har för mig att Parks kör schyst i Free For All, Shane i Boombox (kasst soundtrack enligt mig), Metronome är snyggt filmad
Svenska filmer finns ju också, Comix och Team Effort -
nåt vi missade att få med i filmen är ju sourras mytomspunna spahelg, ibraHIM kanske tyckte det lät intressant!