wakenils
Forumsvar skapade
-
-
7kvm: http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/17069/cat/9
sweet kite, körde den senast för två veckor sen men nu har jag nya… -
sjukt nice idag… vet inte hur många kiteloopar det blev men många var det o inte så många som knasade knäna men några köttbullelandningar fick det bli
rågelund får godkänt… men är det inte snabbare att köra av motorvägen vid frillesås?
får sätta ett larm på onsalamätarn så man inte missar några surftimmar när prognoserna inte visar rätt -
djevulen e redan på väg söderut… jag hoppar in i bilen jag med… siktet mot rågelund men får se var mr. d. hittar vind
-
nä jag var inte ute imorse, ser att det är sw 8+ ms nu, askim??
-
såg det… jävla jävla
-
@RobRox 457084 wrote:
Då har jag oxå sagt till väderguden att det inte får blåsa 😉
MVH Robert
tror inte vi kan se genom fingrarna med det här uttalandet, speciellt pga tumvantar…
-
har du varit framme o skallat igen??
-
Ser och låter nice! Vad kostade det att åka wakeboard?
Hur var vinden? Byig?
Schyst film!!
-
@jezaja 457007 wrote:
Jag surfar troligen i varberg om det funkar, första gången på läääänge 🙂
vad har du haft för dig då? localsen skryter ju om hur bra tryck det är i varberg hela tiden när prognosen knappt räcker för att hålla upp flaggorna
kom igen nu, är det inga morgonpigga surfers kvar som vill chansa?
-
ett jevvla tjat om den där brädan, den kommer gå av på mitten första dan
-
wakenils
Medlem6 april, 2008 vid 16:40 som svar på: Någon som vet var man får tag i en kite course racing bräda?@nic 456588 wrote:
fattaruväl att de inte går.. e ju skitlångt däeremellan
hehe, perfekt downwinder ju, man måste grinda bryggräcket i södra apelviken också
-
wakenils
Medlem6 april, 2008 vid 16:14 som svar på: Någon som vet var man får tag i en kite course racing bräda?borde vara race över lite kuperad terräng om det ska va nåt, typ hoppa över piren i torkel samt ta sig över de stora dolda stenbumlingarna i läjet
-
galet!! gött att han untwistar linorna i luften med ena handen och greppar brädan med den andra…
kolla även hur långt brädan flyger i 05:08, landar han på botten där tro? signerad kite men ingen cykelslang…